Bolero Office Point 2 sold
Real Management S.A. has closed the sale of the modern office and technology building Bolero Office Point 2, located at 4 Równoległa Street in Warsaw. The building has been acquired by Interpierre Europe Centrale, an SCPI managed by PAREF Gestion.
Bolero Office Point 2 is a high-end office and technology building completed in Q1 2020. The project was carried out by Real Management S.A. as a BTS (build-to-suit) development for UL International Poland, a global leader in the delivery of testing, inspection and certification services for electrical equipment, electronics and batteries. Bolero Office Point 2 is a three-storey facility offering 1,945 sqm. of office space; it also features a laboratory space of 1,727 sqm. which is 6 m high. The laboratory space has a dedicated moisture control and ventilation system suitable for carrying out specialized testing.
‘We are extremely happy that we have closed the sale of Bolero Office Point 2. This building is a bright example of a modern project in life&science segment. During the design, development and management stages we closely cooperated with its exclusive tenant, that is UL International Poland, which allowed the project to be arranged to fully suit the company’s needs. The closing of the deal proves that BTS projects are highly appreciated in the market and are considered an attractive asset for investors,’ said Marcin Malka, CEO, Real Management S.A.
Bolero Office Point 2 has received a BREEAM In-Use certificate at Very Good level. The building offers 60 parking spaces in the on-grade car park. The location in close proximity to the Warsaw Commuter Railway (WKD) station enables quick and comfortable access to the city centre, while the proximity to the airport and the main exit routes from Warsaw is a convenience for companies whose employees often travel on business.
The building has been acquired by Interpierre Europe Centrale, an SCPI managed by PAREF Gestion. Cushman & Wakefield’s Capital Markets professionals have advised during the sale process. The parties do not wish to disclose the value of the transaction.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.