Electrolux pozostaje w MLP Pruszków I
Producent i dystrybutor urządzeń gospodarstwa domowego kontynuuje współpracę z MLP Group i pozostaje w parku logistycznym MLP Pruszków I. Spółka będzie korzystała z blisko 23,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni magazynowej.
Electrolux Poland Sp. z o.o. właśnie podpisała umowę dotyczącą przedłużenia okresu najmu w centrum logistycznym MLP Pruszków I. W ramach kontraktu Grupa otrzyma ok. 23,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni, z tego na cele magazynowe przeznaczone jest ok. 23,1 tys. mkw., a resztę stanowi część socjalno-biurowa. Spółka współpracuje z MLP Group od 2013 roku i obecnie operuje z dwóch parków Grupy: MLP Pruszków I i MLP Wrocław, łącznie korzysta z blisko 44 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni magazynowej.
Electrolux jest wiodącym na świecie producentem urządzeń gospodarstwa domowego i urządzeń profesjonalnych. Spółka tworzy innowacyjne urządzenia o przemyślanym wzornictwie i łatwej obsłudze, koncentrując się na potrzebach konsumentów i profesjonalistów. W skład Grupy Electrolux wchodzą takie marki jak: Electrolux, Zanussi, AEG oraz Electrolux Grand Cuisine.
- Ze spółką Electrolux związani jesteśmy już od ponad 8 lat. Jestem bardzo zadowolony z kontynuacji współpracy pomiędzy naszymi spółkami i przedłużeniu umowy najmu na kolejne lata. Jest ona tylko potwierdzeniem atrakcyjności oferty MLP Group. Zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych najemców poprzez elastyczne dostosowanie wielkości wynajmowanej przestrzeni do bieżących potrzeb. Ponadto atrakcyjna lokalizacja centrum MLP Pruszków I jest niewątpliwie ogromnym atutem przy wyborze obiektu – powiedział Tomasz Pietrzak, Senior Leasing Manager w MLP Group S.A.
Projekt MLP Pruszków I to pierwszy park stworzony przez MLP Group, łącznie oferuje prawie 170 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowo-produkcyjnej. W ciągu kilkunastu lat funkcjonowania park ten stał się małym miasteczkiem z własną infrastrukturą wewnętrzną. Kompleks znajduje się na ogrodzonym i chronionym przez 24h na dobę terenie. Dla klientów i najemców uruchomiono tu dwustanowiskowy punkt ładowania samochodów elektrycznych i hybryd. Wykorzystywana jest do tego celu w 100% energia fotowoltaiczna. Ponadto na terenie centrum znajduje się także stacja rowerów miejskich. Obiekt posiada spore zasilanie energetyczne, duże możliwości przyszłego rozwoju dla klientów oraz proporcjonalnie duży procent miejsc parkingowych. Centrum logistyczne MLP Pruszków I posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i głównymi arteriami łączącymi Warszawę z innymi ośrodkami miejskimi.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.