MLP Rzeszów poszerzy portfel inwestycji MLP Group
MLP Group umacnia pozycję na polskim rynku. W Rzeszowie powstanie nowe centrum logistyczno-przemysłowe. MLP Rzeszów dostarczy łącznie ponad 52 tys. m kw. nowoczesnych powierzchni magazynowych i biurowych. Rozpoczęcie inwestycji planowane jest na drugi kwartał 2025 r.
MLP Group nabyło własność gruntu oraz uzyskało decyzję środowiskową pod realizację nowego parku logistyczno-przemysłowego na terenie województwa podkarpackiego. Realizacja MLP Rzeszów rozpocznie się w drugim kwartale 2025 r. W portfelu MLP Group będzie to siedemnaste centrum na terenie Polski, a łącznie dwudzieste czwarte uwzględniając lokalizacje również w innych obsługiwanych krajach.
MLP Rzeszów powstanie na działce o powierzchni 11,7 hektara zlokalizowanej w Rzeszowie przy ul. Technologicznej. Inwestycja jest projektem typu greenfield, czyli będzie realizowana od podstaw na niezabudowanym terenie. Zgodnie z planem dostarczy 46,7 tys. m kw. powierzchni magazynowej oraz 5,4 tys. m kw. przestrzeni socjalnych i biurowych. MLP Group wszystkie swoje inwestycje poddaje procesowi certyfikacji BREEAM oraz DNGB, który potwierdza stosowanie międzynarodowych standardów w zakresie ochrony środowiska.
- Dynamicznie poszerzamy nasz portfel inwestycji. Poza systematyczną rozbudową posiadanych parków logistycznych wkrótce ruszymy także z realizacją naszej nowej inwestycji zlokalizowanej w pobliżu ukraińskiej granicy. Jesteśmy przekonani, że oferta nowoczesnych powierzchni w tym regionie spotka się z dużym zainteresowaniem najemców. W ramach MLP Rzeszów powstanie najwyższej klasy obiekt typu big-box. spełniający najwyższe standardy, który tak jak wszystkie nasze projekty zostanie poddany procesowi certyfikacji BREEAM – powiedziała Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer w MLP Group S.A.
- W ramach MLP Group utrzymujemy doskonałą pozycję płynnościową. W ostatnim czasie z sukcesem przeprowadziliśmy pierwszą ofertę zielonych obligacji uprzywilejowanych o wartości 300 mln euro. Dzięki temu mamy zapewnione środki na inwestycje na wszystkich kluczowych dla nas rynkach, w tym także w Polsce. W ten sposób konsekwentnie realizujemy naszą ambitną strategię rozwoju - podkreślił Radosław T. Krochta, Prezes Zarządu MLP Group S.A.
Lokalizacja centrum logistycznego MLP Rzeszów oferuje wyjątkowe atuty logistyczne. To idealne miejsce do obsługi krajowych i międzynarodowych łańcuchów dostaw. Położenie 98 km od granicy z Ukrainą wspierać będzie wymianę handlową z tym rynkiem. Dojazd do centrum Rzeszowa znajdującego się w odległości 7 km zajmie jedynie 15 minut. Lotnisko w Jasionce oddalone jest z kolei tylko o 19 km.
MLP Rzeszów położone będzie w pobliżu kluczowych arterii drogowych, zaledwie 3 km od trasy Via Carpatia (S19) oraz 8,5 km od autostrady A4. Zapewni to sprawny transport zarówno w osi północ-południe, jak i wschód-zachód. Bezpośrednie sąsiedztwo planowanej północnej obwodnicy Rzeszowa dodatkowo zwiększa atrakcyjność tego miejsca, gwarantując szybkie połączenia z regionem i rozwój infrastruktury w przyszłości.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.
Dzień Otwarty - promocja do -20% na całą ofertę w Grupie Murapol dobiega końca!
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
Fundacja Ecofarm podjęła decyzję o sprzedaży gospodarstwa w Wyczechowie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.