Marek Ciszewski nowym dyrektorem Galerii Północnej
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Zmiany na stanowisku dyrektora Galerii Północnej w Warszawie. GTC w Polsce mianowało na tę pozycję Marka Ciszewskiego, doświadczonego managera z blisko 25-letnim stażem.
Nowy dyrektor warszawskiej galerii aktywnie uczestniczył w tworzeniu branży centrów handlowych w kraju. Odpowiadał m.in. za komercjalizację i debiuty jednych z pierwszych galerii handlowych. Dokonania Marka Ciszewskiego oraz jego zespołów wielokrotnie były doceniane przez rynek, co potwierdzają liczne nagrody.
W swojej karierze zajmował się rozwojem 12 obiektów handlowych w całej Polsce. Trzykrotnie sprawował stanowisko dyrektora centrum handlowego, a wcześniej także członka zarządu, dyrektora wynajmu i leasing managera oraz dyrektora marketingu.
Od 2009 r. do 2023 r. Marek Ciszewski związany był z Mayland Real Estate. Przez ostatnie 6 lat pełnił funkcję dyrektora centrów handlowych Serenada i Krokus w Krakowie, gdzie odpowiadał m.in. za kompleksowe zarządzanie, wsparcie komercjalizacji, zarzadzanie operacyjne i marketing. Był także jednym ze współtwórców tej inwestycji. W 2017 roku powierzone zostały mu także prace związane z debiutem rynkowym Serenady, co rok później zaowocowało nagrodami m.in. CEE Retail Real Estate Awards oraz Property Design Awards.
Wcześniej, przez blisko 4 lata, Marek Ciszewski pełnił funkcję dyrektora centrum Riviera w Gdyni – największego obiektu tego typu na Pomorzu. Tu również odpowiadał za launch inwestycji, a także marketing, projekty operacyjne i leasingowe. W swoim portfolio nowy dyrektor Północnej ma także działania związane z komercjalizacją centrów m.in. Karolinka w Opolu, Pogoria w Dąbrowie Górniczej i Jantar w Słupsku.
W latach 2004-2009 był jedną z osób odpowiedzialnych za wprowadzenie na rynek Silesia City Center w Katowicach – największej galerii handlowej na Śląsku. Marek Ciszewski jako dyrektor wynajmu, a później członek zarządu i dyrektor ds. marketingu i wynajmu, odpowiadał m.in. za koncepcję komercyjną śląskiego giganta, wynajem powierzchni, a także zarządzanie.
Powierzono mu też prace związane z otwarciem Silesia City Center, co przyniosło jeden z najgłośniejszych debiutów w branży w pierwszej dekadzie lat dwutysięcznych. Przed przejściem do Silesia City Center, Marek Ciszewski pełnił funkcję dyrektora wynajmu w Kaufland, gdzie zarządzał 450 najemcami.
Z rynkiem retail związał się w 1998 roku: najpierw z Steen&Strøm, później z TK Development wprowadzając na rynek pierwsze centra handlowe w Polsce - Targówek, Reduta, Plejada Bytom, Plejada Sosnowiec. Do nowego wyzwania Marek Ciszewski podchodzi z entuzjazmem.
– Galeria Północna to niezwykle ciekawy obiekt, mający ogromny potencjał, który już docenił rynek. Dlatego priorytetem dla mnie i mojego zespołu będzie dalszy, wielowymiarowy rozwój inwestycji, w takich obszarach jak chociażby tenant-mix, marketing czy ESG, a co za tym idzie stworzenie obiektu, który w zmieniającym się krajobrazie retail, będzie wyróżniał się, odważnie patrzył w przyszłość oraz wyznaczał nowe trendy– mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.
Źródło: Galeria Północna/Guarana PR
Tagi: Galeria Północna, GTC SA
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.