Grupa Hortex zmienia siedzibę i wprowadza się do Adgar Park West
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
W warszawskim biurowcu Adgar Park West w ostatnich miesiącach panuje duży ruch. Do grona firm, które wybrały budynek na swoją siedzibę dołączył m.in. gigant branży spożywczej, Grupa Hortex, a także Teatr Scena Współczesna. Sukces w pozyskiwaniu nowych najemców to efekt umiejętnego wykorzystania trendów i komponowania atrakcyjnej oferty tradycyjnego najmu powierzchni biurowej, a także rozwój funkcjonalności i konsekwentna modernizacja całego obiektu.
Grupa Hortex, na którą składają się spółki Hortex oraz Polski Ogród, to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w naszym kraju, która od ponad 60 lat jest synonimem wysokiej jakości produktów w segmencie mrożonych warzyw i owoców oraz soków, nektarów oraz napojów. Centrala przedsiębiorstwa zmieniła właśnie siedzibę i od września jej pracownicy będą mogli korzystać z funkcjonalnych i wygodnych biur w Adgar Park West. Łącznie Hortex wynajął 1400 mkw z pełnym fit-out’em powierzchni, obejmującym kompletną aranżację i dostosowanie infrastruktury biurowej do wymagań najemcy.
„Hortex zdecydował się na najem długoterminowy, ponieważ poszukiwał biura szytego na miarę i zaaranżowanego według firmowych wytycznych. Poza funkcjonalnościami samej przestrzeni biurowej, musieliśmy uwzględnić
w rozwiązania pozwalające na przechowywanie produktów, z których Hortex jest przecież znany na całym świecie, jak mrożonek, lodów. Mamy jednak doświadczenie i kompetencje, by tworzyć przestrzeń idealnie dopasowaną do oczekiwań i to właśnie, w połączeniu z udogodnieniami samego biurowca oraz jego walorami lokalizacyjnymi, zaowocowało związaniem się firm wieloletnim kontraktem” – mówi odpowiedzialna za tę transakcję Angelika Wilk, Leasing and Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland.
Na kompleks Adgar Park West składają się 3 budynki biurowe o łącznej powierzchni 43 000 mkw., usytuowane przy Al. Jerozolimskich 181. Blisko stąd do Dworca Zachodniego (PKP i PKS), Lotniska Okęcie i południowej obwodnicy Warszawy, a także centrów handlowych i Parku Szczęśliwieckiego. Do dyspozycji pracowników Grupy Hortex oraz pozostałych najemców jest ponad 800 miejsc w podziemnym i naziemnym parkingu samochodowym. To, co wyróżnia w zasadzie wszystkie warszawskie obiekty Adgar Poland, to ich wielofunkcyjność, zgodna z urbanistycznym trendem mixed-use i tzw. miast 15-minutowych. Nie inaczej jest z kompleksem Adgar Park West, w którym pracownicy tutejszych biur mogą korzystać z usług przedszkola, siłowni, kawiarni, restauracji, punktów sklepowych, a nawet ekologicznej myjni. Dodatkowo, do dyspozycji najemców jest bezpłatna wypożyczalnia rowerów, parasole, wifi w lobby budynkowym. W ostatnim czasie parking naziemny wyposażony został dodatkowo
w nowoczesne stacje ładowania pojazdów elektrycznych - ABB Terra Wallbox o mocy do 22 kW. W budynku A otwarta została również bezpłatna dla najemców Strefa Relaksu z wygodnymi kanapami, rzutkami, piłkarzykami i flipperami. W Adgar Park West można również skorzystać z oferty kulturalnej, bowiem od marca spektakle wystawia tu Teatr Scena Współczesna.
Jak informują przedstawiciele Adgar Poland, w kompleksie Adgar Park West są jeszcze wolne biura o powierzchni od 150 do 1000 mkw. Oprócz klasycznej powierzchni biurowej, dostępne są również elastyczne formy najmu w ramach Flexi Lease by Adgar oraz konceptu Brain Embassy. Warto dodać, że według kwietniowego raportu JLL „Rynek biurowy w Warszawie” biura w obiektach zlokalizowanych w korytarzu Al. Jerozolimskich należały w pierwszym kwartale 2024 r. do najchętniej wynajmowanych w Warszawie, obok strefy Centrum oraz biznesowego Służewca.
Proces negocjacji kontraktu pomiędzy Adgar Poland i Hortex wspierała agencja nieruchomości komercyjnych ShareSpace.
„Zmiana dotychczasowej, wieloletniej siedziby Grupy Hortex poprzedzona była analizami i skrupulatną oceną potencjalnych, nowych lokalizacji. Adgar Park West najlepiej wpasował się w oczekiwania naszego Klienta, dla którego oprócz licznych udogodnień i funkcjonalności obiektu, istotne było elastyczne i otwarte podejście właściciela budynku do zgłaszanych na etapie negocjacji potrzeb” – podsumowuje Robert Chmielewski, Co-Managing Partner w ShareSpace.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.