Komunikaty PR

Food Hall Browary – jak bije nowe serce gastronomiczne Warszawy?

2021-11-26  |  10:30
Biuro prasowe

ZDJĘCIA (Echo Investment): https://wetransfer.com/downloads/9ad96e3348a69075a8df03dfc68b725b20211126083339/45073a41c5636aaa02d6a8a75367ba9320211126083408/d843dd

 

W zamyśle Food Hall Browary przygotowywany był po to, aby podbić serca warszawskich miłośników gastronomii. Nowe modne miejsca, restauracje i zrewitalizowane dawne Browary Warszawskie w pierwszym miesiącu działalności udowodniły, że są na najlepszej drodze aby ten cel zrealizować z nawiązką.

 

Food Hall Browary mieści się na terenie Browarów Warszawskich - inwestycji prowadzonej przez Echo Investment. Założeniem projektu było stworzenie przestrzeni, w której historia, kultura, artyzm i gastronomia wzajemnie się przenikają.

 

Na powierzchni 1500 m2 swoje restauracje prowadzą najlepsi szefowie kuchni, którzy swoje dania serwują w kameralnych, autorskich restauracjach, a jeden z lokali należy do jednego z najwybitniejszych sportowców na świecie. W przestrzeni tej mieści się 12 barów i restauracji, które łącznie mogą przyjąć nawet 300 gości.

 

Food Hall Browary to miejsce o niepowtarzalnym klimacie, przyciągające nie tylko różnorodnością smaków ale również swoim wystrojemmówi Aleksander Köffer-Likus, dyrektor operacyjny obiektu. Chcieliśmy aby czas spędzony w tym wnętrzu mijał szybko i na długo pozostawał w pamięci gości. Dominantą food hallu jest spektakularny bar centralny oraz wine bar. Od samego początku przywiązywaliśmy ogromną wagę do efektu wizualnego przygotowywanej przestrzeni, starannie wyselekcjonowanej muzyki i obcowania ze sztuką – dodaje.

 

Inwestor, przygotowując się do rewitalizacji, chciał zapewnić gościom food hallu doskonale zaaranżowane przestrzenie, zarówno do kameralnych, prywatnych spotkań, jak i grupowych imprez. Autorem projektu wnętrz jest warszawska pracownia NOKE Architects, która przygotowywała go we współpracy z konserwatorem zabytków:

 

Projekt musiał spełniać dwa główne założeniamówi Piotr Maciaszek z NOKE Architects. Po pierwsze, należało znaleźć wyróżniający się pomysł na samą gastronomię, który byłby w stanie okiełznać trudną przestrzeń trzech naw zwieńczonych łukowymi stropami. Chcieliśmy zapewnić poczucie kameralności i przyjazności wnętrza, nawet w sytuacji gdy nie będzie ono wypełnione gośćmi. Drugim założeniem było utrzymanie stylistycznej spójności całego projektu, mimo jego wielkości i zróżnicowania. Postawiliśmy na nieregularną kompozycję otwartych kuchni, baru centralnego i wine baru, które łącznie wykreowały jedyną w swoim rodzaju przestrzeń street food premium. Jeśli chodzi o stylistykę, to chcieliśmy aby korespondowała z oryginalnym charakterem miejsca. Zdecydowaliśmy się na minimalistyczne, ciężkie formy i wyraziste, surowe materiały. Wszystkie meble, poza krzesłami, zostały specjalnie zaprojektowane do tej realizacji. Projekt był przygotowywany we współpracy z konserwatorem, która polegała na odrestaurowaniu wątku ceglanego, podkreśleniu pięknych oryginalnych kolebek i postumentów pod beczki – podsumowuje.

 

Ostatnim etapem przygotowania obiektu było wyposażenie wnętrz, za które odpowiadała warszawska spółka Trust Us. Inwestorowi zależało na tym, żeby efekt końcowy odzwierciedlał klimat na wzbudzających od samego początku zachwyt, koncepcjach studia NOKE Architects, jednak efekt końcowy przerósł nawet śmiałą wizję architektów. W efekcie realizacji powstało wnętrze łączące w sobie surowy charakter odrestaurowanych ceglanych murów z nowoczesną elegancją. Udało się to osiągnąć dzięki doskonałemu połączeniu wysokiej klasy autorskiego oświetlenia i naturalnych materiałów, takich jak drewno, stal i kamień. Doskonale sprawdziło się tu połączenie łukowych sklepień, owalnych lamp i centralnego baru, co dało końcowy efekt kwintesencji stylu art deco.   

 

Trust Us wykonał wszystkie meble wolnostojące w strefie śniadaniowej, zabudowy, lady barów, bar centralny, kandelabry nad barami, sufit listwowy, stoły i ławy – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us sp. z o.o. Wykorzystaliśmy materiały drewniane, głównie dąb, a także metale szlachetne, wśród których dominowała miedź. Sporym wyzwaniem było podwieszanie ciężkich elementów metalowych na zabytkowych kolebkach, ponieważ musiały one wisieć kilka metrów nad ziemią. Głównym założeniem było stworzenie miejsca uniwersalnego, przeznaczonego nie tylko dla rodzin z dziećmi, ale też nadającego się do spotkań biznesowych, spędzenia przerwy na lunch czy organizacji wieczornych wydarzeń muzycznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.