Komunikaty PR

Galeria Północna notuje wzrost wskaźnika odwiedzin

2024-02-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Rośnie footfall Galerii Północnej. Tylko w styczniu br. obiekt odwiedziło aż o 4,7 proc. więcej klientów niż w analogicznym okresie przed rokiem. Tak dobry wynik umacnia trend zwyżkowy, jaki w Północnej obserwuje się od dłuższego czasu. W 2023 roku galeria zanotowała rok do roku wzrost footfall’u na poziomie 4,2 proc., a więc zbliżonym do podawanego dla całego rynku przez PRCH Footfall Density Index.

– Wyniki, jakie osiągnęliśmy w całym 2023 roku, a także ten notowany w styczniu, są dobrą prognozą na cały 2024 rok. Potwierdzają one także konsekwentny rozwój obiektu oraz silną pozycję Galerii Północnej na bardzo nasyconym warszawskim rynku centrów handlowych – komentuje Barbara Andrzejewska, marketing manager w Galerii Północnej.

– Tym bardziej, że na footfall wpływa dziś nie tylko stale rosnący odsetek lojalnych klientów, ale także stale poszerzający się rynek obiektu. Północna coraz częściej przyciąga klientów z miejscowości na północ od Warszawy, co szczególnie obserwujemy w ostatnich miesiącach. Jednocześnie ma miejsce dynamiczny rozwój dzielnicy Białołęka, w której jesteśmy ulokowani – dodaje.

Ten ostatni element jest dziś jednym z kluczowych, który wpływa na dynamikę footfallu Północnej. Daje on także galerii dobrą perspektywę na kolejne lata. Jak czytamy w Roczniku Statystycznym Warszawy, w 2022 roku dzielnicę, w której położona jest galeria zamieszkiwało ponad 153 tys. osób. W 2023 roku ta liczba wzrosła do ponad 156 tys.!

– Napływa do nas coraz więcej klientów, bo najbliższy rynek Północnej od kilku lat rośnie „od środka”, co znacząco wyróżnia nas na rynku. Jest to zasługą w dużej mierze nowych inwestycji mieszkaniowych. Białołęka to dziś najbardziej „budująca się” i urządzająca nowymi mieszkańcami dzielnica Warszawy. To także część stolicy, w której obserwuje się największy przyrost ludności – mówi Barbara Andrzejewska.

Duży ruch w Północnej to także zasługa mocnej oferty, podkreśla przedstawicielka obiektu. Kupujący mogą dziś w galerii znaleźć blisko 200 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. – Wielosegmentowy i kompaktowy tenant-mix, dopasowany do realnych potrzeb zakupowych klienta, jest magnesem, który przyciąga klientów z Warszawy oraz ościennych miejscowości – mówi Roman Bugajczyk.

– Cały tenant-mix oparty jest bowiem na popularnych, lifestylowych i profootfallowych markach sieciowych z dominującym segmentem modowym. Nie bez znaczenia jest także prorodzinny charakter samej oferty handlowo-rozrywkowej, co z kolei współgra z naszym lokalnym rynkiem, na którym dominują rodziny z dziećmi w różnym wieku – wylicza.

To procentuje. – Siłę naszej oferty widać szczególnie w handlowo intensywnych sezonach, takich jak na przykład zimowe wyprzedaże, które przypadają na styczeń czy przygotowania do zimowych wyjazdów, które ruszają z początkiem roku. Działa także oferta rozrywkowa, z której chętnie klienci korzystają w czasie ferii. Wynik, jaki osiągnęliśmy w styczniu, najlepiej pokazał potencjał tenant-mixu – mówi Barbara Andrzejewska.

W ofercie Północnej można dziś znaleźć wiele marek, które zaliczane są do grona najchętniej wybieranych przez konsumentów, w tym m.in.: H&M, HalfPrice, TK Maxx, Sinsay, Mango, eobuwie.pl x Modivo, Reserved Cropp, House, KappAhl, Mohito, New Yorker, Tatuum, The North Face, New Balance, Vistula, Tous, Apart, Yes, Douglas, Sephora, W.Kruk, Duka, Homla, home&you, iSpot, x-kom czy Carrefour. Dostępne jest tutaj także kino Cinema City, Eggurola Dance Studio czy Sala Zabaw Fikołki.

Ale nie tylko ciekawe marki pobudzają zainteresowanie obiektem. Także działania profootfallowe, jakie realizuje Północna. W styczniu w galerii gościła m.in. wystawa pamiątek piłkarskich „Magia Futbolu”, a także wystawa „Klasyki Światowej Motoryzacji”. Obie ekspozycje były ogólnodostępne na pasażu galerii. Obiekt zainaugurował też trzeci sezon cyklicznych wyprzedaży garażowych, które goszczą tu raz w miesiącu w niedzielę niehandlową. Pierwsza w tym roku edycja przyciągnęła blisko 8 tys. kupujących.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.