Komunikaty PR

Goodyear uruchomił program mentoringu dla kobiet zainteresowanych technologiami

2023-03-27  |  10:08
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear uruchomił program mentoringowy pod nazwą „Wingfoot Women”, który skierowany jest do kobiet zainteresowanych budowaniem kariery w branży technologicznej. Celem projektu jest rozwijanie talentów, początkowo w Goodyearze, a następnie także w lokalnych społecznościach.

Projekt „Wingfoot Women” opracowany został przez Goodyear Women's Network EMEA, sieć łączącą kobiety pracujące w Goodyear, której ideą jest wzajemne wspieranie się i inspirowanie do rozwoju. Powstał we współpracy z organizacją społeczną KnowThyBrand oraz organizacją non-profit Girls in Tech Luxembourg.

„Wingfoot”, czyli „skrzydlata stopa”, nawiązuje do logotypu marki Goodyear, w którym między słowami „Good” i „Year” występuje właśnie ten symbol, uznawany za atrybut greckiego boga handlu Hermesa (lub jego rzymskiego odpowiednika – Merkurego), któremu przypisywano między innymi niezwykłą zdolność przekonywania.

Program będzie początkowo realizowany w Luksemburgu, a jego pierwszy etap będzie trwał sześć miesięcy. W dalszej perspektywie ma zostać rozszerzony na inne kraje w regionie EMEA.

„Goodyear Women's Network działa od wielu lat i jest sercem naszej inspirującej kultury. Naszym celem jest umożliwienie rozwoju kobietom liderkom. Program Wingfoot Women to konkretny sposób na wzmocnienie rozwoju osobistego kobiet w Goodyear, ale także wsparcie dla lokalnych społeczności poprzez mentoring i rozwój innych kobiet, które chcą zajmować się technologiami,” wyjaśniła Marwa Khairalla, prezes Goodyear Women's Network w regionie EMEA.

W ramach programu Wingfoot Women, kobiety zatrudnione w Goodyear mogą wziąć udział w indywidualnych szkoleniach na temat budowania marki osobistej, by w kolejnym kroku móc wejść w role mentorek i oferować wsparcie innym kobietom już pracującym w technologiach lub dopiero pragnącym rozpocząć pracę w tej branży.

KnowThyBrand Women promuje równość płci i wzmocnienie pozycji kobiet w biznesie, natomiast Girls in Tech Luxembourg zajmuje się eliminowaniem różnic między kobietami i mężczyznami w branżach technologicznych, zapewniając kobietom możliwości edukacyjne oraz zdobywanie doświadczenia, dzięki czemu czują się one wzmocnione, zjednoczone, dobrze przygotowane i pewne swojej wartości.

Celem Goodyear jest tworzenie środowiska pracy, w którym pracownicy – niezależnie od płci - mają realne poczucie przynależności i mogą się rozwijać, a program Wingfoot Women jest jednym z wielu tworzonych w tym celu.

„To przyjemność pracować nad tym ekscytującym programem razem z Goodyearem. W KnowThyBrand Women koncentrujemy się na wspieraniu firm w pozyskiwaniu, utrzymywaniu i promowaniu kobiecych talentów poprzez programy integracji płci, marki pracodawcy i marki osobistej. Pomagamy osobom, które chcą wzmocnić swoją karierę dzięki skutecznym programom rozwoju marki osobistej i to właśnie zamierzamy zrobić dla kobiet pracujących w Goodyear,” wyjaśniła Giulia Iannucci, założycielka i dyrektor generalna w KnowThyBrand Women.

„Współpraca z taką marką jak Goodyear jest naprawdę inspirująca. Doświadczenie i wiedza kobiet pracujących w Goodyearze może pomóc w kształceniu i doskonaleniu naszych podopiecznych zainteresowanych pracą w branży technologicznej. Kobiety biorące udział w programie Wingfoot Women mają wiele do zaoferowania osobom rozpoczynającym pracę w branży technologicznej i z niecierpliwością czekamy na ich rozwój i rozkwit,” dodała Vasiliki Moschou, dyrektor zarządzająca w Girls in Tech Luxembourg.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.