Branże, które łączy łazienka. Cykl rozmów z Ambasadorami Geberit
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Co łączy zawód fryzjera i architekta wnętrz? Jak wyposażenie wnętrza może wspierać rozwój biznesu? Dlaczego łazienka jest tak ważnym miejscem, zarówno w domu, jak i w salonie fryzjerskim? W jaki sposób funkcjonalne i estetyczne produkty Geberit wpływają na komfort życia i pracy? O tym wszystkim, i o wielu innych sprawach związanych z łazienkami, higieną i nowoczesnymi rozwiązaniami sanitarnymi, rozmawiają Ambasadorzy Geberit – Maciej Maniewski – fryzjer i właściciel sieci salonów fryzjerskich oraz architektki wnętrz – Agnieszka Musiał-Chmielnik i Justyna Kolasińska.
Porozmawiajmy o łazience
Wystartował cykl rozmów, zainicjowany przez markę Geberit, w którym udział biorą Ambasadorzy marki: Maciej Maniewski – fryzjer i właściciel sieci salonów fryzjerskich, Agnieszka Musiał-Chmielnik – architektka wnętrz i założycielka pracowni Musiał Studio oraz Justyna Kolasińska – projektantka wnętrz i właścicielka pracowni JK Pracownia Projektowania Wnętrz. Podczas spotkań w showroomie Geberit w Warszawie, rozmówcy podzielili się swoimi doświadczeniami związanymi z łazienkami, higieną i nowoczesnymi rozwiązaniami sanitarnymi.
- Łączy nas wiele. Te dwa nasze światy (zawód fryzjera i architekta wnętrz) łączy oczywiście łazienka, ale także to, co związane z kobietą, higieną, czyli też z wyglądem. Wydaje mi się, że łazienka jest takim punktem, gdzie ludzie rzeczywiście spędzają dużo czasu [...] Dlatego powinna być ona przede wszystkim funkcjonalna. – podkreśla Maciej Maniewski.
Podczas każdego odcinka będzie można dowiedzieć się, dlaczego Ambasadorzy wybierają właśnie rozwiązania Geberit i przekonać się, jak wiele ma wspólnego stylizacja wyglądu z projektowaniem wnętrz. – Geberit ma naprawdę dobre rozwiązania, bo to nie jest już tylko spłuczka, stelaż, miska WC, a również meble. Mają doskonałe szafki, które wieszamy nad umywalką z lustrami, z masą miejsca do przechowywania. Dla mnie bardzo ciekawe są organizery, czyli dedykowane w standardzie pojemniki, które można trzymać w szufladach lub powiesić na ścianie. – mówi Justyna Kolasińska. Takie rozwiązania sprawdzą się zarówno we wnętrzach prywatnych, jak i komercyjnych. Podczas rozmów pojawią się konkretne przykłady rozwiązań Geberit, pozwalających m.in. utrzymać porządek wśród kosmetyków, zorganizować przestrzeń łazienki, jak również – stanowisko pracy fryzjera. Poruszony zostanie także temat popularności toalet myjących za granicą i korzyści z ich zastosowania w salonach beauty.
-W naszych branżach wspólne jest to, że chcemy działać na zmysły Klientów. Czyli dbając o salon fryzjerski, czy o dom oczywiście, choć skupię się teraz na salonie, mając solidną bazę, możemy trochę zaszaleć we wnętrzu, żeby pokazać trendy i żeby Klient, który przychodzi na parę godzin w ciągu dnia, czy to jest raz na miesiąc czy raz na pół roku, rozbudził w pełni swoje zmysły. – mówi architektka Agnieszka Musiał-Chmielnik.
Geberit zaprasza na cykl odcinków
Co tydzień na kanale Geberit na platformie YouTube będzie emitowany odcinek z udziałem Ambasadorów: https://www.youtube.com/@GeberitGroup
Dostępne są już zapowiedź cyklu oraz dwa odcinki ,,Branże, które spotykają się... w łazience” – część pierwsza i druga rozmowy Macieja Maniewskiego z Justyną Kolasińską oraz pierwszy odcinek ,,Rozmowy ambasadorów Geberit” – część pierwsza rozmowy Macieja Maniewskiego z Agnieszką Musiał-Chmielnik.
Warto śledzić kanały producenta w mediach społecznościowych, żeby być na bieżąco.
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.