Komunikaty PR

Mindspace wprowadza rozwiązania hybrydowe!

2021-04-15  |  12:20
Biuro prasowe

 

Mindspace, globalny operator butikowych, elastycznych przestrzeni biurowych, wprowadza do swojej oferty nowe rozwiązania hybrydowe, z których będą mogły korzystać zarówno firmy, jak i osoby prywatne na całym świecie. W ofercie operatora dostępne są zarówno karnety dzienne, wielodniowe, jak i usługa typu Hybrid Office. Każdy z nowych produktów może być rozwiązaniem uzupełniającym m. in. dla tych firm, które zdecydowały o pracy całego zespołu w modelu hybrydowym i potrzebują dodatkowej, elastycznej przestrzeni – na stałe lub jednorazowo.

Badanie przeprowadzone w skali globalnej przez firmę Barco  - światowego lidera w obszarze projektowania wizualizacji, wykazało, że 85% pracowników chce wrócić do biura i tęskni za społecznym aspektem życia zawodowego, jednocześnie chcąc zachować swobodę i udogodnienia pozwalające lepiej łączyć pracę w domu z pracą w biurze. Badanie to pokazuje również, że przejście na pracę hybrydową nie jest wcale nowym trendem – COVID-19 jedynie przyspieszył realizację możliwości, które oferuje ten model. Potwierdza to Mindspace, który w ujęciu globalnym, w ciągu ostatnich sześciu miesięcy odnotował trzykrotny wzrost zapotrzebowania na hybrydowe przestrzenie do pracy – w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku.

Jak wynika z kolei z badań amerykańskiego Harvard Business Review, częste kontakty osobiste prowadzą do zaangażowania, wzajemnego wsparcia i lepszej współpracy w zespołach. Nie da się więc ukryć, że pomimo wielu zalet pracy zdalnej, jest ona wyzwaniem m. in.  w zakresie utrzymania kontaktów międzyludzkich, kultury firmy i zapewnienia dobrego samopoczucia zwłaszcza tym pracownikom, którzy na skutek pracy z domu mogą doświadczyć wypalenia zawodowego. Firmy potrzebują więc rozwiązań skrojonych na miarę ich indywidualnych potrzeb.

W odpowiedzi na te oczekiwania, Mindspace rozszerzył swoją globalną ofertę o rozwiązania hybrydowe, na które składają się: karnety jedno- i wielodniowe oraz usługa Hybrid Office. Każdy z tych produktów zaprojektowany został z myślą o konkretnej grupie odbiorców  i pozwala na korzystanie z przestrzeni biurowej Mindspace „na żądanie”, w zależności od zapotrzebowania.

 – Nasza najnowsza oferta Mindspace Hybrid stanowi bezpośrednią odpowiedź na bieżące potrzeby firm wdrażających takie modele pracy, które są połączeniem pracy z domu i z biura. Pomimo, iż na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań wspierających taki model pracy, ta nowa, cyfrowa przestrzeń nie jest właściwie przystosowana do prowadzenia tzw. zespołowych „burz mózgów” czy dyskusji nad nowymi projektami. Nie odpowiada także na potrzeby związane z pracą kreatywną i nie zastępuje podstawowej potrzeby kontaktu z drugim człowiekiem. Dlatego w Mindspace wprowadzamy takie rozwiązania, które niezależnie od lokalizacji, zaoferują naszym klientom jeszcze większą elastyczność – mówi Dan Zakai, Współzałożyciel i Dyrektor Generalny Mindspace.

Nowy wymiar elastyczności

Nowością w ofercie Mindspace jest m. in. usługa Hybrid Office. Rozwiązanie to oferuje pełne korzyści wynikające z członkostwa w Mindspace, w tym –  oprócz dostępu do biur – możliwość korzystania z sal konferencyjnych, przestrzeni eventowych, powierzchni wspólnych oraz wielu innych udogodnień, które oferuje dana lokalizacja operatora. 

Z oferty Hybrid Office mogą skorzystać np. firmy, które wprowadziły mieszany model pracy i chciałyby zyskać dodatkową przestrzeń biurową poza swoją siedzibą i biurami satelickimi. Oferowane przez Mindspace rozwiązanie daje w tym przypadku poczucie naturalnej elastyczności firmy – zwłaszcza dla tych pracowników, którzy wolą uniknąć stałej pracy z domu.

Usługa ta została uruchomiona także dla takich przedsiębiorstw, które przeniosły całą swoją działalność do biur Mindspace i na skutek wdrożenia modelu hybrydowego, potrzebują mniej stanowisk do pracy niż łączna liczba pracowników. W praktyce oznacza to, że wynajmując prywatne biuro w Mindspace np. na 10 osób, dostęp do niego można nadać dodatkowym pracownikom, dzięki czemu poszczególne zespoły mogą korzystać z siedziby firmy naprzemiennie. Oferta Hybrid Office daje możliwość zarządzania daną przestrzenią według bieżącego zapotrzebowania i preferencji pracowników którzy jednego dnia wolą pracować z domu, a drugiego w biurze.

Na nową ofertę Mindspace składają się także: Mindpass Daily oraz Mindpass Multi, oferujące dostęp do przestrzeni biurowych na odpowiednio: 1, 4, 8 lub 12 dni w miesiącu. Ceny za karnety dzienne zaczynają się od 176 zł.

Rezerwacji wszystkich rozwiązań oferowanych przez Mindspace można dokonać online za pośrednictwem strony Mindspace.me.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.