Komunikaty PR

Grupa Hortex zmienia siedzibę i wprowadza się do Adgar Park West

2024-07-10  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

W warszawskim biurowcu Adgar Park West w ostatnich miesiącach panuje duży ruch. Do grona firm, które wybrały budynek na swoją siedzibę dołączył m.in. gigant branży spożywczej, Grupa Hortex, a także Teatr Scena Współczesna. Sukces w pozyskiwaniu nowych najemców to efekt umiejętnego wykorzystania trendów i komponowania atrakcyjnej oferty tradycyjnego najmu powierzchni biurowej, a także rozwój funkcjonalności i konsekwentna modernizacja całego obiektu.

Grupa Hortex, na którą składają się spółki Hortex oraz Polski Ogród, to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w naszym kraju, która od ponad 60 lat jest synonimem wysokiej jakości produktów w segmencie mrożonych warzyw i owoców oraz soków, nektarów oraz napojów. Centrala przedsiębiorstwa zmieniła właśnie siedzibę i od września jej pracownicy będą mogli korzystać z funkcjonalnych i wygodnych biur w Adgar Park West. Łącznie Hortex wynajął 1400 mkw z pełnym fit-out’em powierzchni, obejmującym kompletną aranżację i dostosowanie infrastruktury biurowej do wymagań najemcy.

„Hortex zdecydował się na najem długoterminowy, ponieważ poszukiwał biura szytego na miarę i zaaranżowanego według firmowych wytycznych. Poza funkcjonalnościami samej przestrzeni biurowej, musieliśmy uwzględnić
w rozwiązania pozwalające na przechowywanie produktów, z których Hortex jest przecież znany na całym świecie, jak mrożonek, lodów.  Mamy jednak doświadczenie i kompetencje, by tworzyć przestrzeń idealnie dopasowaną do oczekiwań i to właśnie, w połączeniu z udogodnieniami samego biurowca oraz jego walorami lokalizacyjnymi, zaowocowało związaniem się firm wieloletnim kontraktem”
– mówi odpowiedzialna za tę transakcję Angelika Wilk, Leasing and Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland.

Na kompleks Adgar Park West składają się 3 budynki biurowe o łącznej powierzchni 43 000 mkw., usytuowane przy Al. Jerozolimskich 181. Blisko stąd do Dworca Zachodniego (PKP i PKS), Lotniska Okęcie i południowej obwodnicy Warszawy, a także centrów handlowych i Parku Szczęśliwieckiego. Do dyspozycji pracowników Grupy Hortex oraz pozostałych najemców jest ponad 800 miejsc w podziemnym i naziemnym parkingu samochodowym. To, co wyróżnia w zasadzie wszystkie warszawskie obiekty Adgar Poland, to ich wielofunkcyjność, zgodna z urbanistycznym trendem mixed-use i tzw. miast 15-minutowych. Nie inaczej jest z kompleksem Adgar Park West, w którym pracownicy tutejszych biur mogą korzystać z usług przedszkola, siłowni, kawiarni, restauracji, punktów sklepowych, a nawet ekologicznej myjni. Dodatkowo, do dyspozycji najemców jest bezpłatna wypożyczalnia rowerów, parasole, wifi w lobby budynkowym. W ostatnim czasie parking naziemny wyposażony został dodatkowo
w nowoczesne stacje ładowania pojazdów elektrycznych - ABB Terra Wallbox o mocy do 22 kW. W budynku A otwarta została również bezpłatna dla najemców Strefa Relaksu z wygodnymi kanapami, rzutkami, piłkarzykami i flipperami. W Adgar Park West można również skorzystać z oferty kulturalnej, bowiem od marca spektakle wystawia tu Teatr Scena Współczesna.

Jak informują przedstawiciele Adgar Poland, w kompleksie Adgar Park West są jeszcze wolne biura o powierzchni od 150 do 1000 mkw. Oprócz klasycznej powierzchni biurowej, dostępne są również elastyczne formy najmu w ramach Flexi Lease by Adgar oraz konceptu Brain Embassy. Warto dodać, że według kwietniowego raportu JLL „Rynek biurowy w Warszawie” biura w obiektach zlokalizowanych w korytarzu Al. Jerozolimskich należały w pierwszym kwartale 2024 r. do najchętniej wynajmowanych w Warszawie, obok strefy Centrum oraz biznesowego Służewca.

Proces negocjacji kontraktu pomiędzy Adgar Poland i Hortex wspierała agencja nieruchomości komercyjnych ShareSpace.

„Zmiana dotychczasowej, wieloletniej siedziby Grupy Hortex poprzedzona była analizami i skrupulatną oceną potencjalnych, nowych lokalizacji. Adgar Park West najlepiej wpasował się w oczekiwania naszego Klienta, dla którego oprócz licznych udogodnień i funkcjonalności obiektu, istotne było elastyczne i otwarte podejście właściciela budynku do zgłaszanych na etapie negocjacji potrzeb” – podsumowuje Robert Chmielewski, Co-Managing Partner w ShareSpace.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.