ERBUD wchodzi w esport
ERBUD to pierwsza firma z branży budowlanej, która zdecydowała się na wejście do świata graczy i fanów esportu. Firma przygotowała aż trzy akcje pełne emocji i rywalizacji.
Poszukując innowacyjnych rozwiązań marketingowych wspierających wizerunek wśród kandydatów do pracy, firma odwołała się do gamingowej pasji pracowników. Oprócz planów organizacji turniejów wewnętrznych w firmie, ERBUD stawia też na studentów, promując wśród graczy swoją ofertę stażów i praktyk w nadchodzącym sezonie.
- Z wielkim zaciekawieniem śledzimy wzrost zainteresowania esportem w ostatnich latach na całym świecie, także w Polsce i także w Grupie ERBUD – wśród naszych pracowników jest mnóstwo graczy i fanów esportu. Postanowiliśmy wesprzeć gaming na wielu płaszczyznach, pokazać się studentom i zaprosić do nas na staże i praktyki. A także we współpracy z firmą Globalworth chcemy zaprezentować Halę Koszyki, jedną z naszych flagowych realizacji, w zupełnie nowym świetle. Nie mogę się doczekać końcówki lipca, by zobaczyć, jak w wielkim finale zawodnicy zagrają w wirtualnej Hali Koszyki siedząc w tej prawdziwej - mówi Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.
Wsparcie uniwersyteckich rozrywek
Firma została Partnerem Tytularnym uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. W rozpoczynającej się właśnie wiosennej fazie ERBUD University Esports – EDU zobaczymy szesnaście najlepszych akademickich reprezentacji tych gier. Dzięki współpracy wprowadzona została pula nagród w wysokości 20 tys. złotych, która zostanie rozdzielona pomiędzy trzy najlepsze drużyny w obu grach. Finały rozgrywek odbędą się w maju.
Zagrajmy… w Koszykach
15 marca wystartuje konkurs na mapę taktycznej strzelanki na bazie przestrzeni Hali Koszyki. To historyczne miejsce w warszawskim Śródmieściu, za którego rewitalizację i rozbudowę odpowiadał ERBUD. Firma zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie konceptu graficznego mapy Koszyków
z wykorzystaniem charakterystycznych elementów dla gier drużynowych typu first person shooter. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone, a zwycięska mapa zostanie przeniesiona do gry i pozwoli na rywalizację graczy.
Koszyki areną zmagań graczy
W lipcu ERBUD, wspólnie z właścicielem i zarządcą Koszyków, firmą Globalworth, która jest partnerem akcji, zorganizuje turniej CS:GO online, którego zwycięzcy pojawią się na finałach offline w Koszykach 31 lipca. Turniej wspierać będą Ziemniak, Kinga Kujawska, Szpero i Kubik.
Za przygotowanie strategii oraz realizację wszystkich działań odpowiedzialna jest Agencja Gameset. Projekt prowadzi zespół pod kierownictwem Anny Rezner.
Poszukując innowacyjnych rozwiązań marketingowych wspierających wizerunek wśród kandydatów do pracy, firma odwołała się do gamingowej pasji pracowników. Oprócz planów organizacji turniejów wewnętrznych w firmie, ERBUD stawia też na studentów, promując wśród graczy swoją ofertę stażów i praktyk w nadchodzącym sezonie.
- Z wielkim zaciekawieniem śledzimy wzrost zainteresowania esportem w ostatnich latach na całym świecie, także w Polsce i także w Grupie ERBUD – wśród naszych pracowników jest mnóstwo graczy i fanów esportu. Postanowiliśmy wesprzeć gaming na wielu płaszczyznach, pokazać się studentom i zaprosić do nas na staże i praktyki. A także we współpracy z firmą Globalworth chcemy zaprezentować Halę Koszyki, jedną z naszych flagowych realizacji, w zupełnie nowym świetle. Nie mogę się doczekać końcówki lipca, by zobaczyć, jak w wielkim finale zawodnicy zagrają w wirtualnej Hali Koszyki siedząc w tej prawdziwej - mówi Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.
Wsparcie uniwersyteckich rozrywek
Firma została Partnerem Tytularnym uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. W rozpoczynającej się właśnie wiosennej fazie ERBUD University Esports – EDU zobaczymy szesnaście najlepszych akademickich reprezentacji tych gier. Dzięki współpracy wprowadzona została pula nagród w wysokości 20 tys. złotych, która zostanie rozdzielona pomiędzy trzy najlepsze drużyny w obu grach. Finały rozgrywek odbędą się w maju.
Zagrajmy… w Koszykach
15 marca wystartuje konkurs na mapę taktycznej strzelanki na bazie przestrzeni Hali Koszyki. To historyczne miejsce w warszawskim Śródmieściu, za którego rewitalizację i rozbudowę odpowiadał ERBUD. Firma zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie konceptu graficznego mapy Koszyków
z wykorzystaniem charakterystycznych elementów dla gier drużynowych typu first person shooter. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone, a zwycięska mapa zostanie przeniesiona do gry i pozwoli na rywalizację graczy.
Koszyki areną zmagań graczy
W lipcu ERBUD, wspólnie z właścicielem i zarządcą Koszyków, firmą Globalworth, która jest partnerem akcji, zorganizuje turniej CS:GO online, którego zwycięzcy pojawią się na finałach offline w Koszykach 31 lipca. Turniej wspierać będą Ziemniak, Kinga Kujawska, Szpero i Kubik.
Za przygotowanie strategii oraz realizację wszystkich działań odpowiedzialna jest Agencja Gameset. Projekt prowadzi zespół pod kierownictwem Anny Rezner.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.