Komunikaty PR

Nowa siedziba firmy Galderma w Warszawie

2020-09-16  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Do pobrania Galderma ( 0.15 MB )

Galderma jest największą na świecie niezależną firmą dermatologiczną. Powstała w 1981 r. jako joint venture Nestlé i L’Oréal. Od października 2019 r. stanowi niezależną spółkę. Na polskim rynku marka działa od 2000 r., zatrudniając obecnie około 70-osobowy zespół doradców i pracowników obsługi klienta, sprzedaży i marketingu, rejestracji programów medycznych, compliance, a także finansów, HR, administracji i logistyki. Dla zespołu ekspertów, dostarczających innowacyjne rozwiązania dermatologiczne, powstało nowe biuro stworzone przez specjalistów z Kinnarps.

Zadanie, które Galderma Polska Sp. z o.o. powierzyła firmie Kinnarps dotyczyło zaprojektowania i wyposażenia nowej siedziby spółki, doskonale zlokalizowanej w biurowcu Villa Metro Business House w pobliżu stacji metra Wilanowska w Warszawie. Klient oczekiwał koordynacji całego procesu projektowania nowego biura, realizacji prac wykończeniowych oraz wyposażenia wnętrz przez jedną firmę.

W toku cyklicznych spotkań, które odbywały się od września 2019 r. do stycznia 2020 r., została opracowana koncepcja nowego biura, która spełniała oczekiwania klienta, dotyczące harmonogramu i budżetu, a także podziału funkcjonalnego przestrzeni i wyposażenia z uwzględnieniem warunków technicznych budynku. W tym kontekście dużym wyzwaniem było uzyskanie właściwej akustyki biura oraz aranżacja kuchni i jadalni w otwartej przestrzeni, bez możliwości całkowitego zamknięcia pomieszczenia.

Atmosfera zaufania i ścisłej współpracy zespołu projektowego w fazie przygotowawczej bardzo pozytywnie wpłynęła na sprawną realizację zadania w wymagających warunkach, które pojawiły się wraz z kwietniową izolacją społeczną w związku z pandemią Covid-19, na finiszu prac wykończeniowych i w trakcie dostaw mebli.

Więcej zdjęć i informacji na stronie: www.kinnarps.pl/inspiracje/galderma

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Z myślą o mieszkańcach osiedla Rodzinne Podolany Biuro prasowe
2020-09-23 | 12:00

Z myślą o mieszkańcach osiedla Rodzinne Podolany

Wybór domu czy mieszkania to dla wielu osób jedna z ważniejszych decyzji w życiu. Rozważamy, jaka lokalizacja będzie najkorzystniejsza, jakiego metrażu i ilu pokoi potrzebujemy,
Nieruchomości Targi Mieszkań i Domów, na które wszyscy czekamy!
2020-09-23 | 09:30

Targi Mieszkań i Domów, na które wszyscy czekamy!

Wrzesień 2020 to wyjątkowo ważny termin dla branży deweloperskiej. W weekend 26 i 27 września 2020 wracają Targi Mieszkań i Domów. Odwiedzając halę nr 3 Międzynarodowych
Nieruchomości Polbruk z tytułem Superbrands Polska 2020
2020-09-22 | 15:00

Polbruk z tytułem Superbrands Polska 2020

Marka Polbruk – największy na polskim rynku producent materiałów betonowych do aranżacji funkcjonalnych i stylowych nawierzchni oraz elementów małej architektury, została

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne - Dolnośląskie

Przywracanie obostrzeń w kolejnych krajach zniechęca turystów do podróżowania. Lotniska przygotowują się na ponowne spadki ruchu

W czasie wakacji ruch lotniczy trochę odżył. Duże było zainteresowanie lotami rejsowymi, jak też czarterami, choć i tak trudno to porównywać do popytu sprzed roku. – W lipcu mieliśmy zaledwie 25 proc. ruchu, który normalnie o tej porze obsługujemy, a w sierpniu – ok. 40 proc. Niestety w kolejnych miesiącach będzie gorzej – prognozuje Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego we Wrocławiu. Negatywne oceny wynikają nie tylko z zakończenia sezonu wakacyjnego, lecz również z coraz bardziej niepewnej sytuacji związanej z rozwojem pandemii.

Ochrona środowiska

Komisja Europejska może zwiększyć cele redukcji emisji CO2 do 2030 roku. Będzie to wymagało zmian we wszystkich sektorach gospodarki

Niekorzystne zmiany klimatyczne postępują tak szybko, że cele, do których państwa zobowiązały się w porozumieniu paryskim z 2016 roku, już są niewystarczające. Komisja Europejska przedstawiła ocenę podwyższenia celu redukcji emisji CO2 do 2030 roku z 40 do nawet 55 proc. w stosunku do poziomu z 1990 roku. Autorzy dokumentu rekomendują zwiększenie celu do poziomu 55 proc. Do tego potrzebna będzie współpraca na każdym szczeblu: od konsumentów, przez biznes, po rządy i organizacje międzynarodowe. Zwłaszcza rola firm jest mocno podkreślana w zielonej transformacji. 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Problemy społeczne

Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować diagnostykę i leczenie raka. Polska onkologia staje się coraz bardziej innowacyjna

Każdego roku nowotwór jest diagnozowany u ponad 160 tys. Polaków, z których około 100 tys. umiera. Prognozy wskazują, że w ciągu 10 lat liczba pacjentów onkologicznych wzrośnie o 1/3. Światowa onkologia poczyniła w ostatnich latach ogromne postępy – zarówno w obszarze innowacyjnych terapii, jak i nowych technologii, które wspierają diagnostykę i leczenie. Dzięki temu zwiększył się wskaźnik przeżywalności pacjentów chorych na raka. Postęp miał miejsce także w polskiej onkologii, choć – jak wskazują autorzy raportu „Innowacyjna onkologia. Potrzeby. Możliwości. System” – wciąż pozostało wiele do zrobienia, a największe nadzieje są związane m.in. z wykorzystaniem danych i sztucznej inteligencji. Mają one potencjał, by zrewolucjonizować diagnostykę i leczenie.

Handel

Polacy najchętniej jedzą lody rzemieślnicze i z automatu. Od lat wybierają tradycyjne smaki

W Polsce przybywa lodziarni. – Chociaż rynek wydaje się już nasycony, to co roku otwierają się nowe punkty z lodami. I wszystkie bardzo dobrze sobie radzą – mówi Radosław Charubin, właściciel  marek Lody Bonano i U Lodziarzy. Największym powodzeniem cieszą się lody rzemieślnicze, naturalne oraz z automatu i choć Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków, to chętnie sięgają po nowości.