Komunikaty PR

Mak’s – największa restauracja Hotelu Warszawianka w nowej odsłonie

2022-09-21  |  14:40
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/edc2fc175846b73c912fb7bf342ffe0120220921092829/31ae091f0786667bd9fdbe7061df9fe220220921092847/bb5e87

 

Hotel Warszawianka położony jest około 40 min. drogi od centrum Warszawy. Obiekt stanowi połączenie nowoczesnego centrum kongresowego z hotelem oferującym komfortowy wypoczynek dla całej rodziny. Goście, oprócz 300 wygodnych komfortowych pokoi, mają do dyspozycji aqua park, strefę termalną, SPA, strefę fitness, kręgielnię, boiska wielofunkcyjne oraz prywatną plażę i przystań. Ponadto, na terenie obiektu znajdują się cztery restauracje, z których największa – Mak’s, przeszła właśnie całkowitą metamorfozę.

 

Zmiany w restauracji Mak`s wynikały głównie z potrzeb zgłaszanych przez organizatorów dużych konferencji – mówi Elżbieta Pniewska, dyrektor Hotelu Warszawianka. Oprócz poprawy estetyki wnętrz udało się tak zagospodarować powierzchnię sali, aby można ją było szybko adaptować do potrzeb gości. Podział na strefy umożliwia wydzielenie miejsca dla kilku grup, co w przypadku dużego centrum konferencyjnego, jakim jest Hotel Warszawianka, ma niebagatelne znaczenie. Po rearanżacji restauracja Mak’s dysponuje 510 miejscami siedzącymi. Dzięki dobrze zorganizowanym ciągom komunikacyjnym, możliwościom włączania dodatkowych wysp bufetowych czy multiplikacji stacji z napojami, restauracja jest w stanie obsłużyć grupy przekraczające nawet 1000 osób. Przepustowość zwiększa także wydzielona stacja live cooking, gdzie kucharze przygotowują na bieżąco dania specjalne.

 

Właściciel obiektu, Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o. o, przy planowaniu rearanżacji wnętrz restauracji, zdecydował się na współpracę z warszawską pracownią Tarnowski Division.

 

Jednym ze wstępnych założeń projektu była całkowita rezygnacja z dominującej dotychczas czerwieni – mówi Szymon Tarnowski, właściciel pracowni projektowej Tarnowski Division. Na etapie konsultacji z inwestorem, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie naturalnych kolorów ziemi – umbry, ochry i sjeny, które przełamane zostały wyblakłym błękitem pruskim i ponadczasową szarością. Na ścianach pojawiła się tapeta w odcieniach granatu o zróżnicowanej strukturze. Z bufetów usunięto drewno i blaty w kolorze czerni, zastępując je jasnymi spiekami, które dodatkowo podkreśliliśmy designerskimi listwami LED. Zupełnie na nowo zaprojektowaliśmy sofy i pomocniki kelnerskie. Proste motywy, widoczne na nowej wykładzinie dywanowej, skomponowaliśmy natomiast z geometrią istniejących sufitów podwieszanych. Staraliśmy się stworzyć tu nastrój, który nie tylko umilałby gościom czas podczas spożywania posiłków, ale też pozwalał na odpoczynek.

 

Wykończenie wnętrz restauracji Mak’s ponownie powierzono warszawskiej spółce Trust Us, specjalizującej się w wykończeniach wnętrz dla branży HoReCa oraz dostarczaniu mebli kontraktowych.

 

Było nam niezmiernie miło powrócić do obiektu, którego właściciele zaufali nam już w przeszłości, powierzając poprzednią realizację wnętrz w restauracji Mak's – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu spółki Trust Us. Wieloletnie zmiany rynkowych trendów oraz estetycznych preferencji sprawiły, że wnętrza wymagały rearanżacji, tak aby zoptymalizować przestrzeń pod kątem dużych konferencji a co za tym idzie – nowej grupy docelowej hotelu. W miejsce oklein i drewnianych blatów, które niegdyś uchodziły za największy krzyk mody, pojawiły się ich odpowiedniki wykonane z bardzo popularnego obecnie naturalnego kamienia. Standardowe krzesła zastąpiliśmy stylowymi kanapami, pojawiło się również dużo nowoczesnych elementów stalowych oraz kolorów zbliżonych do natury, które lepiej oddają estetykę malowniczej lokalizacji hotelu. 

 

Restauracja została podzielona na dwie strefy: bardziej oficjalną, której głównym elementem są nieregularnie rozstawione okrągłe i kwadratowe stoły oraz strefę a’la carte. Restauracja serwuje dania kuchni polskiej i europejskiej. W ramach szwedzkiego stołu goście mają do wyboru przystawki, zupy, dania główne mięsne i bezmięsne, owoce oraz słodkości z cukierni Le Gâteau by Hotel Warszawianka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.