Komunikaty PR

Mak’s – największa restauracja Hotelu Warszawianka w nowej odsłonie

2022-09-21  |  14:40
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/edc2fc175846b73c912fb7bf342ffe0120220921092829/31ae091f0786667bd9fdbe7061df9fe220220921092847/bb5e87

 

Hotel Warszawianka położony jest około 40 min. drogi od centrum Warszawy. Obiekt stanowi połączenie nowoczesnego centrum kongresowego z hotelem oferującym komfortowy wypoczynek dla całej rodziny. Goście, oprócz 300 wygodnych komfortowych pokoi, mają do dyspozycji aqua park, strefę termalną, SPA, strefę fitness, kręgielnię, boiska wielofunkcyjne oraz prywatną plażę i przystań. Ponadto, na terenie obiektu znajdują się cztery restauracje, z których największa – Mak’s, przeszła właśnie całkowitą metamorfozę.

 

Zmiany w restauracji Mak`s wynikały głównie z potrzeb zgłaszanych przez organizatorów dużych konferencji – mówi Elżbieta Pniewska, dyrektor Hotelu Warszawianka. Oprócz poprawy estetyki wnętrz udało się tak zagospodarować powierzchnię sali, aby można ją było szybko adaptować do potrzeb gości. Podział na strefy umożliwia wydzielenie miejsca dla kilku grup, co w przypadku dużego centrum konferencyjnego, jakim jest Hotel Warszawianka, ma niebagatelne znaczenie. Po rearanżacji restauracja Mak’s dysponuje 510 miejscami siedzącymi. Dzięki dobrze zorganizowanym ciągom komunikacyjnym, możliwościom włączania dodatkowych wysp bufetowych czy multiplikacji stacji z napojami, restauracja jest w stanie obsłużyć grupy przekraczające nawet 1000 osób. Przepustowość zwiększa także wydzielona stacja live cooking, gdzie kucharze przygotowują na bieżąco dania specjalne.

 

Właściciel obiektu, Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o. o, przy planowaniu rearanżacji wnętrz restauracji, zdecydował się na współpracę z warszawską pracownią Tarnowski Division.

 

Jednym ze wstępnych założeń projektu była całkowita rezygnacja z dominującej dotychczas czerwieni – mówi Szymon Tarnowski, właściciel pracowni projektowej Tarnowski Division. Na etapie konsultacji z inwestorem, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie naturalnych kolorów ziemi – umbry, ochry i sjeny, które przełamane zostały wyblakłym błękitem pruskim i ponadczasową szarością. Na ścianach pojawiła się tapeta w odcieniach granatu o zróżnicowanej strukturze. Z bufetów usunięto drewno i blaty w kolorze czerni, zastępując je jasnymi spiekami, które dodatkowo podkreśliliśmy designerskimi listwami LED. Zupełnie na nowo zaprojektowaliśmy sofy i pomocniki kelnerskie. Proste motywy, widoczne na nowej wykładzinie dywanowej, skomponowaliśmy natomiast z geometrią istniejących sufitów podwieszanych. Staraliśmy się stworzyć tu nastrój, który nie tylko umilałby gościom czas podczas spożywania posiłków, ale też pozwalał na odpoczynek.

 

Wykończenie wnętrz restauracji Mak’s ponownie powierzono warszawskiej spółce Trust Us, specjalizującej się w wykończeniach wnętrz dla branży HoReCa oraz dostarczaniu mebli kontraktowych.

 

Było nam niezmiernie miło powrócić do obiektu, którego właściciele zaufali nam już w przeszłości, powierzając poprzednią realizację wnętrz w restauracji Mak's – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu spółki Trust Us. Wieloletnie zmiany rynkowych trendów oraz estetycznych preferencji sprawiły, że wnętrza wymagały rearanżacji, tak aby zoptymalizować przestrzeń pod kątem dużych konferencji a co za tym idzie – nowej grupy docelowej hotelu. W miejsce oklein i drewnianych blatów, które niegdyś uchodziły za największy krzyk mody, pojawiły się ich odpowiedniki wykonane z bardzo popularnego obecnie naturalnego kamienia. Standardowe krzesła zastąpiliśmy stylowymi kanapami, pojawiło się również dużo nowoczesnych elementów stalowych oraz kolorów zbliżonych do natury, które lepiej oddają estetykę malowniczej lokalizacji hotelu. 

 

Restauracja została podzielona na dwie strefy: bardziej oficjalną, której głównym elementem są nieregularnie rozstawione okrągłe i kwadratowe stoły oraz strefę a’la carte. Restauracja serwuje dania kuchni polskiej i europejskiej. W ramach szwedzkiego stołu goście mają do wyboru przystawki, zupy, dania główne mięsne i bezmięsne, owoce oraz słodkości z cukierni Le Gâteau by Hotel Warszawianka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.