Komunikaty PR

Martin Birkert jako Country Manager będzie wspierał ekspansję MLP Group w Niemcz

2023-01-10  |  10:00

MLP Group, jeden z wiodących deweloperów na europejskim rynku nieruchomości magazynowych, wzmacnia swój zespół w Niemczech. Z początkiem stycznia br. Martin Birkert objął stanowisko Country Manager Germany i będzie odpowiadać za rozwój nowych projektów magazynowo-logistycznych oraz business parków na terenie tego kraju.

Martin Birkert jest doświadczonym menedżerem na rynku niemieckim z 17-letnim doświadczeniem zdobytym w sektorze nieruchomości komercyjnych. Karierę zawodową rozpoczął jako negocjator w agencji doradczej JLL (Jones Lang LaSalle). Następnie pracował dla różnych podmiotów rozwijając kompetencje w zakresie  zarządzania aktywami nieruchomościowymi. W NAI Apollo Real Estate, pełnił funkcję zastępcy szefa działu nieruchomości przemysłowych. Następnie jako Business Development Manager w Nextparx koncentrował się na pozyskiwaniu nieruchomości i najemców, prowadzeniu procesów due diligence i zarządzaniu projektami. W kolejnych latach odpowiadał za rozwój biznesu logistycznego w ramach SEGRO, następnie Alpha Industrial Advisors, a w ostatnich latach w DIC Asset. Posiada tytuł magistra uzyskany w International Real Estate Business School (IREBS) na Uniwersytecie w Ratyzbonie.

MLP Group traktuje priorytetowo rozwój na rynku niemieckim. Obecnie Grupa rozwija w tym kraju sześć parków logistycznych w okolicach Berlina, Unny, Niederrhein, Schalke, Trebur i Idstein. W przygotowaniu są kolejne projekty. Wszystkie obiekty powstające na rynku niemieckim i austriackim poddawane są certyfikacji DGNB na poziomie Gold lub Platinum. Działania MLP Group mają na celu ochronę środowiska i osiągnięcie zerowej emisji CO2 do 2026 roku.

- Niemcy są największym i najważniejszym rynkiem magazynowym w Europie. W ciągu roku w tym kraju przybywa blisko 10 mln mkw. nowej powierzchni, czyli kilkakrotnie więcej niż w Polsce. Dla MLP Group rynek niemiecki jest strategicznym kierunkiem zagranicznej ekspansji. Systematycznie zwiększamy swoją aktywność dokupując i rezerwując kolejne grunty pod inwestycje. W perspektywie dwóch, trzech lat stanie się on dla nas najważniejszy i stanowić będzie około 50-60% naszego portfela nieruchomościowego - powiedział Radosław T. Krochta, Prezes Zarządu MLP Group.

Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.