Central European Logistics HUB Panattoni z polską marką Tatuum
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, podpisał umowę najmu z właścicielem marki Tatuum – polską firmą KAN sp. z o.o. Przedsiębiorstwo zajmie 10 150 m kw. w Central European Logistics HUB. Odzież przedsiębiorstwa znanego ze świetnego krawiectwa i propagowania idei slowfashion już w połowie sierpnia 2020 r. zagości na półkach nowego magazynu. Stąd trafi do sklepów firmy w Europie, a także do konsumentów zamawiających produkty przez internet.
Jeśli odzież, to tylko z i w Łodzi. Polska firma KAN sp. z o.o. - właściciel marki odzieżowej Tatuum stworzy swój główny magazyn w Central European Logistics HUB Panattoni. Przedsiębiorstwo wynajęło 10 150 m kw. (ok. 450 m biur), do których wprowadzi się już w połowie sierpnia br. Polska firma KAN Sp. z o.o. doskonale zna potencjał Łodzi. To właśnie tu powstała w 1995 roku, by 4 lata później otworzyć pierwszy sklep Tatuum. Z Central European Logistics Hub marka dostarczy produkty do ponad stu salonów w Polsce i Europie, a także realizować będzie zamówienia pochodzące ze sklepu internetowego. Obecność firmy w łódzkim parku Panattoni jest związana z konsolidacją dotychczasowej powierzchni magazynowej, która pozwoli osiągnąć efekt skali i usprawnić procesy logistyczne, a także szeroko zakrojoną realizacją planów ekspansji Tatuum na rynki zagraniczne i dalszym rozwojem e-commerce’u.
„Sprawność logistyczna i efektywność dostaw są w branży mody kluczowym obszarem, niezbędnym dla realizacji naszej wizji rozwoju sieci zagranicznej oraz ecommerce – ale przede wszystkim spełnienia wymagań naszych klientów" – mówi Tomasz Pawluk, Prezes Tatuum.
Podpisanie kontraktu komentuje Katarzyna Kujawiak, Development Director z Panattoni: „Obecność znanej z najlepszego krawiectwa polskiej marki odzieżowej w Central European Logistics HUB to dla nas ogromna satysfakcja. To potwierdzenie, że nasze działania przyczyniają się do przywrócenia dawnej świetności Łodzi, a także wspierają rozwój polskiego przemysłu, w tym przypadku odzieżowego” i dodaje: „Jako deweloper jesteśmy związani z Łodzią ok. 14 lat, a poprzez Central European Logistics HUB mieliśmy ambitny plan stworzenia Nowej Dzielnicy Przemysłowej Łodzi. I to właśnie się dzieje! Mam również nadzieję, że nasz HUB wpisze się jako jeden z kamieni milowych w industrialnej historii Łodzi”.
Panattoni Central European Logistics Hub to tworzony przez Panattoni największy w Europie kompleks logistyczny o planowanej powierzchni 600 000 m kw. Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Jędrzejowskiej w Łodzi, tuż przy A1 – jedynej polskiej autostradzie o przebiegu północ-południe. Hub oddalony jest zaledwie 30 km od węzła Łódź Północ, który stanowi skrzyżowanie autostrad A1 i A2. Już dziś realizacja Central European Logistics Hub przekroczyła półmetek. W ramach inwestycji wybudowanych zostało 370 000 m kw., a kolejne 40 000 m kw. jest w realizacji. Firmy, które zdecydowały się już na swój rozwój w Hubie to BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Media Expert czy SMYK. Hub napędza rozwój Nowej Dzielnicy Przemysłowej Łodzi z możliwością utworzenia 7 tys. miejsc pracy.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.