Flagowy salon INTERSPORT 2.0 w Warszawie otwarty
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę. Sklep został zmodernizowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT, zgodnie z globalnym hasłem „The Heart of Sport” podkreślającym zmianę wizerunku marki oraz motywującym konsumentów do aktywności fizycznej.
Nowa koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0 buduje przyszłość brandu, z którym konsumenci identyfikują się oraz wchodzą w interakcję przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji. Salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia jest drugim tego typu salonem w Polsce. Pierwszy został otwarty w marcu 2019 roku w Galerii Krakowskiej. Dodatkowo, sieć realizuje lokalne projekty unowocześnienia wybranych salonów do formatu INTERSPORT 1.5. Obecnie zmodernizowała w tym formacie cztery sklepy – w centrum handlowym Alfa w Białymstoku, w Galerii Katowickiej, w Avenidzie Poznań i Galerii Północnej
w Warszawie.
Koncept sklepów INTERSPORT 2.0 idealnie wpisuje się w wielokanałową strategię całej Grupy. Jest odpowiedzią na potrzeby klientów nowej generacji, którzy są szczególnie otwarci na nowe technologie, swobodnie poruszają się w sieci połączeń, aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych, posiadają konta na wielu portalach społecznościowych i korzystają w procesie zakupowym z wielu kanałów komunikacji. Stworzyliśmy nowoczesne sklepy sportowe z niepowtarzalnym designem. INTERSPORT 2.0 został zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy przy ścisłej współpracy z zespołem INTERSPORT International Corp oraz NIKE Europe – powiedział Artur Mikołajko, Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Nowy salon charakteryzuje się nie tylko unikalnym designem, ale również przestrzenią – ponad 1500 m2 – z przyjazną dla klientów nawigacją pomiędzy kluczowymi strefami – WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETES. Uwagę na wejściu przykuwa miejsce ekspozycji wybranych produktów z telebimem, a także nowoczesna strefa z interaktywnymi info-kioskami. Całość uzupełnia indywidualny i dynamiczny charakter w każdej z wiodących kategorii sportowych, do których należą sportstyle, bieganie, fitness, outdoor, pływanie, piłka nożna, rowery, tenis oraz narciarstwo zimą wraz z profesjonalnym serwisem. Dodatkowym atutem nowatorskiego konceptu jest dostępność produktów marek premium zaprojektowanych wyłącznie na potrzeby INTERSPORT 2.0.
Chcemy inspirować, doradzać i motywować konsumentów, aby osiągali swoje życiowe cele, zachowali zdrowie i radość z uprawiania sportu. Ponadto, aspirujemy do roli lidera również w kategorii sportowych produktów premium. W naszych salonach znajdziemy najwyższej jakości towary najlepszych marek – dodał Marek Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Spółka INTERSPORT Polska S.A. działa na krajowym rynku artykułów sportowych od 1988 roku, a od 2006 roku jest wyłącznym partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT.
Od lipca 2006 roku INTERSPORT Polska S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.