Komunikaty PR

Bolero Office Point 2 sprzedany

2023-02-08  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Real Management S.A. sfinalizował sprzedaż nowoczesnego budynku biurowo-technologicznego Bolero Office Point 2, zlokalizowanego przy ul. Równoległej 4 w Warszawie. Nabywcą projektu został fundusz Interpierre Europe Centrale, an SCPI zarządzany przez PAREF Gestion.

Bolero Office Point 2 to wysokiej klasy budynek biurowo-technologiczny oddany do użytku w I kw. 2020 r. Projekt został zrealizowany przez Real Management S.A. w formule BTS (build-to-suit) dla firmy UL International Polska, światowego lidera w dziedzinie testowania, inspekcji oraz certyfikacji produktów elektrycznych, elektronicznych i baterii. Bolero Office Point 2 jest trzykondygnacyjnym budynkiem, w którym znajduje się 1 945 mkw. powierzchni biurowej oraz 1 727 mkw. przestrzeni laboratoryjnej – z wysokością pomieszczeń sięgającą 6 m. Część laboratoryjna została wyposażona w specjalny system wentylacyjny i nawilżający przestrzeń, pozwalający na przeprowadzanie skomplikowanych badań.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z finalizacji transakcji sprzedaży Bolero Office Point 2. Budynek ten stanowi doskonały przykład nowoczesnego projektu z obszaru Life & Science. Projektując, realizując, a następnie zarządzając tym obiektem, ściśle współpracowaliśmy z jego wyłącznym najemcą, UL International Polska, co przełożyło się na stworzenie budynku  dopasowanego do potrzeb tej firmy. Realizacja tej transakcji pokazuje również, że projekty BTS cieszą się dużym zainteresowanie na rynku i są atrakcyjnym aktywem dla inwestorów – powiedział Marcin Malka Prezes Zarządu.

Bolero Office Point 2 posiada certyfikat BREEAM In-Use na poziomie „Very Good”. Przy budynku znajduje się parking naziemny na 60 samochodów. Lokalizacja w bliskim sąsiedztwie stacji WKD pozwala na szybki i komfortowy dojazd do centrum miasta, a bliskość lotniska i głównych tras wyjazdowych z Warszawy stanowi udogodnienie dla firm, których pracownicy często podróżują służbowo.

Budynek został sprzedany funduszowi Interpierre Europe Centrale, an SCPI zarządzanemu przez PAREF Gestion. Proces sprzedaży wspierał dział Capital Markets firmy Cushmann & Wakefield. Strony nie ujawniają wartości transakcji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.