Do biurowca HOP na Chmielnej wprowadziła się firma YOPE

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Biurowiec HOP będący inwestycją PineBridge Benson Elliot i Syrena Real Estate, zyskał nowego najemcę. Do zrewitalizowanego budynku przy warszawskiej ulicy Chmielnej wprowadziła się polska marka kosmetyczna YOPE. Firma zajmuje 630 mkw. powierzchni biurowej tym samym zwiększając komercjalizację budynku do poziomu 98 proc. Przestrzeń biurową dla YOPE zaprojektowała Anna Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio, będąca również autorką nowej koncepcji całego biurowca.
YOPE to firma rodzinna założona w 2014 roku, specjalizująca się w produkcji naturalnych kosmetyków i środków czystości. Jej założycielami są Paweł Kosowicz oraz Karolina Kuklińska – Kosowicz. Pomysł na markę narodził się z potrzeby na dobre jakościowo i naturalne produkty w przystępnej cenie. Historia YOPE zaczęła się od przyjaznego dla skóry i środowiska mydła, teraz marka posiada w swoim portfolio także żele, balsamy, kremy do rąk, produkty do włosów, do pielęgnacji cery, a także serie kosmetyków dedykowane dla dzieci i środki czystości do domu. Opakowania YOPE wykonane są m. in. z plastiku pochodzącego w 100 proc. z recyklingu, ze szkła i bio-plastiku. Etykiety to świat wykreowany za pomocą przyjaznych rysunków zwierząt, design ten stał się znakiem rozpoznawczym polskiej firmy kosmetycznej. Marka w swojej działalności wspiera fundacje proekologiczne, a także działa na rzecz osób z grup wykluczonych. Dzięki stacjom refill klienci marki mają możliwość ponownego napełniania opakowań ulubionymi produktami. Firma rozwija się nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Kosmetyki YOPE dostępne są w Europie, Azji czy Ameryce Północnej.
- Cieszę się, że możemy gościć w HOP polską markę, której wartości i estetyka są zbieżne z naszymi. Filozofia, którą kieruje się YOPE w swojej działalności idealnie wpisuje się w niezwykle ważne dla nas idee ESG, które od samego początku wdrażamy w naszym biurowcu i wśród jego społeczności – mówi Witold Zatoński, partner zarządzający w Syrena Real Estate. – Aktualnie prowadzimy rozmowy z firmą o dodatkowych możliwościach współpracy. Chcielibyśmy, by produkty YOPE znalazły się we wszystkich częściach wspólnych budynku, tak by mogli z nich korzystać zarówno pozostali najemcy, jak również odwiedzający biurowiec goście.
HOP dzięki inwestycji przeprowadzonej przez Syrena Real Estate i PineBridge Benson Elliott przeszedł metamorfozę, dzięki której zyskał zupełnie nowe oblicze. Budynek oferuje łącznie ponad 14 tys. mkw. powierzchni najmu z czego 13 tysięcy mkw. stanowią biura i miejsca pracy. Najemcy HOPa mają do dyspozycji nowoczesną i elastyczną przestrzeń z klimatyczną strefą coworkingową salami konferencyjnymi oraz kameralnymi miejscami do pracy. W HOPie zlokalizowana jest restauracja Lupo Pasta Fresca uznanej warszawskiej restauratorki Justyny Kosmali. Swoje siedziby mają tu także 4Life Direct Polska, BNP Paribas, CMT Construction Management Team czy Instytut Ochrony Środowiska Państwowy Instytut Badawczy (PIB).
Budynek ma 6 kondygnacji naziemnych i jedną kondygnację podziemną, w której zlokalizowany jest parking na 94 miejsca dla samochodów. Znajduje się na nim również 10 stacji do szybkiego ładowania pojazdów oraz 100 miejsc postojowych dla rowerów z infrastrukturą dla ich użytkowników. Wyróżnikiem HOPa jest zielony plac przed budynkiem (600 mkw.) z miejscami do odpoczynku i relaksu.
Autorką nowego projektu biurowca jest Anna Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio, za przebudowę odpowiadała Grupa Reesco. Potwierdzeniem wysokiej jakości modernizacji budynku są uzyskane certyfikaty: BREEAM in Usena poziomie EXCELLENT oraz „Obiekt bez barier” przyznawany przez Fundację Integracja. Budynek jest obecnie w trakcie certyfikacji w systemie WELL oraz WELL Health and Safety Rating.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.