Komunikaty PR

Kup teraz, taniej nie będzie – rusza nowa promocja Grupy Murapol

2024-02-07  |  13:00
Biuro prasowe

Dane dotyczące rynku mieszkaniowego pozostają niezmienne – popyt utrzymuje się na wysokim poziomie, liczba nowych ofert sprzedaży nieznacznie się zwiększa, a ceny lokali rosną w dwucyfrowym tempie. Grupa Murapol przygotowała nową promocję dla wszystkich osób, które zwlekają z decyzją zakupową w oczekiwaniu na atrakcyjną okazję. W lutowej puli deweloper oferuje 253 mieszkania i apartamenty inwestycyjne z pakietami bonusów w 13 miastach. Wybierając lokal w promocyjnej cenie można zaoszczędzić nawet 232 tys. zł!

- Hasło naszej nowej promocji idealnie oddaje nastroje na rynku mieszkaniowym – „taniej nie będzie” – zgodnie z raportem Polskiego Instytutu Ekonomicznego, w najbliższych miesiącach ceny lokali będą nadal rosły[1]. Popyt utrzymuje się na wysokim poziomie, a oferta deweloperów została przetrzebiona przez beneficjentów programu Bezpieczny kredyt 2%. Choć końcem minionego roku wzrosła nieco liczba rozpoczynanych budów i inwestycji wprowadzonych do sprzedaży, to trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że realizacja projektu deweloperskiego trwa nawet kilka lat. A w ofercie Grupy Murapol można znaleźć lokal, do którego klucze odbiera się zaraz po zakupie. Choć oferta gotowych do odbioru mieszkań jest ograniczona, stąd nie warto dalej odkładać decyzji o zakupie nowego lokalu – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

W ramach lutowej promocji deweloper stawia do dyspozycji klientów 253 mieszkania i apartamenty inwestycyjne z pakietami bonusów w 18 inwestycjach. Nieruchomości objęte lutową akcją są zlokalizowane na terenie 13 miast: Bielsko-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów i Wrocławia. Część lokali objętych promocją jest gotowych do odbioru. W promocyjnej cenie mieszkania z pakietem bonusów można otrzymać rabat, nawet dwa miejsca postojowe naziemne lub w podziemnych halach garażowych, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu. Nowa promocja Grupy Murapol to idealna okazja, by kupić lokal dla siebie lub w celach inwestycyjnych z oszczędnością sięgającą nawet 232 tys. zł!

Akcja trwa do końca lutego br. By poznać listę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na specjalnej stronie internetowej dedykowanej kampanii.

 


[1] pie.net.pl/wp-content/uploads/2024/01/Rynek-mieszk-IV_kw-2023.pdf

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.