Komunikaty PR

Galeria Północna notuje wzrost wskaźnika odwiedzin

2024-02-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Rośnie footfall Galerii Północnej. Tylko w styczniu br. obiekt odwiedziło aż o 4,7 proc. więcej klientów niż w analogicznym okresie przed rokiem. Tak dobry wynik umacnia trend zwyżkowy, jaki w Północnej obserwuje się od dłuższego czasu. W 2023 roku galeria zanotowała rok do roku wzrost footfall’u na poziomie 4,2 proc., a więc zbliżonym do podawanego dla całego rynku przez PRCH Footfall Density Index.

– Wyniki, jakie osiągnęliśmy w całym 2023 roku, a także ten notowany w styczniu, są dobrą prognozą na cały 2024 rok. Potwierdzają one także konsekwentny rozwój obiektu oraz silną pozycję Galerii Północnej na bardzo nasyconym warszawskim rynku centrów handlowych – komentuje Barbara Andrzejewska, marketing manager w Galerii Północnej.

– Tym bardziej, że na footfall wpływa dziś nie tylko stale rosnący odsetek lojalnych klientów, ale także stale poszerzający się rynek obiektu. Północna coraz częściej przyciąga klientów z miejscowości na północ od Warszawy, co szczególnie obserwujemy w ostatnich miesiącach. Jednocześnie ma miejsce dynamiczny rozwój dzielnicy Białołęka, w której jesteśmy ulokowani – dodaje.

Ten ostatni element jest dziś jednym z kluczowych, który wpływa na dynamikę footfallu Północnej. Daje on także galerii dobrą perspektywę na kolejne lata. Jak czytamy w Roczniku Statystycznym Warszawy, w 2022 roku dzielnicę, w której położona jest galeria zamieszkiwało ponad 153 tys. osób. W 2023 roku ta liczba wzrosła do ponad 156 tys.!

– Napływa do nas coraz więcej klientów, bo najbliższy rynek Północnej od kilku lat rośnie „od środka”, co znacząco wyróżnia nas na rynku. Jest to zasługą w dużej mierze nowych inwestycji mieszkaniowych. Białołęka to dziś najbardziej „budująca się” i urządzająca nowymi mieszkańcami dzielnica Warszawy. To także część stolicy, w której obserwuje się największy przyrost ludności – mówi Barbara Andrzejewska.

Duży ruch w Północnej to także zasługa mocnej oferty, podkreśla przedstawicielka obiektu. Kupujący mogą dziś w galerii znaleźć blisko 200 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. – Wielosegmentowy i kompaktowy tenant-mix, dopasowany do realnych potrzeb zakupowych klienta, jest magnesem, który przyciąga klientów z Warszawy oraz ościennych miejscowości – mówi Roman Bugajczyk.

– Cały tenant-mix oparty jest bowiem na popularnych, lifestylowych i profootfallowych markach sieciowych z dominującym segmentem modowym. Nie bez znaczenia jest także prorodzinny charakter samej oferty handlowo-rozrywkowej, co z kolei współgra z naszym lokalnym rynkiem, na którym dominują rodziny z dziećmi w różnym wieku – wylicza.

To procentuje. – Siłę naszej oferty widać szczególnie w handlowo intensywnych sezonach, takich jak na przykład zimowe wyprzedaże, które przypadają na styczeń czy przygotowania do zimowych wyjazdów, które ruszają z początkiem roku. Działa także oferta rozrywkowa, z której chętnie klienci korzystają w czasie ferii. Wynik, jaki osiągnęliśmy w styczniu, najlepiej pokazał potencjał tenant-mixu – mówi Barbara Andrzejewska.

W ofercie Północnej można dziś znaleźć wiele marek, które zaliczane są do grona najchętniej wybieranych przez konsumentów, w tym m.in.: H&M, HalfPrice, TK Maxx, Sinsay, Mango, eobuwie.pl x Modivo, Reserved Cropp, House, KappAhl, Mohito, New Yorker, Tatuum, The North Face, New Balance, Vistula, Tous, Apart, Yes, Douglas, Sephora, W.Kruk, Duka, Homla, home&you, iSpot, x-kom czy Carrefour. Dostępne jest tutaj także kino Cinema City, Eggurola Dance Studio czy Sala Zabaw Fikołki.

Ale nie tylko ciekawe marki pobudzają zainteresowanie obiektem. Także działania profootfallowe, jakie realizuje Północna. W styczniu w galerii gościła m.in. wystawa pamiątek piłkarskich „Magia Futbolu”, a także wystawa „Klasyki Światowej Motoryzacji”. Obie ekspozycje były ogólnodostępne na pasażu galerii. Obiekt zainaugurował też trzeci sezon cyklicznych wyprzedaży garażowych, które goszczą tu raz w miesiącu w niedzielę niehandlową. Pierwsza w tym roku edycja przyciągnęła blisko 8 tys. kupujących.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.