Komunikaty PR

Greenman Poland wprowadza w centrach handlowych aplikacje mobilne

2024-01-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.09 MB )

Greenman Poland wdraża aplikację mobilną „Active Mall” w centach handlowych ze swojego portfolio. Rozwiązanie dostępne jest już dla klientów Nowych Czyżyn w Krakowie oraz Nowych Bielaw w Toruniu. Wielofunkcyjna aplikacja umożliwia m.in. zapoznanie się z ofertą, rabatami, a także udział w akcjach prosprzedażowych.

– Rośnie rola aplikacji w działalności centrów convenience. To już nie tylko rozwiązania, które skutecznie promują ofertę, ale narzędzia, dzięki którym można realizować akcje wpływające na ocenę obiektu, lojalność klienta czy sprzedaż. W dobie Gen Z i cyfryzacji handlu jest to także jeden z ważniejszych elementów customer experience, a także ścieżki zakupowej klienta, która dziś często zaczyna się online - mówi Marta Drzewiecka, Director w Greenman Poland.

– Wdrożenie „Active Mall” jest więc dla naszych centrów ważnym krokiem w stronę omnikanałowości oraz digitalizacji. Nowoczesna aplikacja, z czytelnym dashboardem i intuicyjną nawigacją, nie tylko usprawnia naszą codzienną komunikację z klientem, ale także staje się istotnym cyfrowym wsparciem prosprzedażowym dla centrów i ich najemców. Co więcej, sprawia, że klient będzie miał nas zawsze „pod ręką” – dodaje.

Korzystający z aplikacji znajdą w niej wiele przydatnych funkcji, które ułatwiają zakupy, w tym m.in. kalendarz wydarzeń, informacje o najnowszych akcjach promocyjnych i rabatach, przejrzysty katalog sklepów i bezpośredni kontakt do lokali. Użytkownicy zyskają też możliwość zostawienia opinii w serwisie Google oraz szybkiego sprawdzenia godzin otwarcia, dojazdu czy udogodnień np. dla dzieci czy osób niepełnosprawnych.

Aplikacja ma też rozwiniętą sekcję akcji specjalnych. Instalując oprogramowanie będzie można zbierać naklejki, a po zgromadzeniu ustalonej puli, wymieniać je na nagrody w organizowanych na terenie centrów handlowych akcjach. Aplikacja daje też możliwość samodzielnego skanowania, rejestracji oraz łączenia paragonów i odbioru upominków po osiągnięciu wymaganej kwoty. W obu przypadkach odbiór nagrody będzie się odbywał po zeskanowaniu kodu QR w specjalnym punkcie.

– Funkcja prosprzedażowa jest najważniejszą. Dzięki niej niezwykle popularne u nas akcje prosale możemy teraz w całości przenieść online. Zapewniamy sobie tym samym szersze dotarcie do klientów aniżeli w przypadku akcji odbywających się wyłącznie stacjonarnie. Ponadto mamy też możliwość częstszego organizowania tego typu aktywności i regularnego premiowania kupujących – mówi Marta Drzewiecka.

Nie bez znaczenia jest też aspekt eko. Wdrożenie wpisuje się bowiem w strategię ESG Greenman Poland. – Od kilku lat dążymy do ograniczenia wykorzystania papieru w działalności marketingowej. Pojawienie się aplikacji znacznie przyspieszy ten pozytywny dla środowiska proces. Opcja skanowania paragonów wyeliminuje natomiast konieczność archiwizowania dokumentów. Rozwiązanie zgodne jest więc realizowaną przez nas filozofią paper less – dodaje.

Aplikacja pozwoli także centrom lepiej poznać klientów. Umożliwią to rozwinięte funkcje analityczno-statystyczne. Oprogramowanie nie tylko tworzy bazy, ale także dostarcza dane statystyczne i demograficzne użytkowników oraz dokładne statystyki nagród. Moduł marketingowy umożliwia natomiast wysyłkę spersonalizowanych treści przy pomocy mailingu czy powiadomień push. Z kolei analityka akcji specjalnych zapewnia m.in. analizę behawioralną wartości i ilości paragonów z akcji.

– Żyjemy w czasach Big Data. Dane generowane przez różne źródła pomagają centrom w podejmowaniu strategicznych decyzji, ale także w planowaniu efektywnych działań. Poprzez tak dokładne analizy i raporty, jakie dostarczać będzie nam aplikacja, będziemy w stanie jeszcze lepiej dopasować się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, ale także prowadzić bardziej spersonalizowaną komunikację – mówi Marta Drzewiecka.

Na tym jednak centra z portfolio Greenman Poland nie poprzestaną. – Coraz odważniej sięgamy po nowe technologie, a wprowadzenie aplikacji jest dopiero pierwszym krokiem w tę stronę. Już dziś w planach mamy projekty angażujące m.in. AI – zapowiada. Aplikacja „Active Mall” Nowych Czyżyn i Nowych Bielaw stworzona przez Visual Effect dostępna jest na systemy iOS, Andorid oraz w wersji webowej. Można ją nieodpłatnie pobrać w Google Play oraz App Store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.