Fielmann wzmacnia ofertę optyczną Gemini Park w Bielsku-Białej i Tarnowie
Oferta optyczna centrów Gemini Park rośnie w siłę dzięki współpracy z Fielmann. Globalna marka posiadająca ponad 1 000 salonów na świecie w styczniu br. zawitała w Gemini Park Bielsko-Biała, a na wiosnę kolejny salon marki pojawi się również w Tarnowie.
Firma Fielmann jest obecna na rynku od ponad 50 lat. W salonach optycznych tej marki znajdziemy szeroki wybór nowoczesnych i ponadczasowych oprawek. Wśród nich są najmodniejsze światowe marki, a także okulary z autorskich kolekcji marki Fielmann, które cieszą się zasłużoną popularnością ze względu na dobre wzornictwo, doskonałą jakość i cenę. Oprócz oprawek salon oferuje akcesoria optyczne oraz soczewki kontaktowe.
Dołączając do tenant-mixu bielskiej galerii, Fielmann znalazł się w gronie takich marek optycznych jak Vision Express i Interoptyk, które już współpracują z Gemini Park Bielsko-Biała. Nowy salon o powierzchni 126 m. kw. jest pierwszy punktem tej marki w Bielsku-Białej i jedenastym na Śląsku. Otwarcie salonu w tym mieście to początek współpracy centrów Gemini Park i Fielmann. W najbliższych miesiącach marka zadebiutuje również w Gemini Park Tarnów, uzupełniając ofertę optyczną centrum reprezentowaną przez marki Vision Express oraz Optyk Kwaśniak. Otwarcie lokalu o powierzchni ponad 90 m. kw. planowane jest na wiosnę 2024 roku.
Obecnie w Polsce obserwuje się rosnącą świadomość w zakresie chorób i wad wzroku, co przekłada się na zainteresowanie konsumentów salonami optycznymi. Wciąż jednak jest ich mniej niż w krajach Europy Zachodniej. W Polsce jeden salon przypada średnio na 10 000 mieszkańców, podczas gdy w Niemczech na ok. 8 000, a we Francji na ok. 5 000.[1]
– Modne oprawki to dla wielu z nas ważny element garderoby, którym podkreślamy swoją osobowość i indywidualny styl. Szacuje się, że ponad połowa populacji Polaków cierpi na wady wzroku. Ok. 20 milionów z nas nosi okulary, a ponad milion korzysta z soczewek kontaktowych.[2] Adresując potrzeby tak dużej grupy konsumentów rozszerzyliśmy nasz tenant-mix o markę Fielmann, otwierającą swoje pierwsze salony w Bielsku-Białej i Tarnowie – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.
– Warto wybrać salon optyczny z kadrą wykwalifikowanych specjalistów i doradców, którzy podpowiedzą, jak dobrać okulary do twarzy, oraz ofertą zaspokajającą indywidualne potrzeby każdego klienta. Salon optyczny Fielmann w Gemini Park z powodzeniem sprawdzi się w tych zadaniach – mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny Fielmann Polska.
– Wraz z otwarciem nowego salonu Fielmann w Gemini Park Bielsko-Biała, mieszkańcy miasta zyskali nowy punkt, w którym mogą znaleźć zarówno wyjątkowe okulary, jak i specjalistyczne wsparcie. Cieszy nas współpraca z centrami Gemini Park, zwłaszcza, że Bielsko-Biała to niejedyna lokalizacja, w której będziemy razem działać – mówi Kajetan Sulewski, Expansionsmanager Fielmann AG.
[1] Dane Magazynu Optyk Polski „Rynek optyczny w Polsce oczami ekspertów”.
[2] Tamże.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.