Goodyear uruchomił program mentoringu dla kobiet zainteresowanych technologiami
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear uruchomił program mentoringowy pod nazwą „Wingfoot Women”, który skierowany jest do kobiet zainteresowanych budowaniem kariery w branży technologicznej. Celem projektu jest rozwijanie talentów, początkowo w Goodyearze, a następnie także w lokalnych społecznościach.
Projekt „Wingfoot Women” opracowany został przez Goodyear Women's Network EMEA, sieć łączącą kobiety pracujące w Goodyear, której ideą jest wzajemne wspieranie się i inspirowanie do rozwoju. Powstał we współpracy z organizacją społeczną KnowThyBrand oraz organizacją non-profit Girls in Tech Luxembourg.
„Wingfoot”, czyli „skrzydlata stopa”, nawiązuje do logotypu marki Goodyear, w którym między słowami „Good” i „Year” występuje właśnie ten symbol, uznawany za atrybut greckiego boga handlu Hermesa (lub jego rzymskiego odpowiednika – Merkurego), któremu przypisywano między innymi niezwykłą zdolność przekonywania.
Program będzie początkowo realizowany w Luksemburgu, a jego pierwszy etap będzie trwał sześć miesięcy. W dalszej perspektywie ma zostać rozszerzony na inne kraje w regionie EMEA.
„Goodyear Women's Network działa od wielu lat i jest sercem naszej inspirującej kultury. Naszym celem jest umożliwienie rozwoju kobietom liderkom. Program Wingfoot Women to konkretny sposób na wzmocnienie rozwoju osobistego kobiet w Goodyear, ale także wsparcie dla lokalnych społeczności poprzez mentoring i rozwój innych kobiet, które chcą zajmować się technologiami,” wyjaśniła Marwa Khairalla, prezes Goodyear Women's Network w regionie EMEA.
W ramach programu Wingfoot Women, kobiety zatrudnione w Goodyear mogą wziąć udział w indywidualnych szkoleniach na temat budowania marki osobistej, by w kolejnym kroku móc wejść w role mentorek i oferować wsparcie innym kobietom już pracującym w technologiach lub dopiero pragnącym rozpocząć pracę w tej branży.
KnowThyBrand Women promuje równość płci i wzmocnienie pozycji kobiet w biznesie, natomiast Girls in Tech Luxembourg zajmuje się eliminowaniem różnic między kobietami i mężczyznami w branżach technologicznych, zapewniając kobietom możliwości edukacyjne oraz zdobywanie doświadczenia, dzięki czemu czują się one wzmocnione, zjednoczone, dobrze przygotowane i pewne swojej wartości.
Celem Goodyear jest tworzenie środowiska pracy, w którym pracownicy – niezależnie od płci - mają realne poczucie przynależności i mogą się rozwijać, a program Wingfoot Women jest jednym z wielu tworzonych w tym celu.
„To przyjemność pracować nad tym ekscytującym programem razem z Goodyearem. W KnowThyBrand Women koncentrujemy się na wspieraniu firm w pozyskiwaniu, utrzymywaniu i promowaniu kobiecych talentów poprzez programy integracji płci, marki pracodawcy i marki osobistej. Pomagamy osobom, które chcą wzmocnić swoją karierę dzięki skutecznym programom rozwoju marki osobistej i to właśnie zamierzamy zrobić dla kobiet pracujących w Goodyear,” wyjaśniła Giulia Iannucci, założycielka i dyrektor generalna w KnowThyBrand Women.
„Współpraca z taką marką jak Goodyear jest naprawdę inspirująca. Doświadczenie i wiedza kobiet pracujących w Goodyearze może pomóc w kształceniu i doskonaleniu naszych podopiecznych zainteresowanych pracą w branży technologicznej. Kobiety biorące udział w programie Wingfoot Women mają wiele do zaoferowania osobom rozpoczynającym pracę w branży technologicznej i z niecierpliwością czekamy na ich rozwój i rozkwit,” dodała Vasiliki Moschou, dyrektor zarządzająca w Girls in Tech Luxembourg.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.