Goodyear uruchomił program mentoringu dla kobiet zainteresowanych technologiami
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear uruchomił program mentoringowy pod nazwą „Wingfoot Women”, który skierowany jest do kobiet zainteresowanych budowaniem kariery w branży technologicznej. Celem projektu jest rozwijanie talentów, początkowo w Goodyearze, a następnie także w lokalnych społecznościach.
Projekt „Wingfoot Women” opracowany został przez Goodyear Women's Network EMEA, sieć łączącą kobiety pracujące w Goodyear, której ideą jest wzajemne wspieranie się i inspirowanie do rozwoju. Powstał we współpracy z organizacją społeczną KnowThyBrand oraz organizacją non-profit Girls in Tech Luxembourg.
„Wingfoot”, czyli „skrzydlata stopa”, nawiązuje do logotypu marki Goodyear, w którym między słowami „Good” i „Year” występuje właśnie ten symbol, uznawany za atrybut greckiego boga handlu Hermesa (lub jego rzymskiego odpowiednika – Merkurego), któremu przypisywano między innymi niezwykłą zdolność przekonywania.
Program będzie początkowo realizowany w Luksemburgu, a jego pierwszy etap będzie trwał sześć miesięcy. W dalszej perspektywie ma zostać rozszerzony na inne kraje w regionie EMEA.
„Goodyear Women's Network działa od wielu lat i jest sercem naszej inspirującej kultury. Naszym celem jest umożliwienie rozwoju kobietom liderkom. Program Wingfoot Women to konkretny sposób na wzmocnienie rozwoju osobistego kobiet w Goodyear, ale także wsparcie dla lokalnych społeczności poprzez mentoring i rozwój innych kobiet, które chcą zajmować się technologiami,” wyjaśniła Marwa Khairalla, prezes Goodyear Women's Network w regionie EMEA.
W ramach programu Wingfoot Women, kobiety zatrudnione w Goodyear mogą wziąć udział w indywidualnych szkoleniach na temat budowania marki osobistej, by w kolejnym kroku móc wejść w role mentorek i oferować wsparcie innym kobietom już pracującym w technologiach lub dopiero pragnącym rozpocząć pracę w tej branży.
KnowThyBrand Women promuje równość płci i wzmocnienie pozycji kobiet w biznesie, natomiast Girls in Tech Luxembourg zajmuje się eliminowaniem różnic między kobietami i mężczyznami w branżach technologicznych, zapewniając kobietom możliwości edukacyjne oraz zdobywanie doświadczenia, dzięki czemu czują się one wzmocnione, zjednoczone, dobrze przygotowane i pewne swojej wartości.
Celem Goodyear jest tworzenie środowiska pracy, w którym pracownicy – niezależnie od płci - mają realne poczucie przynależności i mogą się rozwijać, a program Wingfoot Women jest jednym z wielu tworzonych w tym celu.
„To przyjemność pracować nad tym ekscytującym programem razem z Goodyearem. W KnowThyBrand Women koncentrujemy się na wspieraniu firm w pozyskiwaniu, utrzymywaniu i promowaniu kobiecych talentów poprzez programy integracji płci, marki pracodawcy i marki osobistej. Pomagamy osobom, które chcą wzmocnić swoją karierę dzięki skutecznym programom rozwoju marki osobistej i to właśnie zamierzamy zrobić dla kobiet pracujących w Goodyear,” wyjaśniła Giulia Iannucci, założycielka i dyrektor generalna w KnowThyBrand Women.
„Współpraca z taką marką jak Goodyear jest naprawdę inspirująca. Doświadczenie i wiedza kobiet pracujących w Goodyearze może pomóc w kształceniu i doskonaleniu naszych podopiecznych zainteresowanych pracą w branży technologicznej. Kobiety biorące udział w programie Wingfoot Women mają wiele do zaoferowania osobom rozpoczynającym pracę w branży technologicznej i z niecierpliwością czekamy na ich rozwój i rozkwit,” dodała Vasiliki Moschou, dyrektor zarządzająca w Girls in Tech Luxembourg.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Autostrada A4 może być rozbudowana o trzeci pas ruchu szybciej niż planowano. Jej zarządca proponuje niezwłoczne rozpoczęcie prac
O przyspieszenie prac związanych z rozbudową A4 na odcinku Kraków – Katowice o trzeci pas ruchu apeluje spółka Stalexport Autostrady do przedstawicieli strony publicznej. Według zarządcy autostrady projektowanie mogłoby się zacząć niezwłocznie, co znacząco skróciłoby czas realizacji całego przedsięwzięcia. W innym wypadku już za dwa lata użytkownicy trasy będą musieli mierzyć się z problemem korków.
Prawo
Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.
Handel
Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.