Komunikaty PR

Food Hall Browary – jak bije nowe serce gastronomiczne Warszawy?

2021-11-26  |  10:30
Biuro prasowe

ZDJĘCIA (Echo Investment): https://wetransfer.com/downloads/9ad96e3348a69075a8df03dfc68b725b20211126083339/45073a41c5636aaa02d6a8a75367ba9320211126083408/d843dd

 

W zamyśle Food Hall Browary przygotowywany był po to, aby podbić serca warszawskich miłośników gastronomii. Nowe modne miejsca, restauracje i zrewitalizowane dawne Browary Warszawskie w pierwszym miesiącu działalności udowodniły, że są na najlepszej drodze aby ten cel zrealizować z nawiązką.

 

Food Hall Browary mieści się na terenie Browarów Warszawskich - inwestycji prowadzonej przez Echo Investment. Założeniem projektu było stworzenie przestrzeni, w której historia, kultura, artyzm i gastronomia wzajemnie się przenikają.

 

Na powierzchni 1500 m2 swoje restauracje prowadzą najlepsi szefowie kuchni, którzy swoje dania serwują w kameralnych, autorskich restauracjach, a jeden z lokali należy do jednego z najwybitniejszych sportowców na świecie. W przestrzeni tej mieści się 12 barów i restauracji, które łącznie mogą przyjąć nawet 300 gości.

 

Food Hall Browary to miejsce o niepowtarzalnym klimacie, przyciągające nie tylko różnorodnością smaków ale również swoim wystrojemmówi Aleksander Köffer-Likus, dyrektor operacyjny obiektu. Chcieliśmy aby czas spędzony w tym wnętrzu mijał szybko i na długo pozostawał w pamięci gości. Dominantą food hallu jest spektakularny bar centralny oraz wine bar. Od samego początku przywiązywaliśmy ogromną wagę do efektu wizualnego przygotowywanej przestrzeni, starannie wyselekcjonowanej muzyki i obcowania ze sztuką – dodaje.

 

Inwestor, przygotowując się do rewitalizacji, chciał zapewnić gościom food hallu doskonale zaaranżowane przestrzenie, zarówno do kameralnych, prywatnych spotkań, jak i grupowych imprez. Autorem projektu wnętrz jest warszawska pracownia NOKE Architects, która przygotowywała go we współpracy z konserwatorem zabytków:

 

Projekt musiał spełniać dwa główne założeniamówi Piotr Maciaszek z NOKE Architects. Po pierwsze, należało znaleźć wyróżniający się pomysł na samą gastronomię, który byłby w stanie okiełznać trudną przestrzeń trzech naw zwieńczonych łukowymi stropami. Chcieliśmy zapewnić poczucie kameralności i przyjazności wnętrza, nawet w sytuacji gdy nie będzie ono wypełnione gośćmi. Drugim założeniem było utrzymanie stylistycznej spójności całego projektu, mimo jego wielkości i zróżnicowania. Postawiliśmy na nieregularną kompozycję otwartych kuchni, baru centralnego i wine baru, które łącznie wykreowały jedyną w swoim rodzaju przestrzeń street food premium. Jeśli chodzi o stylistykę, to chcieliśmy aby korespondowała z oryginalnym charakterem miejsca. Zdecydowaliśmy się na minimalistyczne, ciężkie formy i wyraziste, surowe materiały. Wszystkie meble, poza krzesłami, zostały specjalnie zaprojektowane do tej realizacji. Projekt był przygotowywany we współpracy z konserwatorem, która polegała na odrestaurowaniu wątku ceglanego, podkreśleniu pięknych oryginalnych kolebek i postumentów pod beczki – podsumowuje.

 

Ostatnim etapem przygotowania obiektu było wyposażenie wnętrz, za które odpowiadała warszawska spółka Trust Us. Inwestorowi zależało na tym, żeby efekt końcowy odzwierciedlał klimat na wzbudzających od samego początku zachwyt, koncepcjach studia NOKE Architects, jednak efekt końcowy przerósł nawet śmiałą wizję architektów. W efekcie realizacji powstało wnętrze łączące w sobie surowy charakter odrestaurowanych ceglanych murów z nowoczesną elegancją. Udało się to osiągnąć dzięki doskonałemu połączeniu wysokiej klasy autorskiego oświetlenia i naturalnych materiałów, takich jak drewno, stal i kamień. Doskonale sprawdziło się tu połączenie łukowych sklepień, owalnych lamp i centralnego baru, co dało końcowy efekt kwintesencji stylu art deco.   

 

Trust Us wykonał wszystkie meble wolnostojące w strefie śniadaniowej, zabudowy, lady barów, bar centralny, kandelabry nad barami, sufit listwowy, stoły i ławy – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us sp. z o.o. Wykorzystaliśmy materiały drewniane, głównie dąb, a także metale szlachetne, wśród których dominowała miedź. Sporym wyzwaniem było podwieszanie ciężkich elementów metalowych na zabytkowych kolebkach, ponieważ musiały one wisieć kilka metrów nad ziemią. Głównym założeniem było stworzenie miejsca uniwersalnego, przeznaczonego nie tylko dla rodzin z dziećmi, ale też nadającego się do spotkań biznesowych, spędzenia przerwy na lunch czy organizacji wieczornych wydarzeń muzycznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.