Komunikaty PR

Dlaczego warto mieszkać i inwestować w Hiszpanii?

2021-04-25  |  15:55
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Kraj ten kojarzony jest powszechnie z wysoką temperaturą, przepięknymi plażami, smakowitym jedzeniem, lejącym się litrami owocowym winem, rozrywką, harmonią i pozytywnym podejściem do życia.

Zakup nieruchomości w tym gorącym miejscu, to bardzo opłacalny sposób na lokowanie dochodów. Zyskać można nie tylko dodatkowe pieniądze, lecz także stać się właścicielem apartamentu wypoczynkowego, z którego można korzystać przez cały rok. Wysokość i szybkość zwrotu
z inwestycji, są uzależnione od wielu czynników m.in. lokalizacji nieruchomości, jej wielkości, układu, standardu.

Raj na wyciągnięcie ręki

Zakup własnego miejsca w Hiszpanii może być naprawdę łatwy, prostszy niż nam się wydaje. Nie potrzeba do tego nawet miejscowych pośredników, dobrej znajomości języka hiszpańskiego czy fortuny. Wystarczy skontaktować się z zaufanym polskim biurem, np. tripinvest, oferującym rodakom wszelkiego rodzaju nieruchomości w rajskich regionach od Costa Blanca, aż po Costa del Sol.

- Mamy bardzo duże zainteresowanie ze strony rodaków. Odnotowujemy wzrost zapytań o nieruchomości o kilkaset procent. Skala dynamiki i aż tak optymistyczna tendencja przechodzi nawet nasze oczekiwania i mile nas zaskakuje – mówi Damian Juszyczk, marketing manager w tripinvest.   

 

Najzdrowszy kraj na ziemi!

Dlaczego Hiszpania to podobno najzdrowszy kraj na ziemi? Przewaga słonecznych dni doskonale wpływa na dobry nastrój, samopoczucie, a także zdrowie fizyczne. Sezon na bogate w witaminy owoce i warzywa trwa tam przez cały rok, a ryby i owoce morza zawsze są świeże. Do tego mentalność Hiszpanów nie pozwala na tak powszechne życie w biegu. Brzmi kusząco nie tylko dla mieszkańców Polski.

 

– Życie w Hiszpanii jest przyjemne i wygodne, co m.in. wynika z przyjaznego i otwartego podejścia Hiszpanów do obcokrajowców. Jeśli ktoś może pozwolić sobie na pracę zdalną, przeprowadzka do tego kraju jest atrakcyjnym rozwiązaniem na zmianę swojego życia – dodaje Juszczyk.

Kawałeczek Hiszpanii na własność                                                                                                              

Wielcy miłośnicy Hiszpanii mogą też pomyśleć o innej formie inwestycji w nieruchomości w tym kraju, i to symbolicznym budżetem. Vela Poland S.A., właściciel marki tripinvest, już w czerwcu planuje bowiem emisję swoich akcji. Szczegóły na temat tego, jak stać się współwłaścicielem i akcjonariuszem tej agencji nieruchomości można znaleźć na akcjetripinvest.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.