Komunikaty PR

Czołowa grupa radiowa wybrała Olivia Business Centre

2020-06-24  |  14:35
Biuro prasowe

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iOYbSPA-BnvcEiRTmg?e=ljir6h

Grupa RMF z końcem lipca przeniesie swoje lokalne biuro na Pomorzu do Olivii Business Centre. Znajdzie się ono na 21 pierwszym piętrze 180 metrowej Olivii Star, najwyższego budynku biurowego w Polsce Północnej.

W nowej lokalizacji znajdą się pomieszczenia biurowe, studio radiowe wraz z pomieszczeniami lektorskimi, sala konferencyjna, zaplecze techniczne i socjalne. To stąd nadawane będą m.in. rozmowy z gośćmi z regionu oraz lokalne audycje radiowe. Na co dzień z biur korzystać będą pracownicy pomorskiego biura handlowego Grupy RMF oraz stacji RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX. Wnętrze biur zaprojektowała pracownia Design Anatomy, posiadająca w swoim portfolio ponad 100 tyś. m.kw. realizacji biurowych dla globalnych i polskich firm. Wnętrza studiów radiowych są autorstwa pracowni WT Architekci.

Przestrzeni dla naszej nowej lokalizacji szukaliśmy z uwagi na potrzebę rozwoju i podniesienia standardu naszego biura i studia. Wybór Olivia Business Centre wynika z bardzo dobrej lokalizacji budynku oraz samego biura, szerokiego zaplecza w postaci miejsc parkingowych, miejsc rowerowych i zaplecza usługowego całego kompleksu, ale również niewątpliwie z prestiżu miejsca. – mówi Paweł Piotrowski, Dyrektor Administracyjny Grupy RMF.

Największa duma OBC

Największą dumą Olivii jest oczywiście społeczność - unikalna grupa firm i ludzi, na co dzień nie tylko pracujących w położonych koło siebie budynkach, ale przede wszystkim uczestniczących we wspólnych przedsięwzięciach biznesowych i niebiznesowych, w ligach sportowych, wspólnym klubie żeglarskim i w setkach podobnych przedsięwzięć społecznych, sportowych i charytatywnych. Grupa RMF jest najlepszym możliwym uzupełnieniem tej społeczności, a wierzymy że stanie się prawdziwym jej animatorem. Negocjacje od początku były pełne wzajemnego uznania - ekipa RMF była zachwycona widokiem z 21 piętra na całą zatokę i aglomerację, zaś dla wielu z nas ulubionym radiem jest RMF Classic, Fakty RMF FM są najlepszym źródłem informacji a jedną z ulubionych porannych rozrywek prześmieszne audycje w RMF MAXXX. Druga nasza największa duma to oczywiście Olivia Star - biznesowe ukoronowanie i turystyczna atrakcja Trójmiasta. Jesteśmy szczęśliwi, że Grupa RMF podzieliła nasze przekonanie – mówi Maciej Kotarski, Dyrektor Wynajmu Olivia Business Centre.

Jednym z atutów nowej siedziby RMF w Trójmieście będą nieszablonowe wnętrza biur. Wspólnie z klientem zgodziliśmy się, że największym atutem tej lokalizacji jest przepiękny widok na całe Trójmiasto. - mówi Justyna Biłat, architekt z Design Anatomy. Założeniem było otwarcie biura na to co za oknem. Chcieliśmy, aby Zatoka Gdańska wręcz wchodziła do wnętrza. Wynikiem tych założeń będzie otwarta, jasna przestrzeń, a zastosowanie naturalnych materiałów oraz dużej ilości roślin przywoła na myśl nadmorskie plenery. RMF ogromny nacisk kładzie również na parametry akustyczne swoich przestrzeni. Wysokie standardy grupy były dla nas wyzwaniem, ale tez okazją do zastosowania nowych rozwiązań. W efekcie przestrzeń nie będzie jedynie cieszyć oko, ale też zapewni komfort użytkowania, a w przyszłości też pomoże cieszyć uszy słuchaczy. – dodaje Justyna Biłat.

O Olivia Business Centre

Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivia Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Najwięksi rezydenci Olivii to Airhelp, Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp.

Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług I udogodnień dla najemców i gości, którą tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, akademię IT, dwa centra medyczne, gabinet dentystyczny, apteka, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku. Kolejne budynki OBC uzyskują wysokie noty certyfikacji ekologicznej BREEM od poziomu excellent po very good. W lipcu 2019 roku w Olivii Star, najwyższym budynku Polski północnej otworzona została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto oraz najwyżej położone w Polsce centrum konferencyjne, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią. Na 33 piętrze znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Olivia posiada ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 7 budynków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.