Komunikaty PR

CCC i Deichmann zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Poland

2024-01-11  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Duże sieci sklepów z obuwiem i dodatkami będą nadal inwestować w najem w parkach handlowych Greenman Poland. Dział leasingu przedłużył właśnie na kolejne lata umowy z kluczowymi dla ich oferty najemcami i to w trzech obiektach należących do portfolio firmy.

W efekcie prac, w ofercie Parku Handlowego w Namysłowie oraz Parku Handlowego w Grodzisku Mazowieckim klienci nadal będą mogli znaleźć cieszące się popularnością sklepy marki CCC. W przypadku tego ostatniego obiektu podpisany aneks zakłada także przeprowadzenie jeszcze w tym roku remontu w zajmowanym lokalu i – co ważne dla atrakcyjności oferty retail parku – wprowadzenie nowego konceptu handlowego sieci, który pojawi się już wiosną. To jednak nie koniec. Swoją ofertę umocnił także Park Handlowy we Włocławku. Umowę z obiektem na kolejne lata przedłużyła międzynarodowa sieć Deichmann – informuje Greenman Poland.

– Ostatnio podpisane aneksy pokazują nie tylko, jak silną rynkową pozycję mają nasze parki handlowe, ale także jak duży potencjał jest w formacie convenience. CCC i Deichmann to nasi wieloletni partnerzy, którzy w swoim rozwoju stawiają dziś wyłącznie na najlepsze biznesowo lokalizacje i to na chłonnych oraz atrakcyjnych rynkach konsumenckich – mówi Justyna Sobczyńska, Asset Manager w Greenman Poland.

– Fakt, że obaj liderzy w swoim segmencie przedłużyli umowy w naszych obiektach, pokazuje najlepiej, że parki handlowe Greenman Poland cieszą się nie tylko zaufaniem dużych sieci segmentu fashion, ale postrzegane są także jako obiekty spełniające wysokie oczekiwania rynku, a do tego bardzo perspektywiczne i rozwojowe, w które warto nadal inwestować – dodaje.

Marki przekonują również inne argumenty, na które zwracają uwagę przedstawiciele właściciela. Jednym z nich jest mocno profootfallowe otoczenie, jakie zapewnia Greenman Poland swoim najemcom, a w którym można znaleźć dziś zarówno znane sieci m.in. EDLP, spożywcze, RTV/AGD oraz fashion.

– W każdym z parków handlowych obecne są dziś wyłącznie doskonale znane brandy krajowe i zagraniczne, które generują ruch. Co więcej, oferty obiektów cechuje zróżnicowany i wielosegmentowy tenant-mix, co wyróżnia nas na rynku convenience i czyni atrakcyjnymi. To element, który jest mocnym argumentem w negocjacjach – dodaje.

Greenman Poland odpowiada nie tylko za leasing, lecz również za asset management i property management. – Przejmując w lipcu ubiegłego roku zarzadzanie parkami handlowymi Greenman Poland wniósł świeże spojrzenie na rozwój retail parków oraz formatu convenience. Rozwijając obiekty znajdujące się w naszym portoflio, dążymy do dalszego wzmacniania ich oferty, zwłaszcza o cenione przez klientów marki. Przedłużenia umów z CCC oraz Deichmann są najlepszą zapowiedzią tego kierunku – mówi Justyna Sobczyńska.


Greenman Poland, asset manager i deweloper w segmencie convenience z siedzibą w Warszawie, koncentruje się na nabywaniu, zarządzaniu oraz rozwoju parków handlowych i centrów handlowych bazujących na ofercie spożywczej. Greenman Poland zarządza aktywami o wartości 150 mln euro, na które składają się parki handlowe i centra handlowe o łącznej powierzchni 87 tys. m kw. Najemcami tych obiektów są wiodące europejskie sieci handlowe, takie jak Carrefour, Rossmann, JYSK, Pepco czy Spar.

Greenman Poland jest częścią Greenman Group, grupy spółek zależnych, obejmującej podmioty podlegające regulacjom Centralnego Banku Irlandii (CBI), CSSF i inne kontrolowane przez jeden podmiot – Greenman Holdings Limited. Grupa powstała w 2020 roku, jej główna siedziba znajduje się w irlandzkim Dublinie, a spółki zależne zatrudniają ok. 130 osób pracujących w 6 krajach i prowadzących działalność w 5 odrębnych obszarach biznesowych: usługi finansowe, nieruchomości, żywność i rolnictwo, media oraz zintegrowane sieci. Greenman Investments jest wiodącym na rynku, sektorowym funduszem inwestycyjnym Grupy, zarządzającym funduszem inwestycyjnym nieruchomości spożywczych. Fundusze Greenman Investment inwestują wyłącznie w parki handlowe i magazyny handlowe oparte na ofercie spożywczej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.