Komunikaty PR

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

2024-11-04  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.31 MB )

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną energię z nich płynącą. Tą dużą dawkę witaminy D zapewniła marka Artu, producent nowoczesnych mebli, której stoisko przyciągało uwagę feerią barw i ekspresją nowoczesnego designu.

PTAK EXPO Warsaw Home od lat cieszy się popularnością wśród ekspertów, ale i amatorów designu, uchodząc za jedne z najbardziej prestiżowych targów wyposażenia wnętrz w Polsce. To tu swoje nowości i flagowe produkty prezentują najwięksi polscy producenci i dystrybutorzy związani z branżą. Wśród nich nie mogło zabraknąć marki Artu, która w swej ofercie posiada nowoczesne sofy, krzesła, stołki i stoły – wszystkie powstałe we współpracy z uznanymi designerami z Europy.

Na stoisku Artu znalazły się wszystkie kultowe produkty marki oraz ich premierowe odsłony, pokazując, jak starannie przemyślany design może zmieniać oblicze wnętrz, podnosząc przy tym ich funkcjonalność. Ergonomiczne, ponadczasowe i uniwersalne, a przy tym wykonane z ekologicznych materiałów meble zachwycały swą jakością, prostotą i… kolorem. Wśród eksponowanych produktów nie mogło więc zabraknąć produktów powstałych przy współpracy z Pablo Regaño – krzeseł Cesto oraz sof i foteli, także biurowych, z linii Lover oraz z Moritzem Putzierem, takich jak krzesła, krzesła barowe i półbarowe z serii Eddie oraz krzesła i taborety z kolekcji Taptap w premierowej odsłonie. W nowej wersji kolorystycznej przyciągała ona uwagę dzięki precyzyjnie wykonanym detalom i zabawnym wykorzystanym geometrycznym kształtom i proporcjom, które nadają każdemu elementowi niekonwencjonalny charakter. Na stoisku nie zabrakło także krzeseł kultowej już serii WOX nagrodzonej RedDot oraz Moss projektu Pavla Vetrovа.

To właśnie te produkty olśniły, i to dosłownie, tegoroczne stoisko marki. Przyciągnęło ono bowiem uwagę zwiedzających, nie tylko starannie przemyślaną ekspozycją, ale też, a może przede wszystkim, żywymi kolorami. Ta feeria barw – słonecznych, energetycznych i wprowadzających w dobry nastrój doskonale oddała charakter marki – nowoczesnej, innowacyjnej, wpisującej się we współczesny styl życia. Pokazała też, że meble Artu to doskonałe połączenie estetyki z funkcjonalnością, która sprawdza się zarówno w przestrzeniach mieszkalnych, jak i wnętrzach użyteczności publicznej.

O tym mogli się przekonać wszyscy zwiedzający targi PTAK EXPO Warsaw Home, którzy w dniach 23 – 26 października b.r., odwiedzili jej stoisko. Wśród licznych gości nie zabrakło także profesjonalistów ściśle związanych z branżą wyposażenia wnętrz. Designerskie kolekcje mebli Artu z zainteresowaniem „testowali” znani architekci, projektanci i przedstawiciele mediów, którzy, poprzez swą codzienną pracę, wyznaczają trendy w kreowaniu nowoczesnych przestrzeni.

Stoisko marki Artu odwiedziliśmy z całym zespołem projektowym. Przyciągnęło nas one niesamowitymi, bardzo ekscentrycznymi kolorami oraz dopracowanym pod każdym względem wzornictwem. Byliśmy bardzo mile zaskoczeni, gdy okazało się, że to polska młoda marka prezentuje tak designerskie produkty na naprawdę światowym poziomie. Artu ze swoją kreatywnością i misją, by dostarczać na rynek ergonomiczne, funkcjonalne i dobrze przemyślane meble to z pewnością nadzieja naszego rodzimego designu - mówi projektantka Dorota Terlecka, właścicielka pracowni Biuro Kreacja.

Opinie zwiedzających potwierdza otrzymana przez markę nagroda, rokrocznie przyznawana przez organizatora PTAK EXPO Warsaw Home najlepszym wystawcom. Artu otrzymało prestiżowy medal targowy w kategorii „Ekspozycja targowa”.

Jesteśmy dumni, że organizatorzy wydarzenia docenili koncepcję naszego stoiskaPlanując ekspozycję, chcieliśmy by nasze produkty nie tylko przykuwały uwagę, ale też zaskakiwały. Biorąc pod uwagę ich designerski charakter, nieszablonowość, a zarazem jakość i funkcjonalność, postawiliśmy na kolor. Ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Nasze krzesła, stoły, stołki i sofy, dzięki głębokim kolorom, wyróżniały się na tle konkurencji. Proste i ergonomiczne, wykonane z wysokiej jakości materiałów dały się poznać ze swej najlepszej strony. Odwiedzający nasze stoisko goście z przyjemnością odkrywali ich wielowarstwowość i pomysłowość odpowiedzialnych za ich kreację projektantów - dodają właściciele marki Artu.

https://artu.works/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
2024-11-05 | 01:00

Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających

Jednym z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych elementów, jakie w ostatnim czasie zdobyły uznanie zarówno wśród projektantów, jak i właścicieli nieruchomości,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.