Komunikaty PR

Jeszcze większy wybór lokali z ogródkami na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

2024-04-17  |  08:00
Biuro prasowe

Dni stają się coraz dłuższe, drzewa i krzewy zachwycają intensywną zielenią, a coraz wyższe temperatury zachęcają do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Gdzie najlepiej cieszyć się wiosennymi spotkaniami z rodziną i znajomymi? Oczywiście w przydomowym ogrodzie! Osoby szukające mieszkania lub apartamentu inwestycyjnego z przestronnym ogródkiem z pewnością zainteresuje informacja, że podczas Mieszkaniowego Dnia Otwartego będą mieli jeszcze większy wybór takich lokali objętych kwietniową promocją.

20 kwietnia warto zarezerwować sobie czas i odwiedzić jedno z biur sprzedaży Grupy Murapol. Tego dnia kwietniowa pula promocyjna mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z oferty Grupy Murapol będzie poszerzona o dodatkowe lokale z zielonymi ogródkami, do których będą przynależały pakiety bonusów. Aktualna promocja dewelopera w 14 miastach to nie lada gratka dla wszystkich poszukiwaczy okazji mieszkaniowych i inwestycyjnych – zakup lokalu w kwietniowej promocji pozwoli cieszyć się oszczędnościami w wysokości nawet 224 tys. zł! W promocyjnej cenie mieszkania lub apartamentu inwestycyjnego z pakietem bonusów można otrzymać m.in. rabat, nawet dwa miejsca postojowe, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu lub pobytu w szpitalu.

Mieszkaniowy Dzień Otwarty odbędzie się już w najbliższą sobotę w biurach sprzedaży w: Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach oraz we Wrocławiu. Doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9.00 do 14.00.

-– Po zimie każdy z utęsknieniem czeka na ciepłe, letnie dni, spotkania z przyjaciółmi w plenerze lub po prostu odpoczynek w słońcu na leżaku. Taki czas idealnie spędza się we własnym ogródku, który jest zieloną oazą i świetnym miejscem na relaks. Marzenie o posiadaniu ogrodu z tarasem jest zdecydowanie warte spełnienia, dlatego zachęcam wszystkich zainteresowanych do udziału w naszym Mieszkaniowym Dniu Otwartym. Przychodząc tego dnia do biura sprzedaży, będzie można poznać jeszcze więcej lokali z zielonymi ogródkami objętych kwietniową promocją. Nie trzeba posiadać domu z dużą działką, by cieszyć się bliskością natury. Tarasy z zielonymi ogródkami dają dużo możliwości aranżacyjnych i przede wszystkim są dla lokatorów miejscem wytchnienia i spokoju – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol. 

Kwietniową listę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w promocji można poznać już dziś – wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie internetowej dedykowanej kampanii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.