Komunikaty PR

Kup teraz, taniej nie będzie – rusza nowa promocja Grupy Murapol

2024-02-07  |  13:00
Biuro prasowe

Dane dotyczące rynku mieszkaniowego pozostają niezmienne – popyt utrzymuje się na wysokim poziomie, liczba nowych ofert sprzedaży nieznacznie się zwiększa, a ceny lokali rosną w dwucyfrowym tempie. Grupa Murapol przygotowała nową promocję dla wszystkich osób, które zwlekają z decyzją zakupową w oczekiwaniu na atrakcyjną okazję. W lutowej puli deweloper oferuje 253 mieszkania i apartamenty inwestycyjne z pakietami bonusów w 13 miastach. Wybierając lokal w promocyjnej cenie można zaoszczędzić nawet 232 tys. zł!

- Hasło naszej nowej promocji idealnie oddaje nastroje na rynku mieszkaniowym – „taniej nie będzie” – zgodnie z raportem Polskiego Instytutu Ekonomicznego, w najbliższych miesiącach ceny lokali będą nadal rosły[1]. Popyt utrzymuje się na wysokim poziomie, a oferta deweloperów została przetrzebiona przez beneficjentów programu Bezpieczny kredyt 2%. Choć końcem minionego roku wzrosła nieco liczba rozpoczynanych budów i inwestycji wprowadzonych do sprzedaży, to trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że realizacja projektu deweloperskiego trwa nawet kilka lat. A w ofercie Grupy Murapol można znaleźć lokal, do którego klucze odbiera się zaraz po zakupie. Choć oferta gotowych do odbioru mieszkań jest ograniczona, stąd nie warto dalej odkładać decyzji o zakupie nowego lokalu – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

W ramach lutowej promocji deweloper stawia do dyspozycji klientów 253 mieszkania i apartamenty inwestycyjne z pakietami bonusów w 18 inwestycjach. Nieruchomości objęte lutową akcją są zlokalizowane na terenie 13 miast: Bielsko-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów i Wrocławia. Część lokali objętych promocją jest gotowych do odbioru. W promocyjnej cenie mieszkania z pakietem bonusów można otrzymać rabat, nawet dwa miejsca postojowe naziemne lub w podziemnych halach garażowych, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu. Nowa promocja Grupy Murapol to idealna okazja, by kupić lokal dla siebie lub w celach inwestycyjnych z oszczędnością sięgającą nawet 232 tys. zł!

Akcja trwa do końca lutego br. By poznać listę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na specjalnej stronie internetowej dedykowanej kampanii.

 


[1] pie.net.pl/wp-content/uploads/2024/01/Rynek-mieszk-IV_kw-2023.pdf

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.