Komunikaty PR

Maersk Polska nowym najemcą 3T Office Park w Gdyni

2021-04-19  |  01:00
Biuro prasowe

Maersk Polska Sp. z o. o. wybrała 3T Office Park na lokalizację polskiego oddziału w Trójmieście. Duński koncern w listopadzie 2021 roku zajmie 1244 m2 na 7. piętrze w wieży A.

 

- Nasza umowa z Maersk Polska jest potwierdzeniem, że Gdynia odgrywa kluczową rolę w transporcie i logistyce, a dla firm o skandynawskich korzeniach stanowi wręcz naturalne środowisko do prowadzenia i rozwoju biznesu.  W gronie naszych najemców jest już Wartsila Polska, oddział fińskiego reprezentanta branży morskiej oraz instalacji naftowo-gazowych – komentuje Sergiusz Gniadecki, inwestor biurowca, prezes zarządu 3T Office Park Sp. z o.o.

 

Maersk Polska jest częścią duńskiego koncernu A.P. Moller - Maersk. Jest ważnym graczem w branży transportowej i logistycznej, chociaż nie ogranicza się wyłącznie do tych gałęzi działalności. Należy do największych operatorów kontenerowych. Wśród 250 największych kontenerowców świata aż 54 pływa dla jednego armatora Maersk.

 

- Spośród biur, które braliśmy pod uwagę, 3T Office Park wyróżniał się najbardziej atrakcyjną pod względem komunikacyjnym i funkcjonalnym lokalizacją oraz najwyższym standardem budynku. Połączenie obu tych cech jest dla nas bardzo ważne w kontekście komfortu pracy naszych pracownikówmówi Justyna Barycza, Country Representative z Maersk Polska Sp. z o. o.

 

Maersk Polska dołącza do grupy przyszłych użytkowników 3T Office Park, którymi są już Wartsila Poland, centrum medyczne Medicover, restauracja Meating Point oraz przedszkole Mały Einstein.

 

***

 

3T Office Park to największy z realizowanych obecnie projektów biurowych w Trójmieście. Całkowita powierzchnia najmu kompleksu wynosi 38,5 tys. m2. Budynek składa się z trzech wież (10, 13 i 10 kondygnacji) ze wspólnym podziemiem dwóch pięter hali garażowej (405 miejsc parkingowych i 250 stanowisk rowerowych). Zgodnie z harmonogramem obiekt zostanie oddany do użytkowania w połowie 2021 roku. Budynek znajduje się przy ul. Kazimierza Górskiego – w dobrze skomunikowanej, wielofunkcyjnej dzielnicy, obejmującej m.in. przystanki SKM i PKM, Halę Gdynia Arena, biurowce przy ul. Łużyckiej, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, kompleksy sportowe oraz centrum handlowe Riviera.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.