II etap projektu Nadolnik zyskuje na popularności
Inwestycja Nadolnik Compact Apartments cieszy się dużym zainteresowaniem. Do zakończenia prac pozostało blisko półtora roku, a już ponad 50 smart apartamentów znalazło swoich nabywców.
W inwestycji Nadolnik Compact Apartments I etap został zakończony, a drugi jest w budowie. - Ostatnio wykonywane prace to strop nad halą garażową i planowany termin zakończenia tego zadania to przełom lutego i marca. Następnie kompleks będzie się powiększał piętro po piętrze. Termin zakończenia II etapu naszej inwestycji to przyszły rok – informuje Karolina Skrzypek z biura sprzedaży Grupy Partner. – Na budowie zastosowane są wszelkie środki ostrożności i zasady bezpieczeństwa. Dotyczy to aktualnych okoliczności, to jest zimowej aury, jak i nadal trwającej pandemii. Wysokie standardy pracy na naszej inwestycji oraz w biurze są w pełni zachowane – podkreśla przedstawiciel dewelopera.
Nowatorski projekt w skali Poznania
Inwestycja Nadolnik Compact Apartments (podzielona na cztery etapy) to projekt nowatorski w skali Poznania, ponieważ zakłada stworzenie kompleksu ponad 1000 smart apartamentów o zróżnicowanym metrażu od 19 do 41 m kw. Czym wyróżniają się tego typu lokale? Przede wszystkim kompaktowymi rozwiązaniami, możliwością wykończenia „pod klucz” oraz przystępną propozycją cenową, już od 111 150 zł netto. W każdym smart apartamencie znajdują się: aneks kuchenny, łazienka i przestrzeń do pracy oraz wypoczynku. Wybrane z nich posiadają także antresole, mogące pełnić funkcję sypialnianą. Każdy jest samodzielnym lokalem, ale razem tworzą pełen kompleks z punktami handlowo-usługowymi. – Z pewnością jest to alternatywa dla młodych osób wiążących swoją przyszłość z Poznaniem, studentów, absolwentów uczelni wyższych, singli, ponieważ pozwala w przystępnej cenie nabyć własną nieruchomość. Dla wielu naszych klientów jest to ciekawsza opcja, niż wynajem mieszkania na poznańskim, czy – patrząc szerzej – wielkopolskim rynku – opisuje Karolina Skrzypek z biura sprzedaży Grupy Partner. Ta idea, a także perspektywa stworzenia całego kompleksu z wszelkimi udogodnieniami, sprawia, że na Nadolnik Compact Apartments można spojrzeć jako na zupełnie nową propozycję, nawet nowatorską. Inwestycja zostanie przygotowana całościowo, razem z małą architekturą (alejki wewnętrzne, ławki, chodniki) oraz udogodnieniami, których nie ma w wielu projektach deweloperskich. - Boiska do gry w koszykówkę, piłkę nożną, korty tenisowe z pewnością wzbogacą infrastrukturę. Powstanie również pełne zaplecze handlowo-usługowe. Nabywcy smart apartamentów będą mieć na miejscu wszystko, czego potrzebują do codziennego funkcjonowania – tłumaczy Karolina Skrzypek.
Model biznesowy z pozytywnym odbiorem na rynku
Nadolnik Compact Apartments spotkał się z pozytywnym odbiorem na rynku nieruchomości w Poznaniu. I etap (213 lokali) jest gotowy. Wszystkie smart apartamenty znalazły swoich nabywców. Wśród nich są nie tylko klienci indywidualni, ale również inwestycyjni. Zakup nieruchomości pozwala ulokować nadwyżkę kapitału, a następnie smart apartament można wynająć, co gwarantuje stałe zyski. – Mamy gotowy model inwestycyjny dla tej grupy klientów. Opieka operatora, spółki Rent Nadolnik Compact Apartments gwarantuje znalezienie najemcy, dopilnowanie wszelkich opłat, a przede wszystkim – roczną stopę zwrotu z tej inwestycji na poziomie co najmniej sześciu procent – podsumowuje Karolina Skrzypek.
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.