Krakowski Imperial CitiYes w zarządzaniu Sopli
Krakowski Imperial CitiYes w zarządzaniu Sopli
Sopla Sp. z o.o., firma specjalizująca się w kompleksowym zarządzaniu projektami i nieruchomościami, rozszerzyła swoje portfolio o nową, krakowską inwestycję mieszkaniową Imperial CitiYes. Spółka zarządza już ponad 121 tys. mkw. powierzchni wspólnot mieszkaniowych.
W ramach współpracy z Imperial Capital spółka Sopla Sp. z o.o. zarządzać będzie 289 mieszkaniami o łącznej powierzchni ponad 13 300 m2 oraz 704 m2 składającymi się na 9 lokali użytkowych. W budynku Imperial CitiYes znajdują się również przestrzenie wspólne: strefa chillout na tarasie widokowym, recepcja z lobby oraz nowoczesna strefa playstation. W ramach usługi zarządzania i administrowania obiektem spółka Sopla odpowiedzialna będzie za: obsługę administracyjną, bankową i prawną, windykację należności, prowadzenie księgowości oraz obsługę techniczną nieruchomości.
– Bardzo cieszymy się na nową współpracę. Nieruchomościami mieszkaniowymi zarządzamy od lat. Mamy w tym zakresie bogate doświadczenie, zaufanych podwykonawców i sprawdzonych dostawców usług, dzięki czemu możemy kompleksowo zaopiekować się obiektem. Szerokie spektrum pełnionych świadczeń nauczyło nas nie tylko wielozadaniowości, ale przede wszystkim wysokiej efektywności. Bardzo zależy nam, aby w zarządzanych przez nas obiektach każdy jak najszybciej poczuł się jak w domu – mówi Mateusz Koperny, Prezes Zarządu Sopla Sp. z o.o.
– Tworzeniem nieruchomości mieszkaniowych i biurowych zajmujemy się od 2017 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy wiele inwestycji, które wyróżniają eleganckie, nowoczesne wzornictwo, nowoczesne projekty i przemyślane rozwiązania. Chcemy mieć pewność, że obecni oraz przyszli lokatorzy będą mogli w pełni cieszyć się każdą chwilą spędzoną w swoich mieszkaniach oraz częściach wspólnych, dlatego stawiamy na sprawdzonych i profesjonalnych partnerów. Cieszymy się ze współpracy z firmą Sopla i mamy pewność, że powierzamy zarządzanie wspólnotą w dobre ręce – mówi Patrycja Lachman Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Imperial Capital.
Więcej informacji na temat firmy oraz oferowanych przez nią usług można znaleźć na stronie internetowej: https://sopla.pl/.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.