Komunikaty PR

Jak skutecznie inwestować w nieruchomości?

2021-03-10  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania WIWN_foto ( 0.97 MB )

Jak efektywnie zainwestować powyżej 100 tysięcy złotych? Jak szybko zarobić na sprzedaży wyremontowanego mieszkania? Czy inwestycja we flipy może odmienić twoje życie? Odpowiedzi między innymi na te pytania poznają uczestnicy całodniowej konferencji online „Droga do miliona, czyli obudź w sobie olbrzyma nieruchomości”. Imprezę organizuje Wojciech Orzechowski - lider na rynku filipów w Polsce, inwestor, deweloper, pomysłodawca projektu 100Kamienic, twórca Maratonu WIWN®, książek nt. nieruchomości.

W obecnych czasach bardzo trudno o zaoszczędzenie pieniędzy. Wysoka inflacja, nieopłacalność lokat bankowych, niestabilność na rynkach finansowych czy kryzys gospodarczy, sprawiają, że wartość zarobionych pieniędzy topnieje w szybkim tempie. Niepewność jutra, brak stabilizacji, którą dziś odczuwają Polacy, może utrzymywać się jeszcze przez co najmniej kilka lat.

Ciekawym rozwiązaniem na pomnażanie zaoszczędzonych pieniędzy są inwestycje we flipy. Czym jest fliping? To zakup mieszkania do remontu, które po generalnym remoncie lub czasem szybkim odświeżeniu można sprzedać z dużym zyskiem. Jak to profesjonalnie zrobić opisuje Wojciech Orzechowski. Od 2016 r. prowadzi autorskie Warsztaty Inwestowania W Nieruchomości® - Warsztaty WIWN®. Dzięki jego wiedzy i prowadzeniu każdego uczestnika szkolenia przez cały proces inwestycyjny, już ponad 700 inwestorów zrealizowało projekty, które przyniosły średni zysk inwestycji w wysokości 42 tys. zł.

- Inwestowanie w nieruchomości może być piękne, fascynujące. Dzięki niemu możesz nie tylko dobrze zarabia, zmienić swoje życie, ale także być po prostu wolnym, szczęśliwym człowiekiem – uważa Wojciech Orzechowski.

Kolejną okazją do zdobycia wiedzy ze skutecznego inwestowania w nieruchomości będzie całodniowa konferencja online „Droga do miliona, czyli obudź w sobie olbrzyma nieruchomości”. W trakcie wydarzenia wystąpi na scenie kilkunastu doświadczonych inwestorów - Absolwentów Warsztatów WIWN®, którzy opowiedzą, jak efektywnie lokować pieniądze w nieruchomości. Konferencja odbędzie się w niedzielę 28.03.2021. Szczegóły są dostępne na stronie: https://drogadomiliona.com/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.