CCC i Deichmann zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Poland
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Duże sieci sklepów z obuwiem i dodatkami będą nadal inwestować w najem w parkach handlowych Greenman Poland. Dział leasingu przedłużył właśnie na kolejne lata umowy z kluczowymi dla ich oferty najemcami i to w trzech obiektach należących do portfolio firmy.
W efekcie prac, w ofercie Parku Handlowego w Namysłowie oraz Parku Handlowego w Grodzisku Mazowieckim klienci nadal będą mogli znaleźć cieszące się popularnością sklepy marki CCC. W przypadku tego ostatniego obiektu podpisany aneks zakłada także przeprowadzenie jeszcze w tym roku remontu w zajmowanym lokalu i – co ważne dla atrakcyjności oferty retail parku – wprowadzenie nowego konceptu handlowego sieci, który pojawi się już wiosną. To jednak nie koniec. Swoją ofertę umocnił także Park Handlowy we Włocławku. Umowę z obiektem na kolejne lata przedłużyła międzynarodowa sieć Deichmann – informuje Greenman Poland.
– Ostatnio podpisane aneksy pokazują nie tylko, jak silną rynkową pozycję mają nasze parki handlowe, ale także jak duży potencjał jest w formacie convenience. CCC i Deichmann to nasi wieloletni partnerzy, którzy w swoim rozwoju stawiają dziś wyłącznie na najlepsze biznesowo lokalizacje i to na chłonnych oraz atrakcyjnych rynkach konsumenckich – mówi Justyna Sobczyńska, Asset Manager w Greenman Poland.
– Fakt, że obaj liderzy w swoim segmencie przedłużyli umowy w naszych obiektach, pokazuje najlepiej, że parki handlowe Greenman Poland cieszą się nie tylko zaufaniem dużych sieci segmentu fashion, ale postrzegane są także jako obiekty spełniające wysokie oczekiwania rynku, a do tego bardzo perspektywiczne i rozwojowe, w które warto nadal inwestować – dodaje.
Marki przekonują również inne argumenty, na które zwracają uwagę przedstawiciele właściciela. Jednym z nich jest mocno profootfallowe otoczenie, jakie zapewnia Greenman Poland swoim najemcom, a w którym można znaleźć dziś zarówno znane sieci m.in. EDLP, spożywcze, RTV/AGD oraz fashion.
– W każdym z parków handlowych obecne są dziś wyłącznie doskonale znane brandy krajowe i zagraniczne, które generują ruch. Co więcej, oferty obiektów cechuje zróżnicowany i wielosegmentowy tenant-mix, co wyróżnia nas na rynku convenience i czyni atrakcyjnymi. To element, który jest mocnym argumentem w negocjacjach – dodaje.
Greenman Poland odpowiada nie tylko za leasing, lecz również za asset management i property management. – Przejmując w lipcu ubiegłego roku zarzadzanie parkami handlowymi Greenman Poland wniósł świeże spojrzenie na rozwój retail parków oraz formatu convenience. Rozwijając obiekty znajdujące się w naszym portoflio, dążymy do dalszego wzmacniania ich oferty, zwłaszcza o cenione przez klientów marki. Przedłużenia umów z CCC oraz Deichmann są najlepszą zapowiedzią tego kierunku – mówi Justyna Sobczyńska.
Greenman Poland, asset manager i deweloper w segmencie convenience z siedzibą w Warszawie, koncentruje się na nabywaniu, zarządzaniu oraz rozwoju parków handlowych i centrów handlowych bazujących na ofercie spożywczej. Greenman Poland zarządza aktywami o wartości 150 mln euro, na które składają się parki handlowe i centra handlowe o łącznej powierzchni 87 tys. m kw. Najemcami tych obiektów są wiodące europejskie sieci handlowe, takie jak Carrefour, Rossmann, JYSK, Pepco czy Spar.
Greenman Poland jest częścią Greenman Group, grupy spółek zależnych, obejmującej podmioty podlegające regulacjom Centralnego Banku Irlandii (CBI), CSSF i inne kontrolowane przez jeden podmiot – Greenman Holdings Limited. Grupa powstała w 2020 roku, jej główna siedziba znajduje się w irlandzkim Dublinie, a spółki zależne zatrudniają ok. 130 osób pracujących w 6 krajach i prowadzących działalność w 5 odrębnych obszarach biznesowych: usługi finansowe, nieruchomości, żywność i rolnictwo, media oraz zintegrowane sieci. Greenman Investments jest wiodącym na rynku, sektorowym funduszem inwestycyjnym Grupy, zarządzającym funduszem inwestycyjnym nieruchomości spożywczych. Fundusze Greenman Investment inwestują wyłącznie w parki handlowe i magazyny handlowe oparte na ofercie spożywczej.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.