Komunikaty PR

ERBUD wchodzi w esport

2021-03-15  |  14:00
Biuro prasowe

ERBUD to pierwsza firma z branży budowlanej, która zdecydowała się na wejście do świata graczy i fanów esportu. Firma przygotowała aż trzy akcje pełne emocji i rywalizacji. 

Poszukując innowacyjnych rozwiązań marketingowych wspierających wizerunek wśród kandydatów do pracy, firma odwołała się do gamingowej pasji pracowników. Oprócz planów organizacji turniejów wewnętrznych w firmie, ERBUD stawia też na studentów, promując wśród graczy swoją ofertę stażów i praktyk w nadchodzącym sezonie.

- Z wielkim zaciekawieniem śledzimy wzrost zainteresowania esportem w ostatnich latach na całym  świecie, także w Polsce i także w Grupie ERBUD – wśród naszych pracowników jest mnóstwo graczy i fanów esportu. Postanowiliśmy wesprzeć gaming na wielu płaszczyznach, pokazać się studentom i zaprosić do nas na staże i praktyki. A także we współpracy z firmą Globalworth chcemy zaprezentować Halę Koszyki, jedną z naszych flagowych realizacji, w zupełnie nowym świetle. Nie mogę się doczekać końcówki lipca, by zobaczyć, jak w wielkim finale zawodnicy zagrają w wirtualnej Hali Koszyki siedząc w tej prawdziwej - mówi Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.

Wsparcie uniwersyteckich rozrywek

Firma została Partnerem Tytularnym uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. W rozpoczynającej się właśnie wiosennej fazie ERBUD University Esports – EDU zobaczymy szesnaście najlepszych akademickich reprezentacji tych gier. Dzięki współpracy wprowadzona została pula nagród w wysokości 20 tys. złotych, która zostanie rozdzielona pomiędzy trzy najlepsze drużyny w obu grach. Finały rozgrywek odbędą się w maju.

Zagrajmy… w Koszykach

15 marca wystartuje konkurs na mapę taktycznej strzelanki na bazie przestrzeni Hali Koszyki. To historyczne miejsce w warszawskim Śródmieściu, za którego rewitalizację i rozbudowę odpowiadał ERBUD. Firma zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie konceptu graficznego mapy Koszyków
z wykorzystaniem charakterystycznych elementów dla gier drużynowych typu first person shooter. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone, a zwycięska mapa zostanie przeniesiona do gry i pozwoli na rywalizację graczy.

Koszyki areną zmagań graczy

W lipcu ERBUD, wspólnie z właścicielem i zarządcą Koszyków, firmą Globalworth, która jest partnerem akcji, zorganizuje turniej CS:GO online, którego zwycięzcy pojawią się na finałach offline w Koszykach 31 lipca. Turniej wspierać będą Ziemniak, Kinga Kujawska, Szpero i Kubik.

Za przygotowanie strategii oraz realizację wszystkich działań odpowiedzialna jest Agencja Gameset. Projekt prowadzi zespół pod kierownictwem Anny Rezner.

Poszukując innowacyjnych rozwiązań marketingowych wspierających wizerunek wśród kandydatów do pracy, firma odwołała się do gamingowej pasji pracowników. Oprócz planów organizacji turniejów wewnętrznych w firmie, ERBUD stawia też na studentów, promując wśród graczy swoją ofertę stażów i praktyk w nadchodzącym sezonie.

- Z wielkim zaciekawieniem śledzimy wzrost zainteresowania esportem w ostatnich latach na całym  świecie, także w Polsce i także w Grupie ERBUD – wśród naszych pracowników jest mnóstwo graczy i fanów esportu. Postanowiliśmy wesprzeć gaming na wielu płaszczyznach, pokazać się studentom i zaprosić do nas na staże i praktyki. A także we współpracy z firmą Globalworth chcemy zaprezentować Halę Koszyki, jedną z naszych flagowych realizacji, w zupełnie nowym świetle. Nie mogę się doczekać końcówki lipca, by zobaczyć, jak w wielkim finale zawodnicy zagrają w wirtualnej Hali Koszyki siedząc w tej prawdziwej - mówi Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.

Wsparcie uniwersyteckich rozrywek

Firma została Partnerem Tytularnym uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. W rozpoczynającej się właśnie wiosennej fazie ERBUD University Esports – EDU zobaczymy szesnaście najlepszych akademickich reprezentacji tych gier. Dzięki współpracy wprowadzona została pula nagród w wysokości 20 tys. złotych, która zostanie rozdzielona pomiędzy trzy najlepsze drużyny w obu grach. Finały rozgrywek odbędą się w maju.

Zagrajmy… w Koszykach

15 marca wystartuje konkurs na mapę taktycznej strzelanki na bazie przestrzeni Hali Koszyki. To historyczne miejsce w warszawskim Śródmieściu, za którego rewitalizację i rozbudowę odpowiadał ERBUD. Firma zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie konceptu graficznego mapy Koszyków
z wykorzystaniem charakterystycznych elementów dla gier drużynowych typu first person shooter. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone, a zwycięska mapa zostanie przeniesiona do gry i pozwoli na rywalizację graczy.

Koszyki areną zmagań graczy

W lipcu ERBUD, wspólnie z właścicielem i zarządcą Koszyków, firmą Globalworth, która jest partnerem akcji, zorganizuje turniej CS:GO online, którego zwycięzcy pojawią się na finałach offline w Koszykach 31 lipca. Turniej wspierać będą Ziemniak, Kinga Kujawska, Szpero i Kubik.

Za przygotowanie strategii oraz realizację wszystkich działań odpowiedzialna jest Agencja Gameset. Projekt prowadzi zespół pod kierownictwem Anny Rezner.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.