Komunikaty PR

Kup teraz, taniej nie będzie – rusza nowa promocja Grupy Murapol

2024-02-07  |  13:00
Biuro prasowe

Dane dotyczące rynku mieszkaniowego pozostają niezmienne – popyt utrzymuje się na wysokim poziomie, liczba nowych ofert sprzedaży nieznacznie się zwiększa, a ceny lokali rosną w dwucyfrowym tempie. Grupa Murapol przygotowała nową promocję dla wszystkich osób, które zwlekają z decyzją zakupową w oczekiwaniu na atrakcyjną okazję. W lutowej puli deweloper oferuje 253 mieszkania i apartamenty inwestycyjne z pakietami bonusów w 13 miastach. Wybierając lokal w promocyjnej cenie można zaoszczędzić nawet 232 tys. zł!

- Hasło naszej nowej promocji idealnie oddaje nastroje na rynku mieszkaniowym – „taniej nie będzie” – zgodnie z raportem Polskiego Instytutu Ekonomicznego, w najbliższych miesiącach ceny lokali będą nadal rosły[1]. Popyt utrzymuje się na wysokim poziomie, a oferta deweloperów została przetrzebiona przez beneficjentów programu Bezpieczny kredyt 2%. Choć końcem minionego roku wzrosła nieco liczba rozpoczynanych budów i inwestycji wprowadzonych do sprzedaży, to trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że realizacja projektu deweloperskiego trwa nawet kilka lat. A w ofercie Grupy Murapol można znaleźć lokal, do którego klucze odbiera się zaraz po zakupie. Choć oferta gotowych do odbioru mieszkań jest ograniczona, stąd nie warto dalej odkładać decyzji o zakupie nowego lokalu – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

W ramach lutowej promocji deweloper stawia do dyspozycji klientów 253 mieszkania i apartamenty inwestycyjne z pakietami bonusów w 18 inwestycjach. Nieruchomości objęte lutową akcją są zlokalizowane na terenie 13 miast: Bielsko-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów i Wrocławia. Część lokali objętych promocją jest gotowych do odbioru. W promocyjnej cenie mieszkania z pakietem bonusów można otrzymać rabat, nawet dwa miejsca postojowe naziemne lub w podziemnych halach garażowych, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu. Nowa promocja Grupy Murapol to idealna okazja, by kupić lokal dla siebie lub w celach inwestycyjnych z oszczędnością sięgającą nawet 232 tys. zł!

Akcja trwa do końca lutego br. By poznać listę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na specjalnej stronie internetowej dedykowanej kampanii.

 


[1] pie.net.pl/wp-content/uploads/2024/01/Rynek-mieszk-IV_kw-2023.pdf

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.