Komunikaty PR

II etap apartamentów Jana z Kolna coraz bliżej końca

2021-03-19  |  11:00

Zespół dwóch, czteropiętrowych budynków, powstający w ramach II etapu apartamentów Jana z Kolna w Zielonej Górze, powstaje zgodnie z planem. Budowa osiągnęła już blisko 70% zaawansowania. Toczą się prace elewacyjne, trwa montaż balustrad balkonowych, a wewnątrz mieszkań prace tynkarskie. Według przyjętego harmonogramu budowa zakończy się pod koniec IV kwartału 2021 roku.

II etap apartamentów Jana z Kolna to kolejna propozycja mieszkaniowa zielonogórskiego dewelopera EBF Development. W ramach projektu powstają dwa, czteropiętrowe budynki, w których zaaranżowano 193 lokale o metrażu od 40 do 133 mkw. Są to dwu i trzypokojowe przestrzenie z aneksem kuchennym lub samodzielną kuchnią. Ceny wolnych powierzchni rozpoczynają się od 4600 zł za mkw, a metraże wahają od 64 do 116 mkw. Deweloper zadbał również o przypisane do każdego mieszkania darmowe komórki lokatorskie. Powstała też podziemna hala garażowa z otwartymi miejscami postojowymi oraz naziemne parkingi zlokalizowane przy budynkach. W ramach małej architektury wokół zabudowy powstaną drogi wewnętrzne, oświetlenie i zielone nasadzenia. Aktualnie wykonywane są prace elewacyjne, montaż balustrad balkonowych i porządkowanie terenu inwestycji. Wewnątrz pierwszego budynku wykonano już posadzki, tynki i wszystkie instalacje, w drugim trwają roboty posadzkarskie. – Elewacja jest już gotowa w ponad 50%, budynki nabierając więc kolorów. Budowlańcy działają też wewnątrz, wykonując posadzki i tynki – mówi Izabela Woźnica-Letka, kierownik działu sprzedaży nieruchomości EBF Development.

Deweloper pod koniec ubiegłego roku oddał I etap apartamentów Jana z Kolna w ręce nowych mieszkańców. To duży sukces, bowiem budynki zostały zakończone przed czasem, a odbiory pierwszych lokali odbyła się z blisko czteromiesięcznym wyprzedzeniem. – Cieszymy się z takiego obrotu sytuacji – to również wielka radość dla właścicieli. Spora część mieszkań została przekazana jeszcze przed świętami – podkreśla Izabela Woźnica-Letka.

EBF Development prowadzi jednocześnie kilka projektów mieszkaniowych w Zielonej Górze i Poznaniu. W sercu województwa lubuskiego, poza apartamentami Jana z Kolna, w przygotowaniu znajduje się Zdrojowa Polana, Lisia Apartamenty oraz najnowsza propozycja dewelopera – V etap osiedla GreenHome.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.