Komunikaty PR

Maersk Polska nowym najemcą 3T Office Park w Gdyni

2021-04-19  |  01:00
Biuro prasowe

Maersk Polska Sp. z o. o. wybrała 3T Office Park na lokalizację polskiego oddziału w Trójmieście. Duński koncern w listopadzie 2021 roku zajmie 1244 m2 na 7. piętrze w wieży A.

 

- Nasza umowa z Maersk Polska jest potwierdzeniem, że Gdynia odgrywa kluczową rolę w transporcie i logistyce, a dla firm o skandynawskich korzeniach stanowi wręcz naturalne środowisko do prowadzenia i rozwoju biznesu.  W gronie naszych najemców jest już Wartsila Polska, oddział fińskiego reprezentanta branży morskiej oraz instalacji naftowo-gazowych – komentuje Sergiusz Gniadecki, inwestor biurowca, prezes zarządu 3T Office Park Sp. z o.o.

 

Maersk Polska jest częścią duńskiego koncernu A.P. Moller - Maersk. Jest ważnym graczem w branży transportowej i logistycznej, chociaż nie ogranicza się wyłącznie do tych gałęzi działalności. Należy do największych operatorów kontenerowych. Wśród 250 największych kontenerowców świata aż 54 pływa dla jednego armatora Maersk.

 

- Spośród biur, które braliśmy pod uwagę, 3T Office Park wyróżniał się najbardziej atrakcyjną pod względem komunikacyjnym i funkcjonalnym lokalizacją oraz najwyższym standardem budynku. Połączenie obu tych cech jest dla nas bardzo ważne w kontekście komfortu pracy naszych pracownikówmówi Justyna Barycza, Country Representative z Maersk Polska Sp. z o. o.

 

Maersk Polska dołącza do grupy przyszłych użytkowników 3T Office Park, którymi są już Wartsila Poland, centrum medyczne Medicover, restauracja Meating Point oraz przedszkole Mały Einstein.

 

***

 

3T Office Park to największy z realizowanych obecnie projektów biurowych w Trójmieście. Całkowita powierzchnia najmu kompleksu wynosi 38,5 tys. m2. Budynek składa się z trzech wież (10, 13 i 10 kondygnacji) ze wspólnym podziemiem dwóch pięter hali garażowej (405 miejsc parkingowych i 250 stanowisk rowerowych). Zgodnie z harmonogramem obiekt zostanie oddany do użytkowania w połowie 2021 roku. Budynek znajduje się przy ul. Kazimierza Górskiego – w dobrze skomunikowanej, wielofunkcyjnej dzielnicy, obejmującej m.in. przystanki SKM i PKM, Halę Gdynia Arena, biurowce przy ul. Łużyckiej, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, kompleksy sportowe oraz centrum handlowe Riviera.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.