Mieszkaniowy Dzień Otwarty w Grupie Murapol już w najbliższą sobotę!
Luty dobiega końca – to także ostatnie dni aktualnej promocji w Grupie Murapol. Spotkanie z doradcą w biurze sprzedaży to zatem doskonały moment, by złapać okazję mieszkaniową! Na zakupie nowego lokalu z puli promocyjnej można zaoszczędzić nawet 188 tys. zł! Wybierając mieszkanie objęte akcją specjalną klient otrzyma w cenie m.in. rabat, smart home w wersji premium, nawet dwa miejsca postojowe oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu.
Bydgoszcz, Gdańsk, Gliwice, Kraków, Łódź, Poznań, Siewierz, Sosnowiec, Toruń, Tychy, Warszawa, Wieliczka oraz Wrocław – to miasta, w których dostępna jest lutowa promocja Grupy Murapol. Pula lokali z atrakcyjnymi pakietami bonusów dostępna jest w 20 inwestycjach z aktualnej oferty dewelopera.
- Luty nie trwa długo, a więc i lutowe okazje mieszkaniowe szybko przemijają, dlatego serdecznie zapraszamy na spotkanie z naszymi doradcami wszystkich, którzy zastanawiają się nad zakupem nowego lokalu. Pula 183 mieszkań w promocji to spory wybór lokali pod względem lokalizacji, układu, pakietów bonusów i innowacyjnych udogodnień, jakie wyróżniają nasze inwestycje. Klienci mogą wybierać z szerokiej oferty metraży, od kawalerek po lokale 4-pokojowe. W standardzie naszych mieszkań znajduje się pakiet antysmogowy, chroniący wnętrza przed zanieczyszczeniami z zewnątrz, a także alergenami, pyłkami i kurzem. Z kolei zamontowana w budynkach instalacja pod Home Management System pozwala lokatorom korzystać z rozwiązań inteligentnego domu. Murapol Appartme umożliwia zdalne - za pomocą aplikacji mobilnej – oraz manualne – przy wykorzystaniu tzw. funkcji hotelowej, zarządzanie mediami. To z kolei przekłada się na oszczędności, np. w zużyciu energii sięgające nawet 29% w skali roku. Na terenie wybranych osiedli instalujemy również stacje ładowania pojazdów elektrycznych czy wygodne stojaki dla fanów jednośladów. – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Mieszkaniowy Dzień Otwarty odbędzie się już w najbliższą sobotę. Doradcy będą czekali na klientów w biurach sprzedaży od godz. 9:00 do 14:00. Aby poznać pulę lokali objętych promocją wystarczy wejść na stronę internetową dedykowaną kampanii i wypełnić formularz kontaktowy.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.