Komunikaty PR

Greenman Poland wprowadza w centrach handlowych aplikacje mobilne

2024-01-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.09 MB )

Greenman Poland wdraża aplikację mobilną „Active Mall” w centach handlowych ze swojego portfolio. Rozwiązanie dostępne jest już dla klientów Nowych Czyżyn w Krakowie oraz Nowych Bielaw w Toruniu. Wielofunkcyjna aplikacja umożliwia m.in. zapoznanie się z ofertą, rabatami, a także udział w akcjach prosprzedażowych.

– Rośnie rola aplikacji w działalności centrów convenience. To już nie tylko rozwiązania, które skutecznie promują ofertę, ale narzędzia, dzięki którym można realizować akcje wpływające na ocenę obiektu, lojalność klienta czy sprzedaż. W dobie Gen Z i cyfryzacji handlu jest to także jeden z ważniejszych elementów customer experience, a także ścieżki zakupowej klienta, która dziś często zaczyna się online - mówi Marta Drzewiecka, Director w Greenman Poland.

– Wdrożenie „Active Mall” jest więc dla naszych centrów ważnym krokiem w stronę omnikanałowości oraz digitalizacji. Nowoczesna aplikacja, z czytelnym dashboardem i intuicyjną nawigacją, nie tylko usprawnia naszą codzienną komunikację z klientem, ale także staje się istotnym cyfrowym wsparciem prosprzedażowym dla centrów i ich najemców. Co więcej, sprawia, że klient będzie miał nas zawsze „pod ręką” – dodaje.

Korzystający z aplikacji znajdą w niej wiele przydatnych funkcji, które ułatwiają zakupy, w tym m.in. kalendarz wydarzeń, informacje o najnowszych akcjach promocyjnych i rabatach, przejrzysty katalog sklepów i bezpośredni kontakt do lokali. Użytkownicy zyskają też możliwość zostawienia opinii w serwisie Google oraz szybkiego sprawdzenia godzin otwarcia, dojazdu czy udogodnień np. dla dzieci czy osób niepełnosprawnych.

Aplikacja ma też rozwiniętą sekcję akcji specjalnych. Instalując oprogramowanie będzie można zbierać naklejki, a po zgromadzeniu ustalonej puli, wymieniać je na nagrody w organizowanych na terenie centrów handlowych akcjach. Aplikacja daje też możliwość samodzielnego skanowania, rejestracji oraz łączenia paragonów i odbioru upominków po osiągnięciu wymaganej kwoty. W obu przypadkach odbiór nagrody będzie się odbywał po zeskanowaniu kodu QR w specjalnym punkcie.

– Funkcja prosprzedażowa jest najważniejszą. Dzięki niej niezwykle popularne u nas akcje prosale możemy teraz w całości przenieść online. Zapewniamy sobie tym samym szersze dotarcie do klientów aniżeli w przypadku akcji odbywających się wyłącznie stacjonarnie. Ponadto mamy też możliwość częstszego organizowania tego typu aktywności i regularnego premiowania kupujących – mówi Marta Drzewiecka.

Nie bez znaczenia jest też aspekt eko. Wdrożenie wpisuje się bowiem w strategię ESG Greenman Poland. – Od kilku lat dążymy do ograniczenia wykorzystania papieru w działalności marketingowej. Pojawienie się aplikacji znacznie przyspieszy ten pozytywny dla środowiska proces. Opcja skanowania paragonów wyeliminuje natomiast konieczność archiwizowania dokumentów. Rozwiązanie zgodne jest więc realizowaną przez nas filozofią paper less – dodaje.

Aplikacja pozwoli także centrom lepiej poznać klientów. Umożliwią to rozwinięte funkcje analityczno-statystyczne. Oprogramowanie nie tylko tworzy bazy, ale także dostarcza dane statystyczne i demograficzne użytkowników oraz dokładne statystyki nagród. Moduł marketingowy umożliwia natomiast wysyłkę spersonalizowanych treści przy pomocy mailingu czy powiadomień push. Z kolei analityka akcji specjalnych zapewnia m.in. analizę behawioralną wartości i ilości paragonów z akcji.

– Żyjemy w czasach Big Data. Dane generowane przez różne źródła pomagają centrom w podejmowaniu strategicznych decyzji, ale także w planowaniu efektywnych działań. Poprzez tak dokładne analizy i raporty, jakie dostarczać będzie nam aplikacja, będziemy w stanie jeszcze lepiej dopasować się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, ale także prowadzić bardziej spersonalizowaną komunikację – mówi Marta Drzewiecka.

Na tym jednak centra z portfolio Greenman Poland nie poprzestaną. – Coraz odważniej sięgamy po nowe technologie, a wprowadzenie aplikacji jest dopiero pierwszym krokiem w tę stronę. Już dziś w planach mamy projekty angażujące m.in. AI – zapowiada. Aplikacja „Active Mall” Nowych Czyżyn i Nowych Bielaw stworzona przez Visual Effect dostępna jest na systemy iOS, Andorid oraz w wersji webowej. Można ją nieodpłatnie pobrać w Google Play oraz App Store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:20

Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof

Do 16 sierpnia internauci mogą oddawać głosy na najciekawsze budynki architektoniczne Polski i świata, w plebiscycie „Obiekt Roku w systemach Aluprof”. Nowa siedziba firmy
Nieruchomości Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
2024-07-23 | 08:10

Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego

Najnowsza informacja Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), prezentująca statystyki budownictwa mieszkaniowego w czerwcu oraz I poł. 2024 roku, zakomunikowała ich dość optymistyczne
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-23 | 08:00

Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?

Polscy kredytobiorcy mogli już przywyknąć do tego, że bez wkładu własnego wynoszącego co najmniej 10% kosztów zakupu lokum lub budowy domu nie ma co wybierać się do banku. Taki wymóg dotyczący wkładu (10%)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.