Komunikaty PR

Food Hall Browary – jak bije nowe serce gastronomiczne Warszawy?

2021-11-26  |  10:30
Biuro prasowe

ZDJĘCIA (Echo Investment): https://wetransfer.com/downloads/9ad96e3348a69075a8df03dfc68b725b20211126083339/45073a41c5636aaa02d6a8a75367ba9320211126083408/d843dd

 

W zamyśle Food Hall Browary przygotowywany był po to, aby podbić serca warszawskich miłośników gastronomii. Nowe modne miejsca, restauracje i zrewitalizowane dawne Browary Warszawskie w pierwszym miesiącu działalności udowodniły, że są na najlepszej drodze aby ten cel zrealizować z nawiązką.

 

Food Hall Browary mieści się na terenie Browarów Warszawskich - inwestycji prowadzonej przez Echo Investment. Założeniem projektu było stworzenie przestrzeni, w której historia, kultura, artyzm i gastronomia wzajemnie się przenikają.

 

Na powierzchni 1500 m2 swoje restauracje prowadzą najlepsi szefowie kuchni, którzy swoje dania serwują w kameralnych, autorskich restauracjach, a jeden z lokali należy do jednego z najwybitniejszych sportowców na świecie. W przestrzeni tej mieści się 12 barów i restauracji, które łącznie mogą przyjąć nawet 300 gości.

 

Food Hall Browary to miejsce o niepowtarzalnym klimacie, przyciągające nie tylko różnorodnością smaków ale również swoim wystrojemmówi Aleksander Köffer-Likus, dyrektor operacyjny obiektu. Chcieliśmy aby czas spędzony w tym wnętrzu mijał szybko i na długo pozostawał w pamięci gości. Dominantą food hallu jest spektakularny bar centralny oraz wine bar. Od samego początku przywiązywaliśmy ogromną wagę do efektu wizualnego przygotowywanej przestrzeni, starannie wyselekcjonowanej muzyki i obcowania ze sztuką – dodaje.

 

Inwestor, przygotowując się do rewitalizacji, chciał zapewnić gościom food hallu doskonale zaaranżowane przestrzenie, zarówno do kameralnych, prywatnych spotkań, jak i grupowych imprez. Autorem projektu wnętrz jest warszawska pracownia NOKE Architects, która przygotowywała go we współpracy z konserwatorem zabytków:

 

Projekt musiał spełniać dwa główne założeniamówi Piotr Maciaszek z NOKE Architects. Po pierwsze, należało znaleźć wyróżniający się pomysł na samą gastronomię, który byłby w stanie okiełznać trudną przestrzeń trzech naw zwieńczonych łukowymi stropami. Chcieliśmy zapewnić poczucie kameralności i przyjazności wnętrza, nawet w sytuacji gdy nie będzie ono wypełnione gośćmi. Drugim założeniem było utrzymanie stylistycznej spójności całego projektu, mimo jego wielkości i zróżnicowania. Postawiliśmy na nieregularną kompozycję otwartych kuchni, baru centralnego i wine baru, które łącznie wykreowały jedyną w swoim rodzaju przestrzeń street food premium. Jeśli chodzi o stylistykę, to chcieliśmy aby korespondowała z oryginalnym charakterem miejsca. Zdecydowaliśmy się na minimalistyczne, ciężkie formy i wyraziste, surowe materiały. Wszystkie meble, poza krzesłami, zostały specjalnie zaprojektowane do tej realizacji. Projekt był przygotowywany we współpracy z konserwatorem, która polegała na odrestaurowaniu wątku ceglanego, podkreśleniu pięknych oryginalnych kolebek i postumentów pod beczki – podsumowuje.

 

Ostatnim etapem przygotowania obiektu było wyposażenie wnętrz, za które odpowiadała warszawska spółka Trust Us. Inwestorowi zależało na tym, żeby efekt końcowy odzwierciedlał klimat na wzbudzających od samego początku zachwyt, koncepcjach studia NOKE Architects, jednak efekt końcowy przerósł nawet śmiałą wizję architektów. W efekcie realizacji powstało wnętrze łączące w sobie surowy charakter odrestaurowanych ceglanych murów z nowoczesną elegancją. Udało się to osiągnąć dzięki doskonałemu połączeniu wysokiej klasy autorskiego oświetlenia i naturalnych materiałów, takich jak drewno, stal i kamień. Doskonale sprawdziło się tu połączenie łukowych sklepień, owalnych lamp i centralnego baru, co dało końcowy efekt kwintesencji stylu art deco.   

 

Trust Us wykonał wszystkie meble wolnostojące w strefie śniadaniowej, zabudowy, lady barów, bar centralny, kandelabry nad barami, sufit listwowy, stoły i ławy – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us sp. z o.o. Wykorzystaliśmy materiały drewniane, głównie dąb, a także metale szlachetne, wśród których dominowała miedź. Sporym wyzwaniem było podwieszanie ciężkich elementów metalowych na zabytkowych kolebkach, ponieważ musiały one wisieć kilka metrów nad ziemią. Głównym założeniem było stworzenie miejsca uniwersalnego, przeznaczonego nie tylko dla rodzin z dziećmi, ale też nadającego się do spotkań biznesowych, spędzenia przerwy na lunch czy organizacji wieczornych wydarzeń muzycznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.