Greenman Poland wprowadza w centrach handlowych aplikacje mobilne

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Greenman Poland wdraża aplikację mobilną „Active Mall” w centach handlowych ze swojego portfolio. Rozwiązanie dostępne jest już dla klientów Nowych Czyżyn w Krakowie oraz Nowych Bielaw w Toruniu. Wielofunkcyjna aplikacja umożliwia m.in. zapoznanie się z ofertą, rabatami, a także udział w akcjach prosprzedażowych.
– Rośnie rola aplikacji w działalności centrów convenience. To już nie tylko rozwiązania, które skutecznie promują ofertę, ale narzędzia, dzięki którym można realizować akcje wpływające na ocenę obiektu, lojalność klienta czy sprzedaż. W dobie Gen Z i cyfryzacji handlu jest to także jeden z ważniejszych elementów customer experience, a także ścieżki zakupowej klienta, która dziś często zaczyna się online - mówi Marta Drzewiecka, Director w Greenman Poland.
– Wdrożenie „Active Mall” jest więc dla naszych centrów ważnym krokiem w stronę omnikanałowości oraz digitalizacji. Nowoczesna aplikacja, z czytelnym dashboardem i intuicyjną nawigacją, nie tylko usprawnia naszą codzienną komunikację z klientem, ale także staje się istotnym cyfrowym wsparciem prosprzedażowym dla centrów i ich najemców. Co więcej, sprawia, że klient będzie miał nas zawsze „pod ręką” – dodaje.
Korzystający z aplikacji znajdą w niej wiele przydatnych funkcji, które ułatwiają zakupy, w tym m.in. kalendarz wydarzeń, informacje o najnowszych akcjach promocyjnych i rabatach, przejrzysty katalog sklepów i bezpośredni kontakt do lokali. Użytkownicy zyskają też możliwość zostawienia opinii w serwisie Google oraz szybkiego sprawdzenia godzin otwarcia, dojazdu czy udogodnień np. dla dzieci czy osób niepełnosprawnych.
Aplikacja ma też rozwiniętą sekcję akcji specjalnych. Instalując oprogramowanie będzie można zbierać naklejki, a po zgromadzeniu ustalonej puli, wymieniać je na nagrody w organizowanych na terenie centrów handlowych akcjach. Aplikacja daje też możliwość samodzielnego skanowania, rejestracji oraz łączenia paragonów i odbioru upominków po osiągnięciu wymaganej kwoty. W obu przypadkach odbiór nagrody będzie się odbywał po zeskanowaniu kodu QR w specjalnym punkcie.
– Funkcja prosprzedażowa jest najważniejszą. Dzięki niej niezwykle popularne u nas akcje prosale możemy teraz w całości przenieść online. Zapewniamy sobie tym samym szersze dotarcie do klientów aniżeli w przypadku akcji odbywających się wyłącznie stacjonarnie. Ponadto mamy też możliwość częstszego organizowania tego typu aktywności i regularnego premiowania kupujących – mówi Marta Drzewiecka.
Nie bez znaczenia jest też aspekt eko. Wdrożenie wpisuje się bowiem w strategię ESG Greenman Poland. – Od kilku lat dążymy do ograniczenia wykorzystania papieru w działalności marketingowej. Pojawienie się aplikacji znacznie przyspieszy ten pozytywny dla środowiska proces. Opcja skanowania paragonów wyeliminuje natomiast konieczność archiwizowania dokumentów. Rozwiązanie zgodne jest więc realizowaną przez nas filozofią paper less – dodaje.
Aplikacja pozwoli także centrom lepiej poznać klientów. Umożliwią to rozwinięte funkcje analityczno-statystyczne. Oprogramowanie nie tylko tworzy bazy, ale także dostarcza dane statystyczne i demograficzne użytkowników oraz dokładne statystyki nagród. Moduł marketingowy umożliwia natomiast wysyłkę spersonalizowanych treści przy pomocy mailingu czy powiadomień push. Z kolei analityka akcji specjalnych zapewnia m.in. analizę behawioralną wartości i ilości paragonów z akcji.
– Żyjemy w czasach Big Data. Dane generowane przez różne źródła pomagają centrom w podejmowaniu strategicznych decyzji, ale także w planowaniu efektywnych działań. Poprzez tak dokładne analizy i raporty, jakie dostarczać będzie nam aplikacja, będziemy w stanie jeszcze lepiej dopasować się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, ale także prowadzić bardziej spersonalizowaną komunikację – mówi Marta Drzewiecka.
Na tym jednak centra z portfolio Greenman Poland nie poprzestaną. – Coraz odważniej sięgamy po nowe technologie, a wprowadzenie aplikacji jest dopiero pierwszym krokiem w tę stronę. Już dziś w planach mamy projekty angażujące m.in. AI – zapowiada. Aplikacja „Active Mall” Nowych Czyżyn i Nowych Bielaw stworzona przez Visual Effect dostępna jest na systemy iOS, Andorid oraz w wersji webowej. Można ją nieodpłatnie pobrać w Google Play oraz App Store.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.