Komunikaty PR

I etap zielonych Alei Praskich już w sprzedaży

2021-09-27  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Develia wprowadziła do sprzedaży 110 lokali w ramach I etapu Alei Praskich – nowej inwestycji na warszawskiej Pradze Południe. Osiedle będzie wyróżniać się zastosowaniem licznych proekologicznych rozwiązań i dbałością o powierzchnie zielone. Deweloper planuje m.in. certyfikację pierwszej fazy projektu w międzynarodowym systemie BREEAM.

Aleje Praskie to nowe, wieloetapowe osiedle obejmujące w sumie blisko 1200 mieszkań. Inwestycja powstanie przy ulicy Podskarbińskiej, na granicy Kamionka i Grochowa. W I etapie zaprojektowano dwa budynki, w których znajdzie się 110 lokali o zróżnicowanych rozkładach i metrażach – od funkcjonalnych kawalerek po przestronne 4-pokojowe lokale. Do wszystkich przypisane będą balkony, duże, zielone tarasy lub ogródki. Miejsca parkingowe w podziemnych halach garażowych zostaną dostosowane do zamontowania ładowarek do pojazdów elektrycznych. W parterowych kondygnacjach znajdą się także powierzchnie usługowe.

Projektując Aleje Praskie, deweloper położył duży nacisk na dostępność terenów zielonych oraz rozwiązania ograniczające wpływ inwestycji na środowisko naturalne. Develia stara się m.in. o certyfikację I etapu w systemie BREEAM - otrzymanie takiego wyróżnienia zaświadcza, że obiekt jest przyjazny dla ekosystemu i komfortowy dla mieszkańców. Centralnym punktem osiedla będzie przestronny, wewnętrzy dziedziniec z dużą ilością drzew i roślin tlenowych, placem zabaw, siłownią plenerową i tężnią solankową. Deptaki pomiędzy budynkami uatrakcyjnią drewniane pomosty i tarasy podświetlone dyskretnym ledowym światłem oraz elementy wodne, przy których staną wygodne siedziska i ławki. Główny ciąg komunikacyjny i wnętrza kwartałów projektu urozmaicą wytłumiające hałas sztuczne pagórki. Powierzchnie zielone zostaną pokryte łąkami kwietnymi, zapewniającymi odpowiednie warunki dla zapylaczy i innych owadów.

- Aleje Praskie to kolejne z naszych osiedli, w których kładziemy duży nacisk na ekologię i rozwiązania umożliwiające mieszkańcom bliższy kontakt z przyrodą. Zawsze staramy się wsłuchiwać w preferencje i oczekiwania klientów, którzy w ostatnich latach zaczęli zgłaszać zapotrzebowanie na większą dostępność terenów zielonych. Wyniki przedsprzedaży I etapu Alei Praskich potwierdzają tylko te obserwacje - w ciągu zaledwie kilku tygodni zarezerwowanych zostało już blisko 25% mieszkań oferowanych w tej fazie – komentuje Andrzej Oślizło, prezes Develia S.A.

Inwestycja realizowana jest w okolicy o rozwiniętej infrastrukturze komunikacyjnej, usługowej i edukacyjnej. Sąsiedztwo ważnych węzłów komunikacyjnych, takich jak ul. Grochowska, ul. Targowa, Al. Waszyngtona czy Al. Stanów Zjednoczonych, umożliwia szybki dojazd do centrum Warszawy i pozostałych dzielnic. Do dyspozycji mieszkańców są także liczne linie autobusowe i tramwajowe, a w przyszłości także II linia metra – stacja Mińska. W bezpośrednim sąsiedztwie  działają również kawiarnie, restauracje, sklepy oraz placówki edukacyjne. W ciągu kilkunastominutowego spaceru dojdziemy stąd do jednego z największych oraz najpiękniejszych warszawskich parków – Parku Skaryszewskiego im. Ignacego Paderewskiego.

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce. W ciągu 15 lat działalności firma zrealizowała 36 osiedli, składających się w sumie z 98 etapów inwestycyjnych – to ponad 13 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 700 tys. metrów kwadratowych. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów deweloper dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.

I etap Alei Praskich zostanie oddany do użytku w drugim kwartale 2024 roku. Projekt architektoniczny inwestycji przygotowała pracownia FBT. Ceny zaczynają się już od 10 200 zł za metr kwadratowy.

O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach.  Od 2007 r. Develia (wówczas LC Corp) jest spółką notowaną na giełdzie w Warszawie. Develia zrealizowała dotychczas 105 obiektów, w tym 98 projektów mieszkaniowych oraz 7 komercyjnych. W 2020 r. Develia wypracowała 517,1 mln zł przychodów ze sprzedaży i 99 mln zł skorygowanego skonsolidowanego zysku netto.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie Biuro prasowe
2024-04-26 | 13:30

Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie

Atrakcyjność Polski dla studentów zagranicznych stale rośnie. Wysoko wykwalifikowana kadra wykładowców, stosunkowo niskie koszty utrzymania oraz bardzo konkurencyjny koszt
Nieruchomości Ruszyły przekazania w inwestycji Cynamonowa Vita
2024-04-26 | 12:00

Ruszyły przekazania w inwestycji Cynamonowa Vita

Develia rozpoczęła przekazywanie właścicielom gotowych mieszkań we wrocławskiej inwestycji Cynamonowa Vita, zrealizowanej w północnej części miasta na zielonej Lipie Piotrowskiej.
Nieruchomości Yareal Polska - cooperation with the Academy of Fine Arts in Warsaw
2024-04-26 | 10:00

Yareal Polska - cooperation with the Academy of Fine Arts in Warsaw

Yareal Polska, in cooperation with the Academy of Fine Arts in Warsaw, is staging a contest for students and graduates of the Faculty of Media Art. The goal of the contest is to select a design

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.