Greenyard Logistics Poland i Omega Pilzno w Panattoni Park Tricity East
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, rozbudowuje Trójmiasto. Deweloper rozpoczął realizację Panattoni Park Tricity East III o powierzchni blisko 33 000 m kw. Park będzie realizowany w całości i już znalazł najemców na ponad 26 000 m kw. Są nimi operatorzy logistyczni: Greenyard Logistics Poland obsługujący branżę FMCG, który zajmie blisko 12 000 m kw. oraz Omega Pilzno specjalizujący się w kompleksowej obsłudze łańcucha dostaw, z wynajętymi 14 500 m kw. Oddanie inwestycji przewidziano na pierwszy kwartał 2021 r.
Niska temperatura i wysokie składowanie. Ruszyła budowa Panattoni Park Tricity East III, który powstanie 4 km od Portu Gdańskiego i Terminala Kontenerewo DTC. Cała powierzchnia – 32 886 m kw. – zostanie dostarczona w jednym etapie, a obaj najemcy uzyskają early access już w październiku br. Firma Greenyard Logistics Poland – która jako pierwsza związała się z nowym obiektem Panattoni – zajmie 11 824 m kw., a Omega Pilzno 14 500 m kw. Rozwiązania zaimplementowane w Panattoni Park Tricity East III, zostaną dostosowane do działalności najemców. Greenyard Logistics Poland skorzysta z 9 571 m kw. mroźni, wyposażonej w zaawansowaną technologicznie komorę szybkiego zamrażania. Deweloper zadba również by temperatura przed pomieszczeniem utrzymywała się na stałym poziomie 0 – 4 stopnie. Zastosowana technologia wesprze firmę w obsłudze dóbr szybkozbywalnych (FMCG), m.in. produktów mięsnych, w tym rybnych. Oprócz mroźni, dostarczone zostaną również 2 003 m kw. suchego magazynu oraz 250 m kw. biur. Drugi najemca – Omega Pilzno – skorzysta z magazynu wysokiego składowania, który obejmie prawie całą zajmowaną powierzchnię. W jej ramach Panattoni przygotował oddzielny dok do obsługi towaru ciężkiego, a także zabezpieczył przyszły rozwój firmy Omega Pilzno w ramach budynku.
Duże zainteresowanie pomorską lokalizacją komentuje Martyna Sochaczewska, Leasing Managerz Panattoni: „Powstający Panattoni Park Tricity East znajduje się zaledwie 4 km od Portu Gdańskiego i terminala DCT, w którym w 2019 przeładowano ponad 2 mln kontenerów TEU – najwięcej w regionie Bałtyku. Nieustanny rozwój portu wpływa na stale rosnący rynek magazynowy w Trójmieście, które w 2019 stało się piątym regionem w Polsce pod względem dostarczonej powierzchni oraz popytu netto. My również dostrzegamy ogromny potencjał Pomorza, dlatego planujemy zwiększyć nasz wolumen w regionie do ok. 470 000 m kw. jeszcze w tym roku”.
Bliskość Portu Gdańskiego to nie jedyna zaleta lokalizacji Panattoni Park Tricity East III. Obiekt powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie rafinerii, a jego strategiczne położenie pozwoli na sprawny transport lokalny, krajowy i międzynarodowy. Przy samym budynku przebiega droga S7 - która docelowo połączy stolicę regionu m.in. z Warszawą i Krakowem – a centrum Gdańska od obiektu dzielą zaledwie 4 km. Ponadto 15 km od Panattoni Park Tricity East III położony jest port lotniczy.
Panattoni Park Trinity East III to jedna hala magazynowa klasy A wyposażona w doki i bramy z poziomu zero oraz wygodne parkingi i place manewrowe. Powierzchnia magazynowo-produkcyjna, która wynosi 32 886 m kw., jest dostosowywana do indywidualnych potrzeb klientów z różnych branż. Zgodnie z polityką Panattoni, obiekt uzyska certyfikat BREEAM na poziomie VERY GOOD.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.