DSV Road stawia na Panattoni - wynajem ok. 7300 mkw w ramach City Logistics Łódź
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, wynajął ok. 7300 m kw. firmie DSV Road w ramach City Logistics Łódź II. Zaawansowany technicznie obiekt zostanie oddany najemcy już w czerwcu br. Deweloper przygotował dotychczas kilkanaście projektów dla Grupy DSV, budując łącznie ok. 170 000 m kw. powierzchni magazynowej w Polsce i Czechach.
Bezpiecznie, szybko, solidnie. W ramach City Logistics Łódź II Panattoni zrealizuje 7 277 m kw. powierzchni dla firmy DSV Road – wiodącego operatora logistycznego w Polsce i Europie. Nowoczesny magazyn zajmie blisko 6 200 m kw. - na połowie tego metrażu Panattoni przygotuje cross dock obsługujący szybko rotujące ADRy, zaś w pozostałej części magazynu najemca będzie realizować standardowe operacje logistyczne. Część biurowa zajmie 1077,6 m kw. Mimo skomplikowanej specyfikacji technicznej, realizacja powierzchni dla DSV Road zostanie ukończona już w czerwcu br. Podobnie jak wszystkie nowo budowane parki dewelopera, wykonana zostanie zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i spełni kryteria certyfikatu BREEAM.
DSV Road to część Grupy DSV, z którą deweloper pracuje od 13 lat. Najnowszą transakcję najmu komentuje Katarzyna Kujawiak, Development Director z Panattoni: - „Przygotowanie specjalistycznej powierzchni w krótkim czasie umożliwia nam doskonała znajomość działalności i specyfiki środowiska biznesowego naszego klienta. Przygotowaliśmy dla niego już kilkanaście projektów, dostarczając łącznie ok 150 000 m kw. powierzchni w Polsce oraz 23 000 m kw. w czeskim Panattoni Park Prague-Airport II. Każdy zrealizowany metr dla DSV jest dla nas szczególnie cennym doświadczeniem, za co dziękuję”.
DSV Road wybierając City Logistics Łódź II zyskało obiekt w doskonałej lokalizacji. Kompleks, którego ostateczna powierzchnia wyniesie 38 125 m kw., znajduje się zaledwie 5 km od autostrady A1 – łączącej południową i północną granicę Polski – a 27 km od parku przebiega autostrada A2, przecinająca najważniejsze ośrodki logistyczne w środkowej Europie – Berlin, Poznań i Warszawę. City Logistics Łódź II to również doskonałe miejsce dla działających lokalnie mniejszych przedsiębiorstw. W kompleksie są dostępne do wynajęcie nieduże moduły o minimalnej powierzchni 1 800 m kw., a położenie zaledwie 8 km od centrum miasta pozwala na dotarcie na miejsce komunikacją miejską, a także daje firmom dobry dostęp do pracownika i klientów.
Być bliżej klienta. Rozwój miejskiej logistyki.Panattoni cały czas rozwija swoje portfolio inwestycji w ramach konceptu City Logistics Park. Powstający obiekt do którego wprowadzi się firma DSV Road, jest drugim reprezentantem miejskiej logistyki w Łodzi. Ponadto deweloper zrealizował trzy takie kompleksy w Warszawie i jeden we Wrocławiu. W planach pozostają City Logistics Warsaw III oraz City Logistics Katowice. Łączna powierzchnia ukończonych i realizowanych obiektów tego typu w Polsce wyniesie 217 000 m kw. Panattoni działa również za granicą. W sierpniu 2019 wmurowano kamień węgielny pod kolejną inwestycję dedykowaną logistyce miejskiej i SBU w Berlinie. Inwestycja wartości 25 mln EUR w berlińskiej dzielnicy Spandau to trzy budynki o łącznej powierzchni 15 000 m kw. podzielonej na małe moduły.
Perspektywy inwestycyjne na Mazurach - w co i jak warto inwestować?
Wyniki MLP Group po I kwartale 2024. Stabilna realizacja założeń strategicznych.
Unikalne mieszkania pokazowe od MOOVIN Interiors
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Polskie samorządy chcą wdrażać rozwiązania z użyciem sztucznej inteligencji. Wyzwaniem jest brak świadomości, jak zacząć i gdzie można ją zastosować
Robotyzacja i sztuczna inteligencja w biznesie zapoczątkowały już nowy etap rewolucji technologicznej, która nie ominie też sektora publicznego i samorządowego. Jej wdrożenie w urzędach może przynieść duże korzyści m.in. w postaci skrócenia czasu obsługi mieszkańców i odciążenia pracowników administracji, którzy będą w stanie poświęcić więcej czasu na bardziej wymagające zadania. Samorządy są mocno zainteresowane takimi rozwiązaniami, ale barierą wciąż pozostaje m.in. brak świadomości i wiedzy, jak rozpocząć proces ich wdrażania. – Drugą barierą jest strach przed tym, czy roboty zastąpią pracowników, którzy zostaną zwolnieni – podkreśla Tomasz Tybor, dyrektor ds. inteligentnej automatyzacji w Betacom.
Konsument
Organizacje społeczne przestrzegają przed wycofywaniem się z Zielonego Ładu. Koszty poniesie i rolnictwo, i całe społeczeństwo
W ubiegłym tygodniu 140 organizacji społecznych z całej Europy, również z Polski, wystosowało apel do unijnych instytucji przestrzegający przed skutkami odchodzenia od Zielonego Ładu. W ostatnich miesiącach Komisja Europejska zaczęła łagodzić niektóre wymogi, do czego przyczyniły się protesty rolników w krajach członkowskich. – Zielony Ład to nie tylko jest kwestia rolnictwa, ale sprawa nas wszystkich – przekonują ekolodzy. W ich opinii, jeśli nie zostaną podjęte konkretne działania, koszty zaniechań i zmiany klimatu zapłacą wszyscy – zarówno rolnicy, jak i społeczeństwo.
Transport
Polska walczy o utrzymanie pozycji hubu logistycznego w Europie. Będzie to możliwe dzięki inwestycjom w infrastrukturę transportową
Polska stała się już hubem logistyczno-transportowym w środkowej części Europy. Mamy też dominującą pozycję w tranzycie Wschód – Zachód. Aby utrzymać tę pozycję, konieczne są jednak kolejne inwestycje. Będzie miało to kluczowe znaczenie już po zakończeniu wojny w Ukrainie. Zamknięcie tego etapu wojny i odbudowy Ukrainy, przy dofinansowaniu infrastruktury w Polsce, to duża szansa, aby nasz transport mógł faktycznie się stać pewnym ogniwem łączącym Zachód z Ukrainą – ocenia Przemysław Sekieta, dyrektor Działu Handlowego w Grupie SKAT.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.