Fonmix wzmocni segment elektroniki Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna poszerza swoją ofertę handlową w segmencie elektroniki. W warszawskim centrum handlowym niebawem zostanie otwarty sklep sieci Fonmix, informuje dział leasingu GTC S.A.
– Realizując strategię leasingową Północnej, koncentrujemy się dziś w dużej mierze na zróżnicowaniu oferty w kluczowych dla nas segmentach, wprowadzając marki, które rozwijają asortyment, a także sprawiają, że nasi klienci mają jeszcze większy wybór – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.
– Fonmix jest tego najlepszym przykładem. Wraz z otwarciem lokalu poszerzymy bowiem dostępną w galerii ofertę urządzeń mobilnych, akcesoriów oraz usług, a także zapewniamy kolejne miejsce, w którym nasi klienci mogą liczyć na fachową poradę w kwestii wyboru telefonu czy jego naprawy – dodaje.
Fonmix to marka, która coraz wyraźniej zaznacza się na polskim rynku centrów handlowych, dysponując wyspami handlowymi oraz lokalami stacjonarnymi w największych obiektach w kraju. Działalność sieci skupia się natomiast na czterech obszarach.
Jest to sprzedaż najnowszych modeli smartfonów i urządzeń mobilnych, urządzeń do nawigacji i monitoringu GPS, akcesoriów (np. szkieł ochronnych, etui, słuchawek, kart pamięci) oraz serwis pogwarancyjny telefonów GSM. Brand na polskim rynku obecny jest od 2008 roku.
Fonmix będzie już 13. lokalem oferującym elektronikę w Północnej. Oprócz Fonmix znaleźć tu można także salony m.in. RTV Euro AGD, iSpot, x-kom czy Media Expert. W galerii dostępni są także tacy teleoperatorzy jak chociażby: T-Mobile, Play, Orange, Plus/Polsat Box czy Virgin Mobile.
Planowany debiut Fonmix w Północnej jest już kolejnym w ostatnim czasie. Wiosną oferta galerii zyskała 300. sklep marki JYSK. Leasing GTC S.A. zapowiedział także otwarcie sklepu sieci Stara Mydlarnia. Oprócz tego, na przestrzeni ostatnich miesięcy przedłużono tu umowy z 9 najemcami, opiewające łącznie na ponad 1600 m kw. W gronie tym znalazły się takie marki jak m.in. Sephora, Vistula, Bytom, Wólczanka czy Pako Lorente.
– Galeria Północna to atrakcyjna biznesowo lokalizacja, którą interesują się dziś zarówno duże polskie i zagraniczne sieci, jak również marki rozwijające się, co widać w ostatnich umowach. Najemców przyciąga do obiektu zarówno coraz szerszy i bardzo chłonny lokalny rynek konsumencki, jaki zapewniamy, jak również rodzinny profil obiektu – mówi Katarzyna Żuchowska.
– Nie bez znaczenia jest także dostępny u nas zestaw marek, dzięki któremu najemcy lokują się w profootfallowym otoczeniu, które zapewnia nie tylko udany debiut, ale przede wszystkim dalszy rozwój. Fakt, że obiekt zyskuje nowych najemców, ale także umacnia relacje z dotychczasowymi, najlepiej pokazuje jego potencjał – dodaje.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.