Komunikaty PR

Grupa Hortex zmienia siedzibę i wprowadza się do Adgar Park West

2024-07-10  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

W warszawskim biurowcu Adgar Park West w ostatnich miesiącach panuje duży ruch. Do grona firm, które wybrały budynek na swoją siedzibę dołączył m.in. gigant branży spożywczej, Grupa Hortex, a także Teatr Scena Współczesna. Sukces w pozyskiwaniu nowych najemców to efekt umiejętnego wykorzystania trendów i komponowania atrakcyjnej oferty tradycyjnego najmu powierzchni biurowej, a także rozwój funkcjonalności i konsekwentna modernizacja całego obiektu.

Grupa Hortex, na którą składają się spółki Hortex oraz Polski Ogród, to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w naszym kraju, która od ponad 60 lat jest synonimem wysokiej jakości produktów w segmencie mrożonych warzyw i owoców oraz soków, nektarów oraz napojów. Centrala przedsiębiorstwa zmieniła właśnie siedzibę i od września jej pracownicy będą mogli korzystać z funkcjonalnych i wygodnych biur w Adgar Park West. Łącznie Hortex wynajął 1400 mkw z pełnym fit-out’em powierzchni, obejmującym kompletną aranżację i dostosowanie infrastruktury biurowej do wymagań najemcy.

„Hortex zdecydował się na najem długoterminowy, ponieważ poszukiwał biura szytego na miarę i zaaranżowanego według firmowych wytycznych. Poza funkcjonalnościami samej przestrzeni biurowej, musieliśmy uwzględnić
w rozwiązania pozwalające na przechowywanie produktów, z których Hortex jest przecież znany na całym świecie, jak mrożonek, lodów.  Mamy jednak doświadczenie i kompetencje, by tworzyć przestrzeń idealnie dopasowaną do oczekiwań i to właśnie, w połączeniu z udogodnieniami samego biurowca oraz jego walorami lokalizacyjnymi, zaowocowało związaniem się firm wieloletnim kontraktem”
– mówi odpowiedzialna za tę transakcję Angelika Wilk, Leasing and Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland.

Na kompleks Adgar Park West składają się 3 budynki biurowe o łącznej powierzchni 43 000 mkw., usytuowane przy Al. Jerozolimskich 181. Blisko stąd do Dworca Zachodniego (PKP i PKS), Lotniska Okęcie i południowej obwodnicy Warszawy, a także centrów handlowych i Parku Szczęśliwieckiego. Do dyspozycji pracowników Grupy Hortex oraz pozostałych najemców jest ponad 800 miejsc w podziemnym i naziemnym parkingu samochodowym. To, co wyróżnia w zasadzie wszystkie warszawskie obiekty Adgar Poland, to ich wielofunkcyjność, zgodna z urbanistycznym trendem mixed-use i tzw. miast 15-minutowych. Nie inaczej jest z kompleksem Adgar Park West, w którym pracownicy tutejszych biur mogą korzystać z usług przedszkola, siłowni, kawiarni, restauracji, punktów sklepowych, a nawet ekologicznej myjni. Dodatkowo, do dyspozycji najemców jest bezpłatna wypożyczalnia rowerów, parasole, wifi w lobby budynkowym. W ostatnim czasie parking naziemny wyposażony został dodatkowo
w nowoczesne stacje ładowania pojazdów elektrycznych - ABB Terra Wallbox o mocy do 22 kW. W budynku A otwarta została również bezpłatna dla najemców Strefa Relaksu z wygodnymi kanapami, rzutkami, piłkarzykami i flipperami. W Adgar Park West można również skorzystać z oferty kulturalnej, bowiem od marca spektakle wystawia tu Teatr Scena Współczesna.

Jak informują przedstawiciele Adgar Poland, w kompleksie Adgar Park West są jeszcze wolne biura o powierzchni od 150 do 1000 mkw. Oprócz klasycznej powierzchni biurowej, dostępne są również elastyczne formy najmu w ramach Flexi Lease by Adgar oraz konceptu Brain Embassy. Warto dodać, że według kwietniowego raportu JLL „Rynek biurowy w Warszawie” biura w obiektach zlokalizowanych w korytarzu Al. Jerozolimskich należały w pierwszym kwartale 2024 r. do najchętniej wynajmowanych w Warszawie, obok strefy Centrum oraz biznesowego Służewca.

Proces negocjacji kontraktu pomiędzy Adgar Poland i Hortex wspierała agencja nieruchomości komercyjnych ShareSpace.

„Zmiana dotychczasowej, wieloletniej siedziby Grupy Hortex poprzedzona była analizami i skrupulatną oceną potencjalnych, nowych lokalizacji. Adgar Park West najlepiej wpasował się w oczekiwania naszego Klienta, dla którego oprócz licznych udogodnień i funkcjonalności obiektu, istotne było elastyczne i otwarte podejście właściciela budynku do zgłaszanych na etapie negocjacji potrzeb” – podsumowuje Robert Chmielewski, Co-Managing Partner w ShareSpace.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.