Komunikaty PR

Galeria Północna notuje wzrost wskaźnika odwiedzin

2024-02-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Rośnie footfall Galerii Północnej. Tylko w styczniu br. obiekt odwiedziło aż o 4,7 proc. więcej klientów niż w analogicznym okresie przed rokiem. Tak dobry wynik umacnia trend zwyżkowy, jaki w Północnej obserwuje się od dłuższego czasu. W 2023 roku galeria zanotowała rok do roku wzrost footfall’u na poziomie 4,2 proc., a więc zbliżonym do podawanego dla całego rynku przez PRCH Footfall Density Index.

– Wyniki, jakie osiągnęliśmy w całym 2023 roku, a także ten notowany w styczniu, są dobrą prognozą na cały 2024 rok. Potwierdzają one także konsekwentny rozwój obiektu oraz silną pozycję Galerii Północnej na bardzo nasyconym warszawskim rynku centrów handlowych – komentuje Barbara Andrzejewska, marketing manager w Galerii Północnej.

– Tym bardziej, że na footfall wpływa dziś nie tylko stale rosnący odsetek lojalnych klientów, ale także stale poszerzający się rynek obiektu. Północna coraz częściej przyciąga klientów z miejscowości na północ od Warszawy, co szczególnie obserwujemy w ostatnich miesiącach. Jednocześnie ma miejsce dynamiczny rozwój dzielnicy Białołęka, w której jesteśmy ulokowani – dodaje.

Ten ostatni element jest dziś jednym z kluczowych, który wpływa na dynamikę footfallu Północnej. Daje on także galerii dobrą perspektywę na kolejne lata. Jak czytamy w Roczniku Statystycznym Warszawy, w 2022 roku dzielnicę, w której położona jest galeria zamieszkiwało ponad 153 tys. osób. W 2023 roku ta liczba wzrosła do ponad 156 tys.!

– Napływa do nas coraz więcej klientów, bo najbliższy rynek Północnej od kilku lat rośnie „od środka”, co znacząco wyróżnia nas na rynku. Jest to zasługą w dużej mierze nowych inwestycji mieszkaniowych. Białołęka to dziś najbardziej „budująca się” i urządzająca nowymi mieszkańcami dzielnica Warszawy. To także część stolicy, w której obserwuje się największy przyrost ludności – mówi Barbara Andrzejewska.

Duży ruch w Północnej to także zasługa mocnej oferty, podkreśla przedstawicielka obiektu. Kupujący mogą dziś w galerii znaleźć blisko 200 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. – Wielosegmentowy i kompaktowy tenant-mix, dopasowany do realnych potrzeb zakupowych klienta, jest magnesem, który przyciąga klientów z Warszawy oraz ościennych miejscowości – mówi Roman Bugajczyk.

– Cały tenant-mix oparty jest bowiem na popularnych, lifestylowych i profootfallowych markach sieciowych z dominującym segmentem modowym. Nie bez znaczenia jest także prorodzinny charakter samej oferty handlowo-rozrywkowej, co z kolei współgra z naszym lokalnym rynkiem, na którym dominują rodziny z dziećmi w różnym wieku – wylicza.

To procentuje. – Siłę naszej oferty widać szczególnie w handlowo intensywnych sezonach, takich jak na przykład zimowe wyprzedaże, które przypadają na styczeń czy przygotowania do zimowych wyjazdów, które ruszają z początkiem roku. Działa także oferta rozrywkowa, z której chętnie klienci korzystają w czasie ferii. Wynik, jaki osiągnęliśmy w styczniu, najlepiej pokazał potencjał tenant-mixu – mówi Barbara Andrzejewska.

W ofercie Północnej można dziś znaleźć wiele marek, które zaliczane są do grona najchętniej wybieranych przez konsumentów, w tym m.in.: H&M, HalfPrice, TK Maxx, Sinsay, Mango, eobuwie.pl x Modivo, Reserved Cropp, House, KappAhl, Mohito, New Yorker, Tatuum, The North Face, New Balance, Vistula, Tous, Apart, Yes, Douglas, Sephora, W.Kruk, Duka, Homla, home&you, iSpot, x-kom czy Carrefour. Dostępne jest tutaj także kino Cinema City, Eggurola Dance Studio czy Sala Zabaw Fikołki.

Ale nie tylko ciekawe marki pobudzają zainteresowanie obiektem. Także działania profootfallowe, jakie realizuje Północna. W styczniu w galerii gościła m.in. wystawa pamiątek piłkarskich „Magia Futbolu”, a także wystawa „Klasyki Światowej Motoryzacji”. Obie ekspozycje były ogólnodostępne na pasażu galerii. Obiekt zainaugurował też trzeci sezon cyklicznych wyprzedaży garażowych, które goszczą tu raz w miesiącu w niedzielę niehandlową. Pierwsza w tym roku edycja przyciągnęła blisko 8 tys. kupujących.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Limitless design – Design Anatomy z nowym projektem biura na szczycie Olivii Biuro prasowe
2024-08-26 | 11:00

Limitless design – Design Anatomy z nowym projektem biura na szczycie Olivii

Limitless design – Design Anatomy z nowym projektem biura na szczycie Olivii Star Zdjęcia: https://we.tl/t-AiMeeFHmQe  autor: Tom Kurek Minimalizm zapewniający komfort
Nieruchomości Olivia Centre już cała jest WELL
2024-08-26 | 11:00

Olivia Centre już cała jest WELL

Olivia Centre już cała jest WELL   Po raz pierwszy Olivia Centre uzyskała certyfikaty WELL Health-Safety Rating dla wszystkich swoich budynków. Co więcej, 7 budynków
Nieruchomości Ostatnie 3 domy na Osiedlu Przy Jeziorach
2024-08-26 | 09:00

Ostatnie 3 domy na Osiedlu Przy Jeziorach

Poznańskie Osiedle Przy Jeziorach cieszy się od dawna niesłabnącą popularnością. Przy ulicy Golęczewskiej deweloper More Place wybudował już 44 lokale bliźniacze i wszystkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.