Komunikaty PR

Netto zamiast Tesco na warszawskim Gocławiu

2021-05-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Firma budowlana INFINE skończyła remont sklepu Netto przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie, który zajął miejsce znajdującego się tam dotychczas hipermarketu Tesco. Wnętrze budynku zostało odświeżone. Wymieniono sufity i posadzki, pomalowano ściany, zamontowano nowe instalacje elektryczne, a także wykonano nowe stoiska handlowe.

Przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie powstał hipermarket Netto. W obiekcie właśnie zakończył się generalny remont, który sprawił, że lokal zyskał zupełnie nowy i odświeżony wygląd, a przestrzenie sklepowe stały się bardziej funkcjonalne. Za całość prac remontowych odpowiadała firma INFINE.   

„Mamy duże doświadczenie w rewitalizacji obiektów handlowych, ale każdy projekt wymaga od nas indywidualnego podejścia. Podczas remontu sklepu Netto musieliśmy wykazać się nie tylko znajomością nowych technologii, ale też odpowiednim podziałem prac i dobrą organizacją zespołu, by zdążyć ze wszystkim na czas, a jednocześnie zachować wysoki poziom świadczonych usług. Cieszymy się, że zaufała nam kolejna tak duża firma i możemy dodać następny ciekawy projekt do naszego portfolio” – powiedział Grzegorz Zapała, Dyrektor ds. Realizacji firmy INFINE.

Największe zmiany widoczne są w hali sprzedaży. Wnętrze zyskało odświeżone posadzki wyłożone płytkami oraz sufity i ściany, którym nadano zupełnie nowy kolor. Na ścianach pojawiły się również laminaty dekoracyjne oraz stalowe narożniki, chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi. Zaaranżowano też nowe stoisko mięsne oraz piekarnicze, które powstało w miejscu dotychczasowej chłodni. Kompleksowo odświeżone zostały również zaplecza socjalne, biuro kierownika sklepu oraz pasaże główne, które stały się dużo bardzie przestronne dzięki wyburzeniu części ścian. W ramach prac remontowych odmalowano też oznaczenia miejsc postojowych na parkingu podziemnym, zamontowano odbojnice stalowe, wymieniono wycieraczki, a także wykonano nowe instalacje elektryczne i oświetleniowe oraz ściany oddzielenia przeciwpożarowego.

Netto to duńska sieć osiedlowych supermarketów, która obecnie jest jednym z największych sprzedawców detalicznych w Polsce. W całym kraju znajduje się obecnie ponad 400 sklepów. Ich liczba jednak cały czas rośnie, poprzez otwieranie nowych obiektów handlowych w lokalizacjach przejętych od Tesco. Przykładem takiego sklepu jest Netto przy ul. Kwiatkowskiego, którego otwarcie miało miejsce 27 maja br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.