Komunikaty PR

Klient indywidualny lub biznesowy - Projekt Nadolnik dla każdego

2021-05-04  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wiz. Zewn. ( 0.7 MB )

Na Nadolniku w Poznaniu powstanie łącznie ponad 1000 smart apartamentów, które zostaną przygotowane z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych. Trwają prace budowlane, związane z II etapem inwestycji, których koniec zaplanowany został na 2022 rok.

 

Nadolnik Compact Apartments to projekt podzielony na cztery etapy, w ramach których powstanie łącznie ponad 1000 smart apartamentów o zróżnicowanym metrażu od 19 do 41 mkw. I etap, który składa się z 213 lokali, został zrealizowany oraz oddany do rąk właścicieli. II etap natomiast, jest aktualnie w budowie. – Niemal w całości zakończyliśmy prace związane z podziemną halą garażową. „Wyszliśmy z ziemi” i kontynuujemy prace na pierwszej kondygnacji naziemnej. Już niebawem kompleks będzie się powiększał o kolejne kondygnacje. Termin zakończenia II etapu naszej inwestycji zaplanowany jest na przyszły rok. - informuje Karolina Skrzypek z biura sprzedaży Grupy Partner. Projekt Nadolnik budowany jest blisko poznańskiej Śródki, przy ulicy Nadolnik oraz Parku ks. Tadeusza Kirschke, który niedawno został zmodernizowany. Niedaleko inwestycji znajduje się droga krajowa nr 92, ułatwiająca poruszanie się lub wyjazd z miasta własnym samochodem. Natomiast, dzięki pobliskim przystankom, w łatwy i szybki sposób dojechać można komunikacją miejską do np. pętli Zawady, ronda Śródki lub ścisłego centrum Poznania.

 

Klienci indywidualni

Nadolnik Compact Apartments zapewnia ofertę smart apartamentów w standardzie deweloperskim, co pozwala na aranżację w odmiennych stylach. Jednakże, klienci mogą skorzystać z usługi wykończenia ,,pod klucz’’. - Nasze lokale dostosowywane są do potrzeb klientów indywidualnych, którzy mają zróżnicowane wymagania. Do tej grupy należą m.in. studenci poszukujący nieruchomości przystępnej cenowo, z łatwym dojazdem do uczelni. Kolejną grupą klientów są firmy, których to pracownicy regularnie wyjeżdżają w delegację. Szukanie coraz to nowszych hoteli może być na dłuższą metę uciążliwe, czasochłonne oraz co najważniejsze nieopłacalne, dlatego też zakup lokalu bądź lokali dla pracowników jest wygodnym rozwiązaniem. Nie obowiązują doby hotelowe, rezerwacje czy opłaty, zapewniona jest niezależność oraz spokój. Nadolnik Compact Apartments jest przyjaznym rozwiązaniem również dla wielu innych osób, poszukujących własnej przestrzeni, dzięki optymalnej propozycji cenowej i dogodnej lokalizacji. - dodaje Karolina Skrzypek.

 

Klienci biznesowi

Projekt Nadolnik został zaprojektowany także z myślą o klientach, dla których zakup takiej nieruchomości stanowi pewne zabezpieczenie kapitału oraz formę zwrotu kosztów i w rezultacie pasywny zarobek. - Wychodzimy naprzeciw klientom inwestycyjnym, gwarantując im możliwie jak najłatwiejsze warunki sfinalizowania zakupu i wynajmu naszych smart apartamentów. Po pierwsze, wszelkie formalności zredukowaliśmy do niezbędnego minimum. Po drugie, umożliwiamy skorzystanie z usług operatora Rent Nadolnik Compact Apartments. Po trzecie, zapewniamy pomoc specjalisty, który zajmować się będzie procesem wynajmu. Jako Grupa Partner, jesteśmy deweloperem dbającym o bezpieczeństwo, wygodę i zadowolenie ze skorzystania z naszej oferty. - mówi Karolina Skrzypek.

Ponadto Grupa Partner realizuje przy ulicy Bernata w Poznaniu, blisko Ronda Śródka inwestycję mieszkaniową Śródka OdNowa 2. Około 80 procent z wszystkich lokali mieszkalnych już znalazło swoich nabywców. Jeszcze w tym roku budynek wielorodzinny będzie gotowy. W ofercie dewelopera zostało 15 mieszkań, w tym tylko trzy parterowe. Jedno z nich, o powierzchni 51 m kw., wyróżnia się dwoma ogródkami. Jeden zlokalizowany jest od strony wschodniej, a drugi – od zachodniej. – Takie nieszablonowe rozwiązania można znaleźć w naszej ofercie, ale są też mieszkania w klasycznym projekcie – podsumowuje Karolina Skrzypek z Grupy Partner.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu Biuro prasowe
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka
Nieruchomości Cogito EU dołączy do grona najemców MLP Gliwice
2024-07-31 | 10:00

Cogito EU dołączy do grona najemców MLP Gliwice

Dostawca części do maszyn budowlanych wynajął 4,5 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni w centrum logistycznym MLP Gliwice. Dostęp do nowego obiektu firma Cogito EU uzyska w listopadzie br. W
Nieruchomości City Point Targówek: 70% powierzchni hali C2 objęte umowami pre-let
2024-07-31 | 09:30

City Point Targówek: 70% powierzchni hali C2 objęte umowami pre-let

Spółka joint venture utworzona przez Partners Group, jedną z największych prywatnych firm inwestycyjnych działającą w imieniu swoich klientów oraz Peakside Capital Advisors,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.