Komunikaty PR

Food Hall Browary – jak bije nowe serce gastronomiczne Warszawy?

2021-11-26  |  10:30
Biuro prasowe

ZDJĘCIA (Echo Investment): https://wetransfer.com/downloads/9ad96e3348a69075a8df03dfc68b725b20211126083339/45073a41c5636aaa02d6a8a75367ba9320211126083408/d843dd

 

W zamyśle Food Hall Browary przygotowywany był po to, aby podbić serca warszawskich miłośników gastronomii. Nowe modne miejsca, restauracje i zrewitalizowane dawne Browary Warszawskie w pierwszym miesiącu działalności udowodniły, że są na najlepszej drodze aby ten cel zrealizować z nawiązką.

 

Food Hall Browary mieści się na terenie Browarów Warszawskich - inwestycji prowadzonej przez Echo Investment. Założeniem projektu było stworzenie przestrzeni, w której historia, kultura, artyzm i gastronomia wzajemnie się przenikają.

 

Na powierzchni 1500 m2 swoje restauracje prowadzą najlepsi szefowie kuchni, którzy swoje dania serwują w kameralnych, autorskich restauracjach, a jeden z lokali należy do jednego z najwybitniejszych sportowców na świecie. W przestrzeni tej mieści się 12 barów i restauracji, które łącznie mogą przyjąć nawet 300 gości.

 

Food Hall Browary to miejsce o niepowtarzalnym klimacie, przyciągające nie tylko różnorodnością smaków ale również swoim wystrojemmówi Aleksander Köffer-Likus, dyrektor operacyjny obiektu. Chcieliśmy aby czas spędzony w tym wnętrzu mijał szybko i na długo pozostawał w pamięci gości. Dominantą food hallu jest spektakularny bar centralny oraz wine bar. Od samego początku przywiązywaliśmy ogromną wagę do efektu wizualnego przygotowywanej przestrzeni, starannie wyselekcjonowanej muzyki i obcowania ze sztuką – dodaje.

 

Inwestor, przygotowując się do rewitalizacji, chciał zapewnić gościom food hallu doskonale zaaranżowane przestrzenie, zarówno do kameralnych, prywatnych spotkań, jak i grupowych imprez. Autorem projektu wnętrz jest warszawska pracownia NOKE Architects, która przygotowywała go we współpracy z konserwatorem zabytków:

 

Projekt musiał spełniać dwa główne założeniamówi Piotr Maciaszek z NOKE Architects. Po pierwsze, należało znaleźć wyróżniający się pomysł na samą gastronomię, który byłby w stanie okiełznać trudną przestrzeń trzech naw zwieńczonych łukowymi stropami. Chcieliśmy zapewnić poczucie kameralności i przyjazności wnętrza, nawet w sytuacji gdy nie będzie ono wypełnione gośćmi. Drugim założeniem było utrzymanie stylistycznej spójności całego projektu, mimo jego wielkości i zróżnicowania. Postawiliśmy na nieregularną kompozycję otwartych kuchni, baru centralnego i wine baru, które łącznie wykreowały jedyną w swoim rodzaju przestrzeń street food premium. Jeśli chodzi o stylistykę, to chcieliśmy aby korespondowała z oryginalnym charakterem miejsca. Zdecydowaliśmy się na minimalistyczne, ciężkie formy i wyraziste, surowe materiały. Wszystkie meble, poza krzesłami, zostały specjalnie zaprojektowane do tej realizacji. Projekt był przygotowywany we współpracy z konserwatorem, która polegała na odrestaurowaniu wątku ceglanego, podkreśleniu pięknych oryginalnych kolebek i postumentów pod beczki – podsumowuje.

 

Ostatnim etapem przygotowania obiektu było wyposażenie wnętrz, za które odpowiadała warszawska spółka Trust Us. Inwestorowi zależało na tym, żeby efekt końcowy odzwierciedlał klimat na wzbudzających od samego początku zachwyt, koncepcjach studia NOKE Architects, jednak efekt końcowy przerósł nawet śmiałą wizję architektów. W efekcie realizacji powstało wnętrze łączące w sobie surowy charakter odrestaurowanych ceglanych murów z nowoczesną elegancją. Udało się to osiągnąć dzięki doskonałemu połączeniu wysokiej klasy autorskiego oświetlenia i naturalnych materiałów, takich jak drewno, stal i kamień. Doskonale sprawdziło się tu połączenie łukowych sklepień, owalnych lamp i centralnego baru, co dało końcowy efekt kwintesencji stylu art deco.   

 

Trust Us wykonał wszystkie meble wolnostojące w strefie śniadaniowej, zabudowy, lady barów, bar centralny, kandelabry nad barami, sufit listwowy, stoły i ławy – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us sp. z o.o. Wykorzystaliśmy materiały drewniane, głównie dąb, a także metale szlachetne, wśród których dominowała miedź. Sporym wyzwaniem było podwieszanie ciężkich elementów metalowych na zabytkowych kolebkach, ponieważ musiały one wisieć kilka metrów nad ziemią. Głównym założeniem było stworzenie miejsca uniwersalnego, przeznaczonego nie tylko dla rodzin z dziećmi, ale też nadającego się do spotkań biznesowych, spędzenia przerwy na lunch czy organizacji wieczornych wydarzeń muzycznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.