Bolero Office Point 2 sprzedany
Real Management S.A. sfinalizował sprzedaż nowoczesnego budynku biurowo-technologicznego Bolero Office Point 2, zlokalizowanego przy ul. Równoległej 4 w Warszawie. Nabywcą projektu został fundusz Interpierre Europe Centrale, an SCPI zarządzany przez PAREF Gestion.
Bolero Office Point 2 to wysokiej klasy budynek biurowo-technologiczny oddany do użytku w I kw. 2020 r. Projekt został zrealizowany przez Real Management S.A. w formule BTS (build-to-suit) dla firmy UL International Polska, światowego lidera w dziedzinie testowania, inspekcji oraz certyfikacji produktów elektrycznych, elektronicznych i baterii. Bolero Office Point 2 jest trzykondygnacyjnym budynkiem, w którym znajduje się 1 945 mkw. powierzchni biurowej oraz 1 727 mkw. przestrzeni laboratoryjnej – z wysokością pomieszczeń sięgającą 6 m. Część laboratoryjna została wyposażona w specjalny system wentylacyjny i nawilżający przestrzeń, pozwalający na przeprowadzanie skomplikowanych badań.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z finalizacji transakcji sprzedaży Bolero Office Point 2. Budynek ten stanowi doskonały przykład nowoczesnego projektu z obszaru Life & Science. Projektując, realizując, a następnie zarządzając tym obiektem, ściśle współpracowaliśmy z jego wyłącznym najemcą, UL International Polska, co przełożyło się na stworzenie budynku dopasowanego do potrzeb tej firmy. Realizacja tej transakcji pokazuje również, że projekty BTS cieszą się dużym zainteresowanie na rynku i są atrakcyjnym aktywem dla inwestorów – powiedział Marcin Malka Prezes Zarządu.
Bolero Office Point 2 posiada certyfikat BREEAM In-Use na poziomie „Very Good”. Przy budynku znajduje się parking naziemny na 60 samochodów. Lokalizacja w bliskim sąsiedztwie stacji WKD pozwala na szybki i komfortowy dojazd do centrum miasta, a bliskość lotniska i głównych tras wyjazdowych z Warszawy stanowi udogodnienie dla firm, których pracownicy często podróżują służbowo.
Budynek został sprzedany funduszowi Interpierre Europe Centrale, an SCPI zarządzanemu przez PAREF Gestion. Proces sprzedaży wspierał dział Capital Markets firmy Cushmann & Wakefield. Strony nie ujawniają wartości transakcji.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.