Komunikaty PR

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach – wnętrza zaprojektował Iliard

2024-05-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach – nowe wnętrza zaprojektował Iliard Architecture & Interior Design

 

Zdjęcia: 

Chmura onedrive https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jNcMUccsaiTfpUWygQ?e=8LBIod

Link wetransfer: https://we.tl/t-zBHuQrDiUC 

 

Radisson Blu, położony w samym sercu Starego Miasta  w Krakowie, przeszedł metamorfozę. Strefy lobby i baru zostały odświeżone przez architektów Iliard – krakowskie biuro architektoniczne, specjalizujące się w projektowaniu hoteli w całej Europie.

 

Renowacja cieszącego się dużą popularnością hotelu Radisson Blu w Krakowie objęła części wspólne obiektu: lobby i bar, stanowiące strefę powitalną, z którą goście stykają się zaraz po wejściu do hotelu. W ramach prac odświeżone zostały istniejące części wystroju wnętrz, ale także zmienione zostały elementy zabudowy stolarskiej, wprowadzono nowe stoły, sofy, krzesła i pozostałe dekoracje.

 

Pracując przy renowacji hotelu Radisson Blu w Krakowie, staraliśmy się nadać wnętrzom lobby i baru nowy charakter – mówi Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektowania Wnętrz w Iliard Architecture & Interior Design. Wprowadzenie nowoczesnych mebli pozwoliło połączyć elegancję z funkcjonalnością i całkowicie odmienić przestrzeń lobby i baru. Naszym celem było stworzenie znacznie bardziej przyjaznych i komfortowych części wspólnych, które doskonale sprawdzą się zarówno podczas spotkań biznesowych, jak i prywatnych, a także pozwolą zaprosić także okolicznych mieszkańców na choćby szybką kawę z przyjaciółką. Zastosowane wysokiej jakości materiały pozwoliły zapewnić wnętrzu klimat prawdziwego luksusu i trwałości. Postawiliśmy na stworzenie przytulnych wnętrz, co osiągnęliśmy poprzez kombinację kolorystyczną materiałów i tekstur, a także dobór ciepłych barw i miękkich tkanin.

 

Nowoczesny charakter wnętrzom nadają z kolei dodatki i meble łączące metal i szkło. Wykorzystano je między innymi jako elementy zabudowy, pozwalające odseparować poszczególne strefy wnętrza. Ich styl nawiązuje do uwielbianego w hotelowych wnętrzach art-deco i nadaje lekkości oraz przestrzenności, a zarazem dodaje wnętrzom charakteru. W zaprojektowanych przez Iliard strefach wymienione zostało również oświetlenie, co pozwoliło zapewnić komfortową atmosferę o każdej porze dnia i w nocy. We wnętrzach hotelu znalazły się eleganckie lampy wiszące, lampy podłogowe i stołowe, co znacząco wpłynęło na nastrój i funkcjonalność przestrzeni. Na ścianach znalazły się nowe grafiki, zaprojektowane na indywidualne zamówienie dla hotelu. Dzięki swojej oryginalnej stylistyce stały się nowym znakiem rozpoznawczym całego obiektu.

 

Renowacja hotelu, a zwłaszcza przestrzeni tak istotnych jak lobby i bar, to szansa na całkowitą transformację wizerunku i atmosfery miejsca – podkreśla Magdalena KlubaZmiana wyposażenia i dekoracji jest nie tylko kwestią estetyki, ale także funkcjonalności i komfortu dla gości i może przyczynić się do podniesienia jego popularności. Mamy nadzieję, że po renowacji części wspólnych goście docenią możliwości, jakie oferują lobby i bar.

 

Jak podkreśla Martina Maly-Gärtner, MRICS, Dyrektor operacyjny, członek zarządu UBM Development AG, spółki zarządzającej siecią realizacja Iliard doskonale wpisała się w cele sieci i już przynosi efekty: Efekt wizualny renowacji jest oszałamiający. Pozytywny odbiór zmian widzimy już po komentarzach gości i frekwencji podczas posiłków. Już teraz można zauważyć, że do baru przychodzi coraz więcej gości z zewnątrz. To już czwarty projekt, który realizowaliśmy z Iliardem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jesteśmy wdzięczni za współpracę i profesjonalizm zespołu. Efekt spełnił nasze oczekiwania, a do tego w pełni zamknął się w naszych założeniach finansowych. Uważamy te renowacje za wzorcowe rozwiązania dla wnętrz naszych obiektów i będziemy się tym kierować także w przyszłości. Naszym głównym celem jest zawsze poprawa doświadczeń gości w naszych hotelach. Decydując się na renowację lobby i baru, postawiliśmy sobie za cel zapewnienie przyjaznego pierwszego wrażenia gości i przytulną przestrzeń w lobby, a także wygodny bar, w którym można napić się kawy i coś przekąsić. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.