Komunikaty PR

Legnicka Vita – nowa inwestycja Develii we Wrocławiu

2024-03-07  |  14:30

Develia rozpoczyna sprzedaż mieszkań w inwestycji Legnicka Vita, która powstanie na wrocławskich Popowicach. W dwubryłowym budynku liczącym 15 i 17 pięter powstanie 290 lokali. Z mieszkań położonych na najwyższych kondygnacjach będzie rozciągać się spektakularny widok na panoramę miasta. Termin zakończenia budowy zaplanowano na II kwartał 2026 r.

Dzięki szerokiej palecie metraży i rozkładów każdy znajdzie w inwestycji Legnicka Vita lokal odpowiadający jego preferencjom. Duży wybór mieszkań 3- i 4-pokojowych sprawia, że jest to interesująca propozycja dla rodzin z dziećmi. Single ceniący szybki dojazd do centrum miasta mogą wybierać spośród bogatej oferty kompaktowych mieszkań liczących około 41 m kw. Nie brakuje także propozycji dla inwestorów planujących zakup z przeznaczeniem na wynajem. Każde z nich będzie posiadało przestronny balkon. Na parterze budynku zaplanowano lokale usługowe.  

Powstanie tutaj podziemna hala garażowa z platformami parkingowymi i tradycyjnymi miejscami postojowymi. Przygotowanych zostanie kilkanaście naziemnych miejsc postojowych, w tym sześć przeznaczonych dla osób z niepełnosprawnościami. Z myślą o entuzjastach rowerów deweloper zamontuje na terenie inwestycji stojaki dla jednośladów. Znajdzie się tu również atrakcyjny plac zabaw dla dzieci, a przestrzenie zewnętrzne zostaną urozmaicone elementami małej architektury oraz rozległymi nasadzeniami traw ozdobnych, krzewów i drzew, m.in. magnolii. Develia rozbuduje również system ścieżek pieszych i rowerowych w okolicy.

Legnicka Vita to zupełnie nowa jakość na mieszkaniowej mapie Wrocławia. Blisko 300 zróżnicowanych, komfortowych mieszkań to nasza odpowiedź na szybko kurczącą się we Wrocławiu ofertę lokalową. Tętniące życiem Popowice oferują bogatą infrastrukturę społeczną z placówkami oświatowymi, zdrowia czy obiektami sportowymi. Jesteśmy przekonani, że ten projekt spotka się z dużym zainteresowaniem kupujących – komentuje Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.

- Na elewacjach zaprojektowaliśmy wysokiej jakości dekoracyjne okładziny. W parterze rozcięliśmy bryłę, tworząc przejście bramowe pod budynkiem zapraszające użytkowników do wejścia, a zarazem łączące dwie jego strony. Inwestycja odda do użytku mieszkańcom fragment miasta, który dotychczas był dla nich trudno dostępny – podkreśla Jakub Świerczyński z pracowni architektonicznej SRDK Architekci Studio Śródka, projektant inwestycji.

Budynek położony jest bezpośrednio przy popularnym centrum handlowym Magnolia Park. Szeroka oferta ulubionych marek zaspokoi potrzeby wszystkich zainteresowanych. To także miejsce z urozmaiconą ofertą kulinarną oraz rekreacyjną i sportową. W odległości około 1,3 km znajduje się Wrocławska hala widowiskowo-sportowa "Orbita" zachęcająca do korzystania z m.in. krytej i otwartej pływalni, siłowni czy sauny.

Kolejną zaletą lokalizacji jest bliskość terenów zielonych. Zaledwie 200 metrów od inwestycji znajduje się zadrzewiony skwer. W ciągu kilkuminutowego spaceru można dojść do parku Polana Popowicka, liczącego aż 16 ha powierzchni. Rozległe tereny rekreacyjne nad brzegiem Odry sprzyjają relaksowi i aktywności fizycznej.

Legnicka Vita jest doskonale skomunikowana z innymi częściami miasta. Przebiegającą nieopodal szeroką ulicą Legnicką można dostać się do oddalonego o 3 km centrum Wrocławia w zaledwie kilka minut. Kursują tu również liczne linie wrocławskiej komunikacji miejskiej – zarówno autobusowe, jak i tramwajowe. Istotnym atutem jest także znajdująca się w pobliżu stacja kolejowa Mikołajów. Miłośnicy dwóch kółek będą mogli korzystać z rozbudowanej sieci ścieżek rowerowych.

Początek prac budowlanych zaplanowany jest na drugą połowę marca. Ceny zaczynają się już od 12 300 zł za metr kwadratowy.

O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 52 osiedla, składające się w sumie ze 138 etapów inwestycyjnych – to 20 tys. mieszkań o powierzchni 1 mln m kw. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej.

Kontakt dla mediów:

Mariusz Skowronek, Tauber Promotion

698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.