Fonmix wzmocni segment elektroniki Galerii Północnej
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna poszerza swoją ofertę handlową w segmencie elektroniki. W warszawskim centrum handlowym niebawem zostanie otwarty sklep sieci Fonmix, informuje dział leasingu GTC S.A.
– Realizując strategię leasingową Północnej, koncentrujemy się dziś w dużej mierze na zróżnicowaniu oferty w kluczowych dla nas segmentach, wprowadzając marki, które rozwijają asortyment, a także sprawiają, że nasi klienci mają jeszcze większy wybór – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.
– Fonmix jest tego najlepszym przykładem. Wraz z otwarciem lokalu poszerzymy bowiem dostępną w galerii ofertę urządzeń mobilnych, akcesoriów oraz usług, a także zapewniamy kolejne miejsce, w którym nasi klienci mogą liczyć na fachową poradę w kwestii wyboru telefonu czy jego naprawy – dodaje.
Fonmix to marka, która coraz wyraźniej zaznacza się na polskim rynku centrów handlowych, dysponując wyspami handlowymi oraz lokalami stacjonarnymi w największych obiektach w kraju. Działalność sieci skupia się natomiast na czterech obszarach.
Jest to sprzedaż najnowszych modeli smartfonów i urządzeń mobilnych, urządzeń do nawigacji i monitoringu GPS, akcesoriów (np. szkieł ochronnych, etui, słuchawek, kart pamięci) oraz serwis pogwarancyjny telefonów GSM. Brand na polskim rynku obecny jest od 2008 roku.
Fonmix będzie już 13. lokalem oferującym elektronikę w Północnej. Oprócz Fonmix znaleźć tu można także salony m.in. RTV Euro AGD, iSpot, x-kom czy Media Expert. W galerii dostępni są także tacy teleoperatorzy jak chociażby: T-Mobile, Play, Orange, Plus/Polsat Box czy Virgin Mobile.
Planowany debiut Fonmix w Północnej jest już kolejnym w ostatnim czasie. Wiosną oferta galerii zyskała 300. sklep marki JYSK. Leasing GTC S.A. zapowiedział także otwarcie sklepu sieci Stara Mydlarnia. Oprócz tego, na przestrzeni ostatnich miesięcy przedłużono tu umowy z 9 najemcami, opiewające łącznie na ponad 1600 m kw. W gronie tym znalazły się takie marki jak m.in. Sephora, Vistula, Bytom, Wólczanka czy Pako Lorente.
– Galeria Północna to atrakcyjna biznesowo lokalizacja, którą interesują się dziś zarówno duże polskie i zagraniczne sieci, jak również marki rozwijające się, co widać w ostatnich umowach. Najemców przyciąga do obiektu zarówno coraz szerszy i bardzo chłonny lokalny rynek konsumencki, jaki zapewniamy, jak również rodzinny profil obiektu – mówi Katarzyna Żuchowska.
– Nie bez znaczenia jest także dostępny u nas zestaw marek, dzięki któremu najemcy lokują się w profootfallowym otoczeniu, które zapewnia nie tylko udany debiut, ale przede wszystkim dalszy rozwój. Fakt, że obiekt zyskuje nowych najemców, ale także umacnia relacje z dotychczasowymi, najlepiej pokazuje jego potencjał – dodaje.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.