Komunikaty PR

Jak urządzić mieszkanie zgodnie z trendami 2020?

2020-02-06  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Od dłuższego czasu możemy zaobserwować, że trendy wnętrzarskie podlegają raczej ewolucji niż rewolucji. W 2019 roku dużym zainteresowaniem cieszyły się meble o obłych kształtach. W modzie były kolory ziemi i dodatki z lastryko. W jakich wnętrzach będziemy chcieli mieszkać w nadchodzącym sezonie?  

Okrągłe kształty wciąż będą najchętniej wybieranymi – zarówno w przypadku mebli, jak i dekoracji. W przeciwieństwie do surowych, geometrycznych form, nadają przytulnego, domowego charakteru. Wciąż żywe będą inspiracje latami 70.

Stonowana paleta

Choć róż w wersji millennial pink jest wciąż popularny, dołączają do niego inne – także pastelowe – barwy. W topowych aranżacjach znajdziemy stonowaną miętę neo mint – nowoczesny odcień zieleni, świeży i kojący. Równie często będziemy sięgać po błękit w tonacji dusk blue – szarawy, jeansowy. Nie zabraknie też miodowej żółci czy owocowych, delikatnych barw w palecie pomarańczy.

Urban jungle

Istotnym trendem jest także roślinność. Będziemy sięgać zarówno po mięsiste, liściaste gatunki – pilea, pieniążek czy monstera – jak i delikatne oplątwy. 

Planując udekorowanie mieszkania czy balkonu roślinami, warto zwrócić uwagę na strony świata i nasłonecznienie. W nowoczesnych budynkach mieszkańcy niekiedy mają do dyspozycji dwa balkony, dzięki czemu mogą zagospodarować je zupełnie różną roślinnością. Takie rozwiązania zaproponowaliśmy chociażby we wrocławskiej inwestycji Pixel House, gdzie balkony są zorientowane po dwóch stronach – przeciwlegle lub w mieszkaniach narożnych. Od frontu zaprojektowaliśmy także szklaną fasadę, która pozwala na stworzenie zielonych oranżerii. Aranżacje pełne roślinności działają na nas kojąco, stąd ich tak duża popularność – opowiada Emil Basta z biura sprzedaży dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A.

Nie będziemy jednak ograniczać się wyłącznie do wyposażania mieszkań w rośliny. Tym, co charakterystyczne, są także wszelkie motywy roślinne – od tapet, przez meble, aż po drobne dodatki – jak chociażby obrazy czy tekstylia.

Wspomnienie lat 90.

Coraz silniej tendencje w wystroju wnętrz dominowane są przez inspiracje latami 90. Pokolenie, które w tych czasach dorastało, dziś urządza swoje pierwsze samodzielne mieszkania – i sięga po elementy z czasów swojego dzieciństwa. Widać to chociażby w wielobarwnych, mocno nasyconych dodatkach, meblościankach czy stylizowanych sprzętach. To właśnie trend, który prawdopodobnie najmocniej będzie przybierał na sile – zarówno w kwestii aranżacji wnętrz, jak i przestrzeni miejskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.