Komunikaty PR

Flex office – odpowiedź na ryzyko biznesowe w erze COVID

2021-04-14  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Pandemia koronawirusa wymusiła reorganizację życia pracodawców i pracowników. Wiele firm zdecydowało się na pracę w trybie hybrydowym lub całkowicie przeszło na pracę zdalną. Niektóre w związku z niższymi dochodami muszą ciąć firmowe wydatki.

Bez długich zobowiązań

Rozwiązaniem dostosowanym do nowej rzeczywistości jest flex office - nowy format wynajmu biur o elastycznych powierzchniach i na krótszy okres najmu . Zdaniem ekspertów rynku nieruchomości trend elastycznego wynajmu biur był zauważalny już przed pandemią, która jednak przyspieszyła jego  rozwój. Jest doskonała odpowiedzią na bieżące potrzeby najemców.

- Małe przedsiębiorstwa potrzebują prywatności, a duże redefiniują funkcję biura, które obecnie ma przede wszystkim umożliwiać interakcje pomiędzy pracownikami, kreatywne spotkania, wymianę myśli, czyli to, czego najbardziej brak podczas pracy zdalnej – mówi Anna Awłasewicz, dyrektor ds. wynajmu biurowca Blue Office i dodaje: - Zwiększony popyt na flex office wynika z korzyści, jakie za sobą niesie taka forma najmu. Obecnie zarówno małe jak i duże firmy wynajmując biuro myślą o oszczędnościach. Nie chcą ponosić nakładów inwestycyjnych i mieć długoterminowych zobowiązań.

Z dystansem i udogodnieniami

Innym trendem na rynku najmu biur jest zadbanie o większe bezpieczeństwo pracowników.  Jak wynika z marcowego raportu „Rynek biurowy” Colliers International pracodawcy chcą np. zadbać o przestrzeń, która umożliwi dystans pomiędzy pracownikami, częstą wymianę powietrza, dezynfekcję czy bezdotykowe systemy otwierania drzwi.

Oferowana przez Blue Office przestrzeń biurowa łączy w sobie wiele poszukiwanych przez firmy cech. Budynek został przystosowany do panujących obecnie zasad bezpieczeństwa sanitarnego. W biurowcu zainstalowane są niezwykle wydajne urządzenia wentylacyjne, które w 100 proc. korzystają ze świeżego powietrza, a nie pochodzącego z obiegu zamkniętego.

- Dystans między osobami pracującymi w biurowcu zapewnia kilka wejść oraz dostęp do dziewięciu wind. Ważne są udogodnienia jak np. dostępne na miejscu restauracje i kawiarnie, poczta, banki, pralnia, różnorodne usługi i sklepy, dzięki którym wszystkie ważne sprawy pracownicy biur Blue Office załatwią na miejscu. Prowadzimy również dla pracowników naszych najemców program „Projekt sąsiad”, dzięki któremu mogą korzystać na terenie centrum handlowego z licznych zniżek i benefitów  – informuje Anna Awłasewicz.

W najbliższych miesiącach zainteresowanie elastycznymi formami najmu biur będzie rosnąć, co jest odpowiedzią na niepewność i nieprzewidywalność związaną z pandemią i sytuacją ekonomiczną firm. Flexi biura to wygodne i tańsze od tradycyjnego wynajmu rozwiązanie na miarę nowych czasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Czy nadal inwestujemy w mieszkania? Tak, ale w innym celu [SONDA] Biuro prasowe
2024-06-13 | 15:00

Czy nadal inwestujemy w mieszkania? Tak, ale w innym celu [SONDA]

Czy inflacja, wysokie ceny mieszkań i szybko zmieniające się warunki rynkowe skutecznie odstraszyły z rynku potencjalnych inwestorów? Niezupełnie. Wielu przedstawicieli firm
Nieruchomości Jeden z kluczowych najemców Parku Handlowego Włocławek zostaje na dłużej
2024-06-13 | 13:00

Jeden z kluczowych najemców Parku Handlowego Włocławek zostaje na dłużej

Park Handlowy Włocławek, będący częścią portfolio Greenman Poland, umacnia swoją ofertę w segmencie elektroniki. Dział leasingu poinformował właśnie o przedłużeniu umowy najmu z
Nieruchomości Oliwska Vita rozrasta się na warszawskim Targówku
2024-06-13 | 12:00

Oliwska Vita rozrasta się na warszawskim Targówku

Develia uruchomiła sprzedaż II etapu inwestycji Oliwska Vita, która powstaje na stołecznym Targówku. Projekt zakłada 201 mieszkań w szerokiej gamie funkcjonalnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Finanse

Polska w światowej czołówce najchętniej wybieranych lokalizacji dla centrów usług wspólnych oraz ośrodków BPO. Generują one 4,5 proc. polskiego PKB

Sektor usług biznesowych jest jedną z wizytówek polskiej gospodarki i wciąż pozostaje bardzo konkurencyjny w globalnej skali – w Polsce działa już ponad 1,8 tys. centrów usług BPO, SSC/GBS, IT i R&D, a prognozowane zatrudnienie w sektorze w tym roku ma sięgnąć 465 tys. osób. Za ponad 80 proc. tych miejsc pracy odpowiadają inwestorzy zagraniczni, ale po usługi centrów usług biznesowych coraz chętniej sięgają również polskie firmy, które szukają oszczędności w dobie wysokich kosztów. Outsourcing procesów biznesowych pozwala im się skupić na strategicznych procesach i wyzwaniach, a przy tym zmniejszyć koszty nawet o ponad 20 proc.

Handel

Coraz więcej światowych zasobów ryb jest przełowionych. Nadmierne połowy dotyczą już blisko 38 proc. stad ryb na świecie

Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na świecie były poławiane w  zrównoważony sposób, pozwoliłoby to wygenerować o 16 mln t więcej ryb i owoców morza rocznie, co z kolei przełożyłoby się na możliwość wyżywienia dodatkowych 72 mln ludzi – wskazuje Joanna Ornoch z organizacji pozarządowej MSC (Marine Stewardship Council).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.