MINDSPACE DOUBLES DOWN ON EXTRA FLEXIBILITY WITH NEW “HYBRID” LAUNCH
Mindspace, the global flex office space provider, launches “Hybrid”, its new array of on-demand solutions for companies and individuals adapting to the new work model. Mindpass Daily and Mindpass Multi offer on-demand, casual access to office spaces for 1, 4, 8 or 12 days a month, and can be purchased online via the Mindspace website. Prices start at PLN 176. The Hybrid Office offers a private office to companies under a hybrid model with teams who prefer working in-office on their WFH rotation. The Hybrid Office includes Mindspace membership benefits such as access to meeting rooms, event spaces, common areas and the many amenities available on site.
A global study run by Barco, a world leader in professional visualization and collaboration solutions, shows that 85% of the workforce wants to return to the office and resume the social aspect of working life, but with the freedom, flexibility and facilities to adopt a better blend of home and office working. The study also shows that this shift to a hybrid model is a trend that’s been building for many years and COVID-19 has simply accelerated it. At Mindspace, the growth of the hybrid trend is evident: on-demand, casual use deals have tripled in the past six months, compared to the same period the previous year, pre-covid.
Remote work has created problems for employers who are struggling to keep company culture alive and ensure the wellbeing of their employees who may experience WFH burnout, resulting in higher attrition rates and employee disengagement. Studies by the American Harvard Business Review have shown that frequent in-person interactions lead to commitment, support, and cooperation among people on teams.
“We launched Mindspace Hybrid as a direct response to companies tackling the challenges of shifting to working models that are a mix of in-office and at-home,” says Mindspace CEO and Co-Founder Dan Zakai. “The virtual workspace we all use while working from home isn’t well equipped for team brainstorming sessions, for project kick-off gatherings and definitely not for creative collaborations on tangible products. Above all, it doesn’t replace the essential need for human interaction”, adds Zakai.
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.