Dlaczego warto wybrać Nowe Szczytniki? Zobaczcie
Spółka Nowa Murowana, znana do tej pory między innymi z kompleksowo przygotowanego osiedla w podpoznańskiej Murowanej Goślinie, wprowadziła do sprzedaży nową inwestycję, w gminie Kórnik, również niedaleko Poznania. – Nowe Szczytniki stają się coraz bardziej popularne, za czym przemawia co najmniej kilka powodów – informuje Patrycja Waligóra z biura sprzedaży.
Poznaniacy coraz częściej wyprowadzają się poza granice miasta. Regularnie potwierdzają to wszelakie statystyki związane z saldem migracji w gminach ościennych, ale też… wyniki sprzedażowe firm deweloperskich, których oferty mieszkaniowe są bardzo konkurencyjne. Stąd duża popularność między innymi Murowanej Gośliny i rzecz jasna inwestycji Nowa Murowana. Na przestrzeni kilku lat, deweloper sprzedał łącznie 180 lokali mieszkalnych, z czego zdecydowana większość trafiła już w ręce nabywców. Teraz czas na Nowe Szczytniki, także pod Poznaniem, ale w gminie Kórnik, położnej przy wschodniej granicy z miastem. – Tutaj także mamy spore zainteresowanie nabywców, a wynika ono z co najmniej czterech powodów. Proponujemy ciekawą lokalizację niedaleko Jeziora Kórnickiego, projekt dwupoziomowego mieszkania o większej przestrzeni, rozwiązania ekologiczne, w tym pompę ciepła w standardzie każdego lokalu. Ponadto klienci zwracają uwagę na nasze dotychczasowe realizacje. W tym kontekście Nowa Murowana jest naszą wizytówką i utwierdza nabywców w podjętej decyzji – informuje Patrycja Waligóra z biura sprzedaży inwestycji Nowe Szczytniki.
Warto podkreślić, że wybierając osiedle, nabywca stawia nie tylko na konkretny projekt mieszkaniowy, ale też na otoczenie – to bliższe i dalsze. Nowe Szczytniki znajdują się w gminie Kórnik, czyli lokalizacji do zamieszkania dobrej, a na pewno sprawdzonej przez poznaniaków, którzy zdecydowali się zamieszkać pod miastem. Gmina Kórnik wyróżnia się wieloma atrakcjami, np. Promenada im. Wisławy Szymborskiej, położona tuż nad malowniczym Jeziorem Kórnickim, Arboretum przy Zamku w Kórniku i wiele tras rowerowych pośród terenów leśnych. Z drugiej strony, można dosłownie w kilkanaście minut dojechać autem do stolicy Wielkopolski, a najpopularniejsza trasa nr S11 pozwala to uczynić bardzo komfortowo. – Kolejna kwestia, na którą zwracają uwagę klienci, to pompa ciepła w standardzie. Wiele norm związanych z eko-budownictwem już teraz jest wyśrubowanych, ale nasz standard do nich pasuje i pozwala na oszczędności – podkreśla Patrycja Waligóra.
Koncepcja dewelopera zakłada, że w ramach inwestycji Nowe Szczytniki powstają mieszkania dwupoziomowe. Na parterze każdego z nich znajdzie się salon z aneksem kuchennym (z oknem) i toaleta. Natomiast na piętrze zaplanowano dwa pokoje, garderobę i łazienkę. Natomiast w wariancie 92 mkw. na piętrze będą aż trzy sypialnie. Co ważne dla nabywców, do każdego lokalu przynależy zielony ogród i miejsca postojowe. W standardzie jest ogrzewanie podłogowe na obu poziomach.
Inwestycja cieszy się sporą popularnością, choć dla spółki Nowa Murowana jest premierowa w tej lokalizacji. – Nowe, interesujące miejsce, rozwiązania eko, więcej przestrzeni, niż w bloku w mieście i znany już na rynku deweloper to kwestie, na które zwracają uwagę nasi klienci – podsumowuje Patrycja Waligóra. Spółka podczas Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu 16 i 17 marca zaprezentuje ofertę mieszkań w projektach Nowe Szczytniki oraz Nowa Murowana na stoisku nr H6. Organizatorzy z firmy Nowy Adres zapraszają na Międzynarodowe Targi Mieszkań i Domów w Poznaniu do hali nr 3 w sobotę w godzinach 10-17 i w niedzielę w godzinach 10-16.
Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.