Kolejni najemcy wybierają Infinity we Wrocławiu
Do grona najemców wrocławskiego biurowca Infinity, realizowanego przez Avestus Real Estate we współpracy z partnerem biznesowym Alchemy Properties, dołączają kolejne firmy. W ostatnim czasie na wynajem przestrzeni w obiekcie zdecydowały się klinika stomatologiczna Medicover Stomatology, Gorąco Polecam Smaki z Piekarni, sklep spożywczy Żabka, restauracja Toscanizzazione oraz FutureMeds. Tym samym powierzchnia handlowo-usługowa Infinity, zlokalizowana na parterze budynku, jest już niemal w pełni wynajęta.
Inwestycja Infinity, poza wysokiej klasy, nowoczesną powierzchnią biurową, już wkrótce zaoferuje swoim użytkownikom oraz społeczności lokalnej dostęp do szerokiej gamy usług. W II kwartale 2023 roku na parterze obiektu swoje działalności zainaugurują: klinika stomatologiczna Medicover Stomatology, Gorąco Polecam Smaki z Piekarni, sklep spożywczy Żabka, restauracja Toscanizzazione oraz FutureMeds. Wszystkie firmy łącznie wynajęły prawie 1500 mkw. powierzchni budynku, decydując się na długoterminowe umowy najmu. W procesie negocjacji, Avestus Real Estate doradzała Agata Szymczczak–Buonocore z firmy JLL.
– Ogromnie cieszy nas fakt, że na współpracę z nami zdecydowały się kolejne firmy, w efekcie czego niemal cały parter Infinity jest już wynajęty. Jestem przekonany, że dzięki różnorodnym najemcom w tej części budynku oraz jego doskonałemu położeniu, nasza inwestycja będzie służyła przez lata nie tylko swoim użytkownikom, ale także okolicznym mieszkańcom. Wierzymy, że nowoczesny budynek biurowy powinien wyróżniać się dostępnością wielu usług i udogodnień, dlatego też z taką wizją realizujemy Infinity. Równocześnie dbamy o to, aby nasz biurowiec spełniał wymagania nawet najbardziej wymagających, potencjalnych klientów także pod względem technicznym. Chcemy, aby Infinity był synonimem wysokiej klasy przestrzeni do prowadzenia biznesu – powiedział Mariusz Frąckiewicz, Dyrektor Krajowy Avestus Real Estate w Polsce.
Infinity będzie siedmiokondygnacyjnym budynkiem biurowym klasy A, w którym znajdzie się m.in. 18 727 m kw. powierzchni biurowej, 1 561 m kw. powierzchni przeznaczonej na handel oraz trzypoziomowy podziemny garaż, oferujący 311 miejsc parkingowych (w tym miejsca ze stacjami do ładowania pojazdów elektrycznych). Z myślą o rowerzystach powstanie 120 stanowisk rowerowych w zamkniętej strefie wraz z szatniami i prysznicami. Biurowiec będzie posiadał certyfikat BREEAM na poziomie Excellent, a także certyfikat WELL Health-Safety potwierdzający wysoki standard procedur bezpieczeństwa.
Biurowiec Infinity, oprócz wyjątkowej i bardzo charakterystycznej architektury, będzie mógł poszczycić się również najnowszymi technologiami, w tym innowacyjną platformą obsługi najemców autorstwa spaceOS. Rozwiązania bezdotykowe, uchylne okna oraz najwyższej jakości filtry powietrza, zapewnią bezpieczeństwo i komfort jego użytkownikom. W Infinity zostanie również zaaranżowane imponujące lobby, w którym znajdą się dedykowane miejsca dla gości odwiedzających budynek. Na dachu biurowca powstaną przestronne tarasy z elementami małej architektury i zieleni. Wszystkie działania w ramach projektu Infinity, począwszy od prac budowlanych, przez zastosowane technologie i rozwiązania, aż po zarządzanie budynkiem, realizowane są zgodnie z kryteriami ESG, aby zapewnić niskoemisyjność biurowca i zminimalizować jego wpływ na środowisko.
Projekt architektoniczny Infinity przygotowała pracownia AD Studio, jego generalnym wykonawcą jest Eiffage Polska Budownictwo, a za komercjalizację odpowiada JLL. Wśród najemców biurowych budynku powstającego przy Placu Jana Pawła II we Wrocławiu znajduje się m.in. Divante – globalny dostawca rozwiązań eCommerce czy firma FutureMeds, specjalizująca się w prowadzeniu badań klinicznych nowych leków i terapii.
Obecnie na placu budowy trwają intensywne prace instalacyjne i wykończeniowe. Zakończenie całej inwestycji zaplanowano na II kw. 2023 r.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.