Komunikaty PR

Nowa siedziba Raiffeisen Bank International AG przy placu Konesera

2021-03-04  |  13:25
Biuro prasowe
Do pobrania Monopol ( 0.09 MB )

Jedna z wiodących instytucji finansowych, działających na terenie Europy Środkowej i Wschodniej, przeniesie część swoich biur na Pragę-Północ. Polski Oddział zagranicznego banku Raiffeisen Bank International AG wybrał inwestycję Monopol, zrealizowaną przez Grupę Liebrecht & wooD na działce przylegającej do Centrum Praskiego Koneser. Bliskość centrum Warszawy oraz wyjątkowy charakter i potencjał dzielnicy docenia kolejna międzynarodowa firma.

Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce wynajął niemal 1 500 mkw. powierzchni biurowej. W nowej siedzibie spółki, do której pracownicy wprowadzą się jesienią bieżącego roku, prowadzone będą czynności bankowe, okołobankowe i bancassurance oraz usługi wsparcia dla nich, m.in. w zakresie IT. W procesie najmu doradzała międzynarodowa firma Colliers International.

Szukaliśmy najlepszej lokalizacji na nową siedzibę Spółki, mając na uwadze potrzeby naszych pracowników. Blisko centrum, nowoczesnej i jednocześnie wyjątkowej. Biuro przy placu Konesera  to zarówno szybki dojazd do każdej części miasta, jak i inspirująca atmosfera miejsca. Ponadto bezpośrednie sąsiedztwo Centrum Praskiego Koneser to gwarancja komfortu z uwagi na bogatą ofertę gastronomiczną, usługową i handlową oraz kulturalną – mówi Anna Klimek z Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce.

Inwestycja Grupy Liebrecht & wooD to dwa pięciopiętrowe budynki biurowe o łącznej powierzchni 22 000 mkw., połączone ze sobą garażem podziemnym. Biurowce położone są na terenie zabytkowej Fabryki Wódek w sąsiedztwie Centrum Praskiego Koneser. Pierwsi najemcy wprowadzą się do nich jeszcze w I kwartale 2021 r.

Inwestycja Monopol została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, czego potwierdzeniem jest otrzymanie certyfikatów BREEAM Interim na poziomie Excellent.

Monopol jest kolejnym projektem Grupy Liebrecht & wooD po prawej stronie Wisły. Praga-Północ to dzielnica, której unikalny charakter i potencjał doceniają międzynarodowe firmy. Zabytkowa architektura, szeroki dostęp do terenów zielonych i transportu publicznego, w tym metra czy kolei miejskiej, kultowe restauracje i kawiarnie oraz bogata oferta artystyczna to elementy wysoko cenione przez firmy i ich pracowników. Potwierdzeniem tego trendu jest obecność w naszych praskich inwestycjach takich firm jak Raiffeisen, Spaces, Kantar czy Google Campus – podkreśla Ilona Koski-Lammi, Zastępca Dyrektora Sprzedaży Liebrecht & wooD, odpowiedzialna za komercjalizację budynków biurowych w Liebrecht & wooD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.