Komunikaty PR

Legnicka 60C w połowie budowy. Jest już nietuzinkowa elewacja

2021-03-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Ręcznie robiona płytka z Holandii zdobi część budynku Legnicka 60C we Wrocławiu, którego budowa postępuje przy Magnolia Park we Wrocławiu. Już na tym etapie widać, że obiekt prezentuje się lepiej niż na wizualizacjach. W środku trwa tynkowanie mikroapartamentów i wylewanie podłóg.

Legnicka 60C – budynek wznoszony tuż przy Magnolia Park we Wrocławiu – pełnych kształtów nabrał już jakiś czas temu, a teraz jest ozdabiany. Frontowa elewacja jest już prawie w całości pokryta płytkami o różnych odcieniach szarości, które wyglądają niczym ceglana mozaika. – Te płytki to wyjątkowy materiał elewacyjny, który produkowany jest w manufakturze holenderskiej według metody niemal niezmienionej od kilkudziesięciu lat – informuje Ewa Skibińska, marketing manager z Grupy BY MADE, która jest inwestorem Legnickiej 60C. – Te płytki, wytworzone z naturalnych komponentów, wyróżniają się wyglądem oraz jakością wykonania – dodaje.

Nowy budynek będzie pasował do sąsiednich m.in. do obiektu Tauron i do Magnolia Park, która częściowo jest zbudowana z cegły. Ze względu na nowoczesny styl Legnicka 60C wpisze się jednocześnie w otoczenie biurowców. Częścią wykańczanej obecnie elewacji będzie szklany pas okien, przez który światło naturalne będzie wpadało do klatek schodowych. Dobre nasłonecznienie lokali to natomiast zasługa dużych okien i charakterystycznych wcięć w bryle budynku.

Lepiej w rzeczywistości

Charakterystycznym motywem elewacji są także kolorowe części wystające poza obrys budynku. Architekci wybrali słoneczne odcienie pomarańczu i żółci, aby przełamać szare odcienie płytek. Motyw jest powtarzalny, ale elewacje z każdej strony będą wyglądały nieco inaczej, ponieważ kolorystyka wystających elementów będzie zróżnicowana. – Już teraz widać, że w rzeczywistości budynek będzie prezentował się piękniej niż na wizualizacjach – twierdzi Ewa Skibińska. Legnicka 60C została zaprojektowana w pracowni AP Szczepaniak, regularnie nagradzanej w Polsce i za granicą. Związani z nią architekci są twórcami pierwszego budynku z mikroapartamentami w Polsce. – Są w tej dziedzinie specjalistami wysokiej klasy – podkreśla Ewa Skibińska.

Prace toczą się także w środku, gdzie trwa wylewanie podłóg w częściach wspólnych oraz tynkowanie lokali. Całość – łącznie z wykończeniem i pełnym umeblowaniem lokali (ceny od 260 tys. zł brutto) – powinna być gotowa wiosną 2022 roku. Prace budowlane przebiegają zgodnie z harmonogramem i są wykonane mniej więcej w połowie.

Mikroapartament do wynajęcia

Legnicka 60C to budynek hotelowy z mikroapartamentami inwestycyjnymi, z przeznaczeniem na wynajem. Zaplanowano 129 takich lokali. Ich wielkość waha się od 16 do 30 mkw. Większość z nich to lokale jednopokojowe, ale będą także mikroapartamenty dwupokojowe, które teraz cieszą się większą popularnością u inwestorów. Wszystkie zostaną wykończone pod klucz w wysokim standardzie oraz wyposażone w meble i sprzęt. BY MADE oferuje potencjalnym właścicielom 3 pakiety zarządzania, a także pomoc doradców kredytowych oraz podatkowych. Po zakupie lokalu można odzyskać podatek VAT (23%).

Ważną częścią budynku, wpływającą na jego atrakcyjność zarówno w oczach właścicieli lokali, jak i ich przyszłych najemców, będą części wspólne: strefa do pracy zdalnej, taras widokowy na dachu i lokal gastronomiczny w budynku, a także miejsca parkingowe na zewnątrz.

Dużym atutem Legnickiej 60C jest położenie w Zachodnim Obszarze Biznesu i w pobliżu centrum Wrocławia. Taka lokalizacja zwiększa szanse na znalezienie najemców wśród miejscowych pracowników biurowych, osób przyjeżdżających do Wrocławia służbowo i w celach turystycznych, a także wśród studentów pobliskich i dalej oddalonych szkół wyższych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.