Maxprint zostaje na dłużej w MLP Pruszków II
Firma prowadząca sprzedaż hurtową maszyn i urządzeń biurowych przedłużyła umowę najmu w największym kompleksie magazynowym w regionie. Maxprint obecnie korzysta w centrum logistycznym MLP Pruszków II z blisko 3,2 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni. W procesie renegocjacji najemcę reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.
MLP Group zawarło ze swoim dotychczasowym klientem nową umowę. Na jej podstawie firma Maxprint przedłużyła na kolejny okres najem blisko 3,2 tys. m kw. powierzchni w podwarszawskim centrum logistycznym MLP Pruszków II. Z tego najemca na cele magazynowe wykorzystuje blisko 3,1 tys. m kw., a pozostałe 100 m kw. pełni funkcję biurową i socjalną.
Maxprint specjalizuje się w sprzedaży hurtowej maszyn i urządzeń biurowych.
- Praktycznie wszyscy nasi klienci decydują się na odnowienie umowy po upłynięciu wcześniej ustalonego terminu. To dla nas zawsze powód do dużej satysfakcji. Atutem centrum logistycznego MLP Pruszków II jest przede wszystkim doskonała lokalizacja, świetny dojazd, rozbudowana funkcjonalność, a także zastosowanie nowoczesnych rozwiązań chroniących środowisko. Zgodnie z naszą strategią obiekty spełniają najwyższe standardy i są poddawane procesowi certyfikacji BREEAM. To jednocześnie jeden z największych i najnowocześniejszych kompleksów magazynowych znajdujący się w pobliżu aglomeracji warszawskiej– powiedziała Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer w MLP Group S.A.
Firmę Maxprint w procesie renegocjacji reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.
- Przeanalizowaliśmy podwarszawski rynek w poszukiwaniu alternatywnej powierzchni magazynowej dla firmy Maxprint. Po rozpatrzeniu wielu dostępnych możliwości nasz Klient podjął decyzję o pozostaniu w dotychczasowej lokalizacji. Z kolei dzięki dobrej współpracy z MLP zapewniliśmy firmie Maxprint atrakcyjne warunki komercyjne najmu. Przedłużenie umowy na kolejny okres jest potwierdzeniem elastyczności i otwartości wynajmującego – mówi Norbert Kowalczyk, Starszy Doradca, Newmark Polska.
MLP Pruszków II to nowoczesne centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 420 tys. mkw. Wybrane budynki posiadają prestiżowy certyfikat BREEAM. Zgodnie ze strategią MLP Group w zakresie ESG na dachach montowane są instalacje fotowoltaiczne.
MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej. Na terenie parku znajduje się przystanek autobusowy oraz działa samoobsługowa stacja wynajmu rowerów Nextbike.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.