Komunikaty PR

Greenman Poland wprowadza w centrach handlowych aplikacje mobilne

2024-01-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.09 MB )

Greenman Poland wdraża aplikację mobilną „Active Mall” w centach handlowych ze swojego portfolio. Rozwiązanie dostępne jest już dla klientów Nowych Czyżyn w Krakowie oraz Nowych Bielaw w Toruniu. Wielofunkcyjna aplikacja umożliwia m.in. zapoznanie się z ofertą, rabatami, a także udział w akcjach prosprzedażowych.

– Rośnie rola aplikacji w działalności centrów convenience. To już nie tylko rozwiązania, które skutecznie promują ofertę, ale narzędzia, dzięki którym można realizować akcje wpływające na ocenę obiektu, lojalność klienta czy sprzedaż. W dobie Gen Z i cyfryzacji handlu jest to także jeden z ważniejszych elementów customer experience, a także ścieżki zakupowej klienta, która dziś często zaczyna się online - mówi Marta Drzewiecka, Director w Greenman Poland.

– Wdrożenie „Active Mall” jest więc dla naszych centrów ważnym krokiem w stronę omnikanałowości oraz digitalizacji. Nowoczesna aplikacja, z czytelnym dashboardem i intuicyjną nawigacją, nie tylko usprawnia naszą codzienną komunikację z klientem, ale także staje się istotnym cyfrowym wsparciem prosprzedażowym dla centrów i ich najemców. Co więcej, sprawia, że klient będzie miał nas zawsze „pod ręką” – dodaje.

Korzystający z aplikacji znajdą w niej wiele przydatnych funkcji, które ułatwiają zakupy, w tym m.in. kalendarz wydarzeń, informacje o najnowszych akcjach promocyjnych i rabatach, przejrzysty katalog sklepów i bezpośredni kontakt do lokali. Użytkownicy zyskają też możliwość zostawienia opinii w serwisie Google oraz szybkiego sprawdzenia godzin otwarcia, dojazdu czy udogodnień np. dla dzieci czy osób niepełnosprawnych.

Aplikacja ma też rozwiniętą sekcję akcji specjalnych. Instalując oprogramowanie będzie można zbierać naklejki, a po zgromadzeniu ustalonej puli, wymieniać je na nagrody w organizowanych na terenie centrów handlowych akcjach. Aplikacja daje też możliwość samodzielnego skanowania, rejestracji oraz łączenia paragonów i odbioru upominków po osiągnięciu wymaganej kwoty. W obu przypadkach odbiór nagrody będzie się odbywał po zeskanowaniu kodu QR w specjalnym punkcie.

– Funkcja prosprzedażowa jest najważniejszą. Dzięki niej niezwykle popularne u nas akcje prosale możemy teraz w całości przenieść online. Zapewniamy sobie tym samym szersze dotarcie do klientów aniżeli w przypadku akcji odbywających się wyłącznie stacjonarnie. Ponadto mamy też możliwość częstszego organizowania tego typu aktywności i regularnego premiowania kupujących – mówi Marta Drzewiecka.

Nie bez znaczenia jest też aspekt eko. Wdrożenie wpisuje się bowiem w strategię ESG Greenman Poland. – Od kilku lat dążymy do ograniczenia wykorzystania papieru w działalności marketingowej. Pojawienie się aplikacji znacznie przyspieszy ten pozytywny dla środowiska proces. Opcja skanowania paragonów wyeliminuje natomiast konieczność archiwizowania dokumentów. Rozwiązanie zgodne jest więc realizowaną przez nas filozofią paper less – dodaje.

Aplikacja pozwoli także centrom lepiej poznać klientów. Umożliwią to rozwinięte funkcje analityczno-statystyczne. Oprogramowanie nie tylko tworzy bazy, ale także dostarcza dane statystyczne i demograficzne użytkowników oraz dokładne statystyki nagród. Moduł marketingowy umożliwia natomiast wysyłkę spersonalizowanych treści przy pomocy mailingu czy powiadomień push. Z kolei analityka akcji specjalnych zapewnia m.in. analizę behawioralną wartości i ilości paragonów z akcji.

– Żyjemy w czasach Big Data. Dane generowane przez różne źródła pomagają centrom w podejmowaniu strategicznych decyzji, ale także w planowaniu efektywnych działań. Poprzez tak dokładne analizy i raporty, jakie dostarczać będzie nam aplikacja, będziemy w stanie jeszcze lepiej dopasować się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, ale także prowadzić bardziej spersonalizowaną komunikację – mówi Marta Drzewiecka.

Na tym jednak centra z portfolio Greenman Poland nie poprzestaną. – Coraz odważniej sięgamy po nowe technologie, a wprowadzenie aplikacji jest dopiero pierwszym krokiem w tę stronę. Już dziś w planach mamy projekty angażujące m.in. AI – zapowiada. Aplikacja „Active Mall” Nowych Czyżyn i Nowych Bielaw stworzona przez Visual Effect dostępna jest na systemy iOS, Andorid oraz w wersji webowej. Można ją nieodpłatnie pobrać w Google Play oraz App Store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.