Komunikaty PR

Do biurowca HOP na Chmielnej wprowadziła się firma YOPE

2022-10-31  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Biurowiec HOP będący inwestycją PineBridge Benson Elliot i Syrena Real Estate, zyskał nowego najemcę. Do zrewitalizowanego budynku przy warszawskiej ulicy Chmielnej wprowadziła się polska marka kosmetyczna YOPE. Firma zajmuje 630 mkw. powierzchni biurowej tym samym zwiększając komercjalizację budynku do poziomu 98 proc. Przestrzeń biurową dla YOPE zaprojektowała Anna Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio, będąca również autorką nowej koncepcji całego biurowca.

YOPE to firma rodzinna założona w 2014 roku, specjalizująca się w produkcji naturalnych kosmetyków i środków czystości. Jej założycielami są Paweł Kosowicz oraz Karolina Kuklińska – Kosowicz. Pomysł na markę narodził się z potrzeby na dobre jakościowo i naturalne produkty w przystępnej cenie. Historia YOPE zaczęła się od przyjaznego dla skóry i środowiska mydła, teraz marka posiada w swoim portfolio także żele, balsamy, kremy do rąk, produkty do włosów, do pielęgnacji cery, a także serie kosmetyków dedykowane dla dzieci i środki czystości do domu. Opakowania YOPE wykonane są m. in. z plastiku pochodzącego w 100 proc. z recyklingu, ze szkła i bio-plastiku. Etykiety to świat wykreowany za pomocą przyjaznych rysunków zwierząt, design ten stał się znakiem rozpoznawczym polskiej firmy kosmetycznej. Marka w swojej działalności wspiera fundacje proekologiczne, a także działa na rzecz osób z grup wykluczonych. Dzięki stacjom refill klienci marki mają możliwość ponownego napełniania opakowań ulubionymi produktami. Firma rozwija się nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Kosmetyki YOPE dostępne są w Europie, Azji czy Ameryce Północnej. 

- Cieszę się, że możemy gościć w HOP polską markę, której wartości i estetyka są zbieżne z naszymi. Filozofia, którą kieruje się YOPE w swojej działalności idealnie wpisuje się w niezwykle ważne dla nas idee ESG, które od samego początku wdrażamy w naszym biurowcu i wśród jego społeczności – mówi Witold Zatoński, partner zarządzający w Syrena Real Estate. – Aktualnie prowadzimy rozmowy z firmą o dodatkowych możliwościach współpracy. Chcielibyśmy, by produkty YOPE znalazły się we wszystkich częściach wspólnych budynku, tak by mogli z nich korzystać zarówno pozostali najemcy, jak również odwiedzający biurowiec goście. 

HOP dzięki inwestycji przeprowadzonej przez Syrena Real Estate i PineBridge Benson Elliott przeszedł metamorfozę, dzięki której zyskał zupełnie nowe oblicze. Budynek oferuje łącznie ponad 14 tys. mkw. powierzchni najmu z czego 13 tysięcy mkw. stanowią biura i miejsca pracy. Najemcy HOPa mają do dyspozycji nowoczesną i elastyczną przestrzeń z klimatyczną strefą coworkingową salami konferencyjnymi oraz kameralnymi miejscami do pracy. W HOPie zlokalizowana jest restauracja Lupo Pasta Fresca uznanej warszawskiej restauratorki Justyny Kosmali. Swoje siedziby mają tu także 4Life Direct Polska, BNP Paribas, CMT Construction Management Team czy Instytut Ochrony Środowiska Państwowy Instytut Badawczy (PIB). 

Budynek ma 6 kondygnacji naziemnych i jedną kondygnację podziemną, w której zlokalizowany jest parking na 94 miejsca dla samochodów. Znajduje się na nim również 10 stacji do szybkiego ładowania pojazdów oraz 100 miejsc postojowych dla rowerów z infrastrukturą dla ich użytkowników. Wyróżnikiem HOPa jest zielony plac przed budynkiem (600 mkw.) z miejscami do odpoczynku i relaksu. 

Autorką nowego projektu biurowca jest Anna Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio, za przebudowę odpowiadała Grupa Reesco. Potwierdzeniem wysokiej jakości modernizacji budynku są uzyskane certyfikaty: BREEAM in Usena poziomie EXCELLENT oraz „Obiekt bez barier” przyznawany przez Fundację Integracja. Budynek jest obecnie w trakcie certyfikacji w systemie WELL oraz WELL Health and Safety Rating.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.