Komunikaty PR

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach – wnętrza zaprojektował Iliard

2024-05-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach – nowe wnętrza zaprojektował Iliard Architecture & Interior Design

 

Zdjęcia: 

Chmura onedrive https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jNcMUccsaiTfpUWygQ?e=8LBIod

Link wetransfer: https://we.tl/t-zBHuQrDiUC 

 

Radisson Blu, położony w samym sercu Starego Miasta  w Krakowie, przeszedł metamorfozę. Strefy lobby i baru zostały odświeżone przez architektów Iliard – krakowskie biuro architektoniczne, specjalizujące się w projektowaniu hoteli w całej Europie.

 

Renowacja cieszącego się dużą popularnością hotelu Radisson Blu w Krakowie objęła części wspólne obiektu: lobby i bar, stanowiące strefę powitalną, z którą goście stykają się zaraz po wejściu do hotelu. W ramach prac odświeżone zostały istniejące części wystroju wnętrz, ale także zmienione zostały elementy zabudowy stolarskiej, wprowadzono nowe stoły, sofy, krzesła i pozostałe dekoracje.

 

Pracując przy renowacji hotelu Radisson Blu w Krakowie, staraliśmy się nadać wnętrzom lobby i baru nowy charakter – mówi Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektowania Wnętrz w Iliard Architecture & Interior Design. Wprowadzenie nowoczesnych mebli pozwoliło połączyć elegancję z funkcjonalnością i całkowicie odmienić przestrzeń lobby i baru. Naszym celem było stworzenie znacznie bardziej przyjaznych i komfortowych części wspólnych, które doskonale sprawdzą się zarówno podczas spotkań biznesowych, jak i prywatnych, a także pozwolą zaprosić także okolicznych mieszkańców na choćby szybką kawę z przyjaciółką. Zastosowane wysokiej jakości materiały pozwoliły zapewnić wnętrzu klimat prawdziwego luksusu i trwałości. Postawiliśmy na stworzenie przytulnych wnętrz, co osiągnęliśmy poprzez kombinację kolorystyczną materiałów i tekstur, a także dobór ciepłych barw i miękkich tkanin.

 

Nowoczesny charakter wnętrzom nadają z kolei dodatki i meble łączące metal i szkło. Wykorzystano je między innymi jako elementy zabudowy, pozwalające odseparować poszczególne strefy wnętrza. Ich styl nawiązuje do uwielbianego w hotelowych wnętrzach art-deco i nadaje lekkości oraz przestrzenności, a zarazem dodaje wnętrzom charakteru. W zaprojektowanych przez Iliard strefach wymienione zostało również oświetlenie, co pozwoliło zapewnić komfortową atmosferę o każdej porze dnia i w nocy. We wnętrzach hotelu znalazły się eleganckie lampy wiszące, lampy podłogowe i stołowe, co znacząco wpłynęło na nastrój i funkcjonalność przestrzeni. Na ścianach znalazły się nowe grafiki, zaprojektowane na indywidualne zamówienie dla hotelu. Dzięki swojej oryginalnej stylistyce stały się nowym znakiem rozpoznawczym całego obiektu.

 

Renowacja hotelu, a zwłaszcza przestrzeni tak istotnych jak lobby i bar, to szansa na całkowitą transformację wizerunku i atmosfery miejsca – podkreśla Magdalena KlubaZmiana wyposażenia i dekoracji jest nie tylko kwestią estetyki, ale także funkcjonalności i komfortu dla gości i może przyczynić się do podniesienia jego popularności. Mamy nadzieję, że po renowacji części wspólnych goście docenią możliwości, jakie oferują lobby i bar.

 

Jak podkreśla Martina Maly-Gärtner, MRICS, Dyrektor operacyjny, członek zarządu UBM Development AG, spółki zarządzającej siecią realizacja Iliard doskonale wpisała się w cele sieci i już przynosi efekty: Efekt wizualny renowacji jest oszałamiający. Pozytywny odbiór zmian widzimy już po komentarzach gości i frekwencji podczas posiłków. Już teraz można zauważyć, że do baru przychodzi coraz więcej gości z zewnątrz. To już czwarty projekt, który realizowaliśmy z Iliardem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jesteśmy wdzięczni za współpracę i profesjonalizm zespołu. Efekt spełnił nasze oczekiwania, a do tego w pełni zamknął się w naszych założeniach finansowych. Uważamy te renowacje za wzorcowe rozwiązania dla wnętrz naszych obiektów i będziemy się tym kierować także w przyszłości. Naszym głównym celem jest zawsze poprawa doświadczeń gości w naszych hotelach. Decydując się na renowację lobby i baru, postawiliśmy sobie za cel zapewnienie przyjaznego pierwszego wrażenia gości i przytulną przestrzeń w lobby, a także wygodny bar, w którym można napić się kawy i coś przekąsić. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.