Komunikaty PR

MLP Business Park Poznań z kolejnym najemcą

2021-04-16  |  13:55

MLP Group, dynamicznie rozwijający się deweloper na europejskim rynku nieruchomości magazynowych (w Polsce, Niemczech, Austrii i Rumunii), dostarczy polskiej firmie logistycznej 1 500 mkw. powierzchni magazynowo - biurowej w miejskim projekcie w Poznaniu.

Nowy najemca z branży logistycznej podpisał z MLP Group umowę dotyczącą najmu blisko 1500 mkw. powierzchni w miejskim centrum MLP Business Park Poznań, z możliwością ekspansji o kolejne 1500 mkw. przestrzeni magazynowo - biurowej. Deweloper przystąpił już do rewitalizacji kolejnej hali, która zostanie dostosowana do indywidualnych potrzeb najemcy. Przekazanie obiektu zaplanowane jest na początek IV kwartału 2021.

Zapotrzebowanie na małe przestrzenie magazynowe zlokalizowane w dużych miastach wciąż rośnie. MLP Group podążając za najnowszymi trendami i zwiększającym się popytem na nieruchomości magazynowe w formacie „Small Business Units”, sukcesywnie rewitalizuje stare obiekty magazynowe znajdujące się na terenie miejskiego projektu MLP Business Park Poznań. Poznańska inwestycja dewelopera to tzw. park „hybrydowy”, oferujący 1 hale typu „BIG BOX” i 6 obiektów typu „Small Business Units” w modułach od 250 mkw. do 1500 mkw. Kompleks znajduje się w bliskiej odległości od centrum miasta z bardzo dobrym dostępem do transportu publicznego oraz ważnych arterii komunikacyjnych.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że kolejny najemca obdarza nas zaufaniem i dołącza do naszego centrum. Sukcesywnie podnosimy standard naszego miejskiego projektu, który aktualnie cieszy się ogromną popularnością wśród obecnych jak i potencjalnych najemców. Nasze centrum to idealne rozwiązanie dla najemców, którzy potrzebują niewielkich modułów z powierzchnią magazynową wraz z nowoczesnym biurem – podkreślił Karol Kondrat Leasing manager w MLP Group S.A.

MLP Business Park Poznań to miejski projekt w niewielkiej odległości od centrum Poznania przy
ul. Wołczyńskiej. Idealna lokalizacja centrum dystrybucyjnego jest niewątpliwie jednym z głównych atutów parku, dzięki któremu gwarantuje on szybką i efektywną logistykę. Ponadto tak doskonała lokalizacja zapewnia pracownikom parku dostęp do komunikacji miejskiej, a także możliwość otwarcia biura firmy w niewielkiej odległości od ścisłego centrum. W bezpośrednim sąsiedztwie parku znajduje się przystanek autobusowy i tramwajowy, nieopodal stacja kolejowa PKP Junikowo, a odległość od autostrady A2 wynosi zaledwie 2,5 km. Projekt MLP Group skierowany jest przede wszystkim do firm
z sektora branży e-commerce, których specyfika działalności wymaga miejskiej lokalizacji oraz wysokiego standardu modułów biurowych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.