Komunikaty PR

Foret gotowy. Mieszkania pod nowymi dębami

2021-03-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Inwestycja mieszkaniowa Foret na warszawskiej Białołęce dostała pozwolenie na użytkowanie. Od innych odróżnia się zielonym terenem do wyłącznej dyspozycji mieszkańców, którzy właśnie odbierają klucze. Deweloper posadził na działce drzewa, zresztą nie po raz pierwszy w Warszawie.

Prace budowlane przy ul. Wyspiarskiej dobiegły końca. Foret oczekuje pierwszych mieszkańców. Deweloper – Bouygues Immobilier Polska – jest bardzo zadowolony z efektu końcowego. – Foret, zlokalizowany z dala od zgiełku miasta, łączy w sobie nowoczesną architekturę oraz pełne zieleni, przyjazne otoczenie. Nie możemy doczekać się wiosny, kiedy okolica Kanału Żerańskiego rozkwitnie i otoczy nasze osiedle pięknymi barwami – mówi Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska.

11 dębów w „lesie”

Wiosną zakwitnie także sam Foret. Jego częścią jest bowiem prywatny teren wypoczynkowy – porośnięty roślinnością i połączony ze strefą rekreacji i rozrywki. To właśnie od tego miejsca wzięła się nazwa, która dosłownie oznacza „las”. Tu także wszystko jest już gotowe. Dla dorosłych przygotowano stół do ping-ponga i szachów, natomiast dla dzieci plac zabaw z piaskownicą, puzzlami, grą w kółko i krzyżyk i innymi zabawkami. Te wszystkie atrakcje przeznaczone są wyłącznie dla mieszkańców. Na działce posadzono 11 dębów. – Zieleń jest dla nas szczególnie ważna. Zawsze pamiętamy o niej przy projektowaniu osiedli oraz przy wyborze lokalizacji. Chcemy, aby mieszkańcy mieli do niej dostęp oraz aby żyli blisko natury. To istotny element naszej filozofii budowania. Nazwaliśmy go Small Green Steps – wyjaśnia Cezary Grabowski.

Deweloper Bouygues Immobilier Polska dał się już wcześniej poznać mieszkańcom Warszawy od zielonej strony. W ramach programu Greenspired, którego częścią jest wspomniany Small Green Steps, nie tak dawno posadził 25 drzewek różnych gatunków w parku oraz przy szkole na Pradze-Północ. Tę inicjatywę przeprowadzono w ubiegłym roku z okazji zakończenia inwestycji Atelier Praga 2.

Zielone dachy, tarasy i wygodny dojazd

Prywatne miejsce wypoczynku przed budynkami niewątpliwie jest cechą charakterystyczną i jednocześnie jedną z największych zalet Foret. Spośród innych na wyróżnienie zasługują zielone dachy, przestronne tarasy położone na ostatnich piętrach oraz gustownie wykończone części wspólne, gdzie znajdują się kolejne odwołania do leśnego charakteru inwestycji. Na klatkach umieszczono logo w kształcie drzewa.

Foret to dwa 5-piętrowe budynki z łącznie 95 mieszkaniami o metrażach od 40 do 85 mkw. Są to przede wszystkim mieszkania 3-pokojowe, a także 2- i 4-pokojowe. Wszystkie posiadają duże okna, balkony, tarasy lub ogródki. Pod budynkami przewidziano halę garażową, a obok nich dodatkowe, naziemne miejsca parkingowe.

Foret spodobał się osobom, które kupiły mieszkania, dzięki kameralnej atmosferze i położeniu w zielonej, spokojnej okolicy. Mocną stroną lokalizacji jest wygodny dojazd do innych dzielnic Warszawy. W kierunku centrum jedzie się 12 minut Szybką Koleją Miejską do Dworca Gdańskiego i stacji metra lub 14 minut autobusem do Metra Marymont. Przystanek autobusowy znajduje się 50 metrów od Foret. Natomiast przejazd samochodem do ścisłego centrum zajmuje 20 minut.

Foret to jedno z trzech osiedli Bouygues Immobilier Polska na Białołęce. Pozostałe to Alinea i Essentiel Talarowa (oba w budowie). Alinea przy ul. Łopianowej to budynek z 95 mieszkaniami i charakterystyczną elewacją z zygzakowatym rytmem balkonów, zaś Essentiel Talarowa przy ul. Talarowej to kompleks dwóch budynków (167 mieszkań) wyposażonych w pakiet rozwiązań ekologicznych (m.in. panele fotowoltaiczne, stacje do ładowania pojazdów elektrycznych, system zbierania wody deszczowej i jasny dach).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.