ERBUD wchodzi w esport
ERBUD to pierwsza firma z branży budowlanej, która zdecydowała się na wejście do świata graczy i fanów esportu. Firma przygotowała aż trzy akcje pełne emocji i rywalizacji.
Poszukując innowacyjnych rozwiązań marketingowych wspierających wizerunek wśród kandydatów do pracy, firma odwołała się do gamingowej pasji pracowników. Oprócz planów organizacji turniejów wewnętrznych w firmie, ERBUD stawia też na studentów, promując wśród graczy swoją ofertę stażów i praktyk w nadchodzącym sezonie.
- Z wielkim zaciekawieniem śledzimy wzrost zainteresowania esportem w ostatnich latach na całym świecie, także w Polsce i także w Grupie ERBUD – wśród naszych pracowników jest mnóstwo graczy i fanów esportu. Postanowiliśmy wesprzeć gaming na wielu płaszczyznach, pokazać się studentom i zaprosić do nas na staże i praktyki. A także we współpracy z firmą Globalworth chcemy zaprezentować Halę Koszyki, jedną z naszych flagowych realizacji, w zupełnie nowym świetle. Nie mogę się doczekać końcówki lipca, by zobaczyć, jak w wielkim finale zawodnicy zagrają w wirtualnej Hali Koszyki siedząc w tej prawdziwej - mówi Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.
Wsparcie uniwersyteckich rozrywek
Firma została Partnerem Tytularnym uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. W rozpoczynającej się właśnie wiosennej fazie ERBUD University Esports – EDU zobaczymy szesnaście najlepszych akademickich reprezentacji tych gier. Dzięki współpracy wprowadzona została pula nagród w wysokości 20 tys. złotych, która zostanie rozdzielona pomiędzy trzy najlepsze drużyny w obu grach. Finały rozgrywek odbędą się w maju.
Zagrajmy… w Koszykach
15 marca wystartuje konkurs na mapę taktycznej strzelanki na bazie przestrzeni Hali Koszyki. To historyczne miejsce w warszawskim Śródmieściu, za którego rewitalizację i rozbudowę odpowiadał ERBUD. Firma zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie konceptu graficznego mapy Koszyków
z wykorzystaniem charakterystycznych elementów dla gier drużynowych typu first person shooter. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone, a zwycięska mapa zostanie przeniesiona do gry i pozwoli na rywalizację graczy.
Koszyki areną zmagań graczy
W lipcu ERBUD, wspólnie z właścicielem i zarządcą Koszyków, firmą Globalworth, która jest partnerem akcji, zorganizuje turniej CS:GO online, którego zwycięzcy pojawią się na finałach offline w Koszykach 31 lipca. Turniej wspierać będą Ziemniak, Kinga Kujawska, Szpero i Kubik.
Za przygotowanie strategii oraz realizację wszystkich działań odpowiedzialna jest Agencja Gameset. Projekt prowadzi zespół pod kierownictwem Anny Rezner.
Poszukując innowacyjnych rozwiązań marketingowych wspierających wizerunek wśród kandydatów do pracy, firma odwołała się do gamingowej pasji pracowników. Oprócz planów organizacji turniejów wewnętrznych w firmie, ERBUD stawia też na studentów, promując wśród graczy swoją ofertę stażów i praktyk w nadchodzącym sezonie.
- Z wielkim zaciekawieniem śledzimy wzrost zainteresowania esportem w ostatnich latach na całym świecie, także w Polsce i także w Grupie ERBUD – wśród naszych pracowników jest mnóstwo graczy i fanów esportu. Postanowiliśmy wesprzeć gaming na wielu płaszczyznach, pokazać się studentom i zaprosić do nas na staże i praktyki. A także we współpracy z firmą Globalworth chcemy zaprezentować Halę Koszyki, jedną z naszych flagowych realizacji, w zupełnie nowym świetle. Nie mogę się doczekać końcówki lipca, by zobaczyć, jak w wielkim finale zawodnicy zagrają w wirtualnej Hali Koszyki siedząc w tej prawdziwej - mówi Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.
Wsparcie uniwersyteckich rozrywek
Firma została Partnerem Tytularnym uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. W rozpoczynającej się właśnie wiosennej fazie ERBUD University Esports – EDU zobaczymy szesnaście najlepszych akademickich reprezentacji tych gier. Dzięki współpracy wprowadzona została pula nagród w wysokości 20 tys. złotych, która zostanie rozdzielona pomiędzy trzy najlepsze drużyny w obu grach. Finały rozgrywek odbędą się w maju.
Zagrajmy… w Koszykach
15 marca wystartuje konkurs na mapę taktycznej strzelanki na bazie przestrzeni Hali Koszyki. To historyczne miejsce w warszawskim Śródmieściu, za którego rewitalizację i rozbudowę odpowiadał ERBUD. Firma zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie konceptu graficznego mapy Koszyków
z wykorzystaniem charakterystycznych elementów dla gier drużynowych typu first person shooter. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone, a zwycięska mapa zostanie przeniesiona do gry i pozwoli na rywalizację graczy.
Koszyki areną zmagań graczy
W lipcu ERBUD, wspólnie z właścicielem i zarządcą Koszyków, firmą Globalworth, która jest partnerem akcji, zorganizuje turniej CS:GO online, którego zwycięzcy pojawią się na finałach offline w Koszykach 31 lipca. Turniej wspierać będą Ziemniak, Kinga Kujawska, Szpero i Kubik.
Za przygotowanie strategii oraz realizację wszystkich działań odpowiedzialna jest Agencja Gameset. Projekt prowadzi zespół pod kierownictwem Anny Rezner.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.